|
Check die Films!!! - Part V (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
ik vond zelf de trailer van episode 3 (star wars voor de onwetenden), beetje tegenvallen.. nu hebben ze ook echt alles digitaal gedaan, geen enkele scene is op lokatie gedaan en het ziet er gewoon nep uit.. de hoeveelheid paars en felblauw schiet van het scherm af en het is gewoon TE duidelijk dat het met de computer is gedaan.. LOTR wist tenminste nog onopvallend CGI ed gebruiken..
maar we zullen zien of het verhaal beetje relaxed is.. we zullen zien.
btw gister the terminal gezien, grappige film met goede hanks. typisch spielberg, feel good maar had op sommige politieke punten wel wat verder gekund.. maar zeker leuk! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Vertigo
De beste film van dit jaar vond ik verre weg "Man on Fire" met Denzel Washington, het was een prachtig geheel en een film dat eindelijk de karakters erg goed ontwikkeld.... :tongue3 |
vanavond in de sneak hier! Ben benieuwd! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basd
Met je ballen in de gehaktmolen, da's ongeveer even leuk. |
lijkt me wel duidelijk nu :D
bedankt voor de tips verder! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Jappio
vanavond in de sneak hier! Ben benieuwd! |
Was idd wel een aardige film. ;) |
|
|
| Magicbas |
Big Fish heb ik gezien, is een sprookjes verhaal waar ik niet al te geinteresseerd in was op het moment van kijken. Was wel ok, maar een echt objectieve mening heb ik niet, dus zal me er verder niet over uitlaten :)
Heb van het weekend A Home at the End of the World gezien. Fantastisch acteer werk van Collin Farell! Film zelf is een beetje saai, maar als je van drama houdt moet je deze zeker kijken. Oww en als je principeel niet tegen homo's kan, raad ik em ook af.
The Terminal komt nu binnen dus moet ik van de week maar ff kijken :)
Verder heb ik Bad Santa binnen. Niet nieuw (2003) maar schijnt echt een hilarische kerst film te zijn, niet voor de allerkleinste onder ons...
Tja..het blijft druk hier wat films kijken betreft :) |
|
|
| SnuggLe |
Nieuwe DVDtjes:
The Stand van Stephen King (duurt bijna ZES uur! :D)
de Desperado Triologie (3 dvd's dus)
en Veronica Guerin. |
|
|
| Remy D |
| The Royal Tenenbaums vond ik best wal gaaf!!! Ben Stiller is gewoon echt TOP!!!!:crazy: |
|
|
| HBtje |
En dan wordt je HEEL erg stil...
Net Der Untergang in de bioscoop gezien. ZO enorm realistisch gefilmd. Ik werd soms zelfs even bang tijdens sommige scenes. Het zet je enorm aan het denken wat die man bezielde.
De film gaat over de laatste dagen van Adolf Hitler in zijn Berlijnse bunker. Het Rode Leger heeft met grote overmacht Berlijn omringd, maar Hitler wil de stad in geen geval verlaten. Hij bevindt zich, na zijn 56e verjaardag te hebben gevierd, in een benauwende, uitzichtsloze situatie. Keer op keer blijken zn vertrouwelingen te falen, waardoor de situatie alleen maar verslechterd. De sfeer in de bunker wordt tijdens de film zo waarheidsgetrouw mogelijk weergegeven. Vlak voor het moment dat Hitler er een einde aan wil maken, trouwt ie met zn geliefde Eva Braun. Vervolgens nemen ze afscheid. Veel van zn trouwe volgelingen volgen Hitler in de dood.
De film is voornamelijk gemaakt in de ogen van Hitler's secretaresse Traudl Junge, voor wie de oorlog ogenschijnlijk goed afloopt...
Al met al vind ik dit de best geproduceerde film van 2004 die ik in de bioscoop gezien heb, misschien zelfs wel de beste film van 2004. Duitsland zal deze film trouwens voordragen bij de Oscars... |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by HBtje
En dan wordt je HEEL erg stil...
Net Der Untergang in de bioscoop gezien. ZO enorm realistisch gefilmd. Ik werd soms zelfs even bang tijdens sommige scenes. Het zet je enorm aan het denken wat die man bezielde.
De film gaat over de laatste dagen van Adolf Hitler in zijn Berlijnse bunker. Het Rode Leger heeft met grote overmacht Berlijn omringd, maar Hitler wil de stad in geen geval verlaten. Hij bevindt zich, na zijn 56e verjaardag te hebben gevierd, in een benauwende, uitzichtsloze situatie. Keer op keer blijken zn vertrouwelingen te falen, waardoor de situatie alleen maar verslechterd. De sfeer in de bunker wordt tijdens de film zo waarheidsgetrouw mogelijk weergegeven. Vlak voor het moment dat Hitler er een einde aan wil maken, trouwt ie met zn geliefde Eva Braun. Vervolgens nemen ze afscheid. Veel van zn trouwe volgelingen volgen Hitler in de dood.
De film is voornamelijk gemaakt in de ogen van Hitler's secretaresse Traudl Junge, voor wie de oorlog ogenschijnlijk goed afloopt...
Al met al vind ik dit de best geproduceerde film van 2004 die ik in de bioscoop gezien heb, misschien zelfs wel de beste film van 2004. Duitsland zal deze film trouwens voordragen bij de Oscars... |
Ik heb een stukje trailer gezien, lijkt me een goede film! FF Kijken wanneer-ie hier in Helmond in de Pathe draait:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Gisteren naar Der Untergang geweest, erg indrukwekkende film. |
|
|
| SnuggLe |
Notting Hill was weer gaaf!
Ik ben verliefd man! :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Notting Hill was weer gaaf!
Ik ben verliefd man! :D |
helemaal mee eens, super film!!
ik heb em zelfs in mijn eentje gezien,... :) |
|
|
|
|