|
Check die Films!!! - Part V (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| Net Anchorman gezien. Flauw, enige leuke is hereniging van Will Ferrel, Vince Vaughn en Luke Wilson. |
|
|
| Remy D |
| net Spongebob the movie gezien. erg gaaf :tongue2 |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Daveje
laatst man on fire gezien met denzel washington.. kan maar 1 ding erover zeggen ONGELOVELIJK!!! :eyespop: |
Inderdaad een topfilm!
Verder nog leuke films die ik gezien heb:
White Noise
Hellboy
White Noise is een redelijke thriller en Hellboy.... tsja :D Ik hou nu eenmaal van stripverfilmingen :D |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Inderdaad een topfilm!
Verder nog leuke films die ik gezien heb:
White Noise
Hellboy
White Noise is een redelijke thriller en Hellboy.... tsja :D Ik hou nu eenmaal van stripverfilmingen :D |
lijkt me dus echt 10x niks die hellboy....
Net Saw gezien ( http://www.imdb.com/title/tt0387564/ )
Wel een aanrader.....goede thriller met een goed plot |
|
|
| tijs08 |
Toevallig, die wilde wij gisteren ook gaan kijken... is het niet dat meneer PH neutraal een kopie mee had gebracht die het niet deed. :(
Toen maar paar Joey's zitten kijken, das altijd goed! :D |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
White Noise is een redelijke thriller en Hellboy.... tsja :D Ik hou nu eenmaal van stripverfilmingen :D |
Dat komt goed uit voor je, met X-men 3 en Superman in aantocht! |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Yarnie
lijkt me dus echt 10x niks die hellboy....
|
die IS ook nix... |
|
|
| Yarnie |
| Sideways ook gezien gister. Het gaat over 2 mannen van middelbare leeftijd die vlak voordat een van de 2 gaat trouwen een roadtrip gaan maken door de californische wijnstreken. En onderweg gebeuren natuurlijk allemaal dingen. Ik vond het zeker wel een leuke film, erg grappig ook. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Sideways ook gezien gister. Het gaat over 2 mannen van middelbare leeftijd die vlak voordat een van de 2 gaat trouwen een roadtrip gaan maken door de californische wijnstreken. En onderweg gebeuren natuurlijk allemaal dingen. Ik vond het zeker wel een leuke film, erg grappig ook. |
idd dit schijnt naast een goede ook een enorm grappig film te zijn.. ik moet deze film dan ook zien (samen met 20 andere films) maar jah.. waar haal ik de tijd vandaan.. |
|
|
| DJ_Siesta |
Zonet the hitch in de bios gekeken met vriendin van me. Echt gave film hoor! Vind ik dan
zag in het voorstukje ook 2 andere films, THE WAR OF THE WORLD, en WHITE NOISE
2 vette films lijkt me! |
|
|
| ahp2002 |
Dodgeball vond ik wel lachen. Vooral Ben Stiller was top.
The Incredibles was geweldig, die overhetwaterloop scene is top.
Shark Tale vond ik ook best wel OK, beetje te cheap verhaallijn alleen.
I,Robot was wel OK, maar het einde vond ik zwaar tegenvallen. Ze hadden die troepen robots nog wel 10x zo groot mogen maken.
Van God Los vond ik een topfilm.
Envy is echt superkut, wat een waardeloze film. Had meer verwacht van Stiller en Black Jack in 1 film.
En de allerslechtste film ooit is Club Dread, een soort kruising tussen horror en comedy, maar het lijkt helemaal nergens op
Ga zometeen The Big Bounce kijken, lijkt me ook klote, maar goed iemand een mening |
|
|
| Jappio |
Ik heb white noise 2 weken geleden in de sneak gezien, vond het wel een goede film alleen haat ik het als er bij een thriller zo'n einde zit dat je weet dat er nog een vervolg op komt.
Van de week naar the ring 2, ben benieuwd, eerst thuis ff deel 1 kijken om weer een beetje in het verhaal te komen :) |
|
|
|
|