return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 24)
View this Thread in Original format
Cosmic
Vanavond Saw gezien. Goede film! Tis een mengeling van horror/thriller, met een heel verassend einde.

2 mensen worden wakker in een ruimte en weten niet waar en waarom ze er zijn. Het blijkt dat de moordenaar hen daar heeft gebracht om hun een lesje te leren. Meer kan ik niet zeggen, maar ik raad hem iedereen aan. Ik had er nooit van gehoord, maar de film komt uit 2004 en ik las dat het binnen 18 dagen gefilmd was met een budget van 1.2 miljoen dollar. Dan is het nog extra knap vinnik.

Nu slapen...
Dj Lex
quote:
Originally posted by Cosmic
Vanavond Saw gezien. Goede film! Tis een mengeling van horror/thriller, met een heel verassend einde.

2 mensen worden wakker in een ruimte en weten niet waar en waarom ze er zijn. Het blijkt dat de moordenaar hen daar heeft gebracht om hun een lesje te leren. Meer kan ik niet zeggen, maar ik raad hem iedereen aan. Ik had er nooit van gehoord, maar de film komt uit 2004 en ik las dat het binnen 18 dagen gefilmd was met een budget van 1.2 miljoen dollar. Dan is het nog extra knap vinnik.

Nu slapen...


Mooie feitjes die je opnoemt! Van de week ook gezien en echt een topper inderdaad!
DJ_Siesta
saw heb ik al tijdje op me hd stan, ga em eens ff uitchecken

meet the fockers is ook een geweldige film trouwens:D

National treasure ook een topfilm

Taxi, ook wel sterke film
BaRTeZ
Net Flight of the Phoenix gekeken.

Vrij aardige film :)

http://www.imdb.com/title/tt0377062/
Tim81
Vanavond maar een filmpje kijken... denk weer eens Scarface! Al een hele tijd geleden op dvd gekocht, maar vriendin houdt niet zo van dat soort films...
Phortastic
quote:
Originally posted by Tim81
maar vriendin houdt niet zo van dat soort films...



dan zet je toch gewoon 'Cum On That Tight Ass Deel 47' op :P
Remy D
ik ga nu Team America kijken :D:D
Magic83
Klopt, Saw is echt dikke aanrader. Wel weird dattie hier nog niet in de bios is geweest :S Vanavond the manchurian candidate kijken denk ik. Thriller/Mystery met Denzel Washington over de Golfoorlog
Phortastic
quote:
Originally posted by Magic83
Vanavond the manchurian candidate kijken denk ik. Thriller/Mystery met Denzel Washington over de Golfoorlog


niets bijzonders imo...
BaRTeZ
Ik vond The Manchurian Candidate vrij aardige film :)
Een 7 :)

Yarnie
Vandaag 2 films gezien, saw al eerder besproken hier, zeker een aanrader.

En the notebook een drama, romance. Het gaat over 2 mensen die vroeger iets met elkaar hadden maar min of meer gedwongen uit elkaar gaan en elkaar na 7 jaar weer ontmoeten, zeker een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien, kijken dus !
TimeportE
quote:
Originally posted by Yarnie
En the notebook een drama, romance. Het gaat over 2 mensen die vroeger iets met elkaar hadden maar min of meer gedwongen uit elkaar gaan en elkaar na 7 jaar weer ontmoeten, zeker een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien, kijken dus !

deze had ik ook al een eeuwigheid op mijn computer staan en heb hem uiteindelijk afgelopen weekend gezien (ik was ziek dus dan ga je dingen doen die je al 3 maanden eerder had moeten doen).. en het is zoals yarnie al zegt een dikke aanrader! gaat dat zien!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 
Privacy Statement