return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 3)
View this Thread in Original format
Magicbas
Ik zag vandaag in de spits een recensie over Spartan (IMDB) en die heb ik toevallig al een maandje liggen volgens mij....Nooit tijd om al mn films te kijken :sadgreen:
Gaan we vandaag maar is verandering in brengen :)

Chronicles of Riddick ben ik benieuwd naar, maar wil eerst Pitch Black nog kijken...

Bourne supremacy ook nog niet gezien...omdat ik Bourne Identity ook nog steeds niet gezien heb :confused: :conf: :whip:

Naja, genoeg spul dus om te kijken...nou nog ff tijd maken :cool:
moogwai
Ik vond Spartan tegenvallen. Op zich wel leuk verhaal, maar te langdradig. Hoofdrolspeler boeit ook geen moment.

Chronicles of Riddick is gewoon zo'n lekkere science-fiction actiefilm, niet nadenken maar schieten. Gewoon goed vermaak :D

Bourne Supremacy is echt een goed vervolg Bourne Identity, heeft me zeker kunnen boeien.

Verder nog gezien:
The Transporter; erg coole film als je van auto en knok actie houdt.
Taking Lives; leuk verhaal over een psychopaat, zeker boeiend.
Out Of Time; hoofdinspecteur is zelf de hoofdverdachte van een moord. Interessant verhaal met een verassende afloop!
21 Grams; Topfilm, over de gevolgen van een dodelijk auto-ongeluk. Verleden (oorzaak) en heden (gevolg) wisselen elkaar constant af, maakt het zo zeker interessanter.
Man On Fire; over een bodyguard die wraak neemt. Begint interessant, maar vond het te langdradig worden.

Ja, ik heb nu ook tijd zat om films te kijken :)
sndh
Heb gisteren Road to Perdition gezien, ook goeie film, erg de moeite waard! Vooral Jude Law speelt een supergoeie rol!
Magicbas
quote:
Ik vond Spartan tegenvallen. Op zich wel leuk verhaal, maar te langdradig. Hoofdrolspeler boeit ook geen moment.


Ok, jammer dat ik nu dus extra kritisch ga opletten bij Spartan ;)

quote:
Bourne Supremacy is echt een goed vervolg Bourne Identity, heeft me zeker kunnen boeien.


Hehe dat heb ik dus van meerdere gehoord, maar omdat ik Bourne Identety nog niet gezien heb, wil ik nog ff wachten...met smart, dat wel :tongue2

quote:
The Transporter; erg coole film als je van auto en knok actie houdt.


Ja, vond ik ook wel een goeie film! Andere goeie film van de hoofdrol speler is trouwens Lock, Stock & 2 Smoking Barrels, voor diegene die hem nog niet gezien hebben!

quote:
Taking Lives; leuk verhaal over een psychopaat, zeker boeiend.


Yup, ook een leuke (spannend) film om te zien! Naar mijn mening een film met een goede plotwending, ookal was het wel eventjes in me opgekomen tijdens de film. En we zien natuurlijk Angelina Jolie naakt :D
SnuggLe
Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft:

The Shawshank Redemption op Net5

Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit.

Dat is Dude, where's my car, op de voet gevolgd door Army of Darkness, maar deze doet leuk mee voor de derde plaats.

Ga alleen niet kijken, heb em al drie keer gezien, plus ik moet trainen en daarna speelt AZ.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Dat is Dude, where's my car, op de voet gevolgd door Army of Darkness, maar deze doet leuk mee voor de derde plaats.

Ga alleen niet kijken, heb em al drie keer gezien, plus ik moet trainen en daarna speelt AZ.


Nee Bas, dat zijn de meest FLAUWE films ooit, oftewel de 'Bas en Jaap' films :p

Ja balen dat Feyenoord niet Live is :( Naja, dan uit armoede maar AZ kijken.


ps. ik ben donderdag weer even in Enschede....koffie doen?
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
ps. ik ben donderdag weer even in Enschede....koffie doen?

Als in volgende week? Is goed..
TimeportE
heb weer een zooi films gedownload:
spiderman 2 (al gezien), the notebook (schijnt super film te zijn), the terminal en troy.. en ik heb nog american beauty en following (dom dat ik die nog niet gezien heb...)
basd
Van het weekend maar eens The Others kijken, nog niet gezien.. Verder komt zaterdag The Matrix nog op TV, misschien ook even kijken. Of The Butterfly Effect nog maar een keer.

moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe
Vanavond allemaal kijken voor wie hem nog niet gezien heeft:

The Shawshank Redemption op Net5

Beste film die GEEN oscar heeft gewonnen ooit.


Zeker een topfilm! Maar heb 'm pas nog gezien, dus deze skip ik vanavond. Zijn er eigenlijk nog meer "vergelijkbare" gevangenisfilms als deze? The Green Mile is er ook zo een, maar kan er verder geen herinneren.
websley
Na aanleiding van de dood van Theo v. Gogh kwam er dinsdag op Ned3 een van zijn vroegere films. Ja, ik heb het hier over "06". Een rare kijk op wat een 'sexlijn' nou moet voorstellen.

Een man en een vrouw raken met elkaar in contact en wisselen daarbij hun fantasieen uit. De relatie wordt echter steeds gecompliceerder naarmate de twee elkaar langer kennen. Eigenlijk is het bijna te vergelijken met een kat en muis-spel, maar dan met min of meer gelijke partijen om elkaars persoonsgegevens te achterhalen. Met de nodige humor was dit zeker een aanrader geweest, maar wanneer die NOG een keer op tv verschijnt is onduidelijk:(

Voor mij was het in ieder geval een lache filmpje. Ik kan me voorstellen dat-ie spraakmakend is:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement