return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 23)
View this Thread in Original format
ahp2002
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!
New Wave
Gister Cellular gezien.....wat een lachertje zeg. Sommige scriptschrijvers zijn echt zo dom. Echt te simpel.......Logisch nadenken is echt zeer moeilijk.
eXos
quote:
Originally posted by New Wave
Gister Cellular gezien.....wat een lachertje zeg. Sommige scriptschrijvers zijn echt zo dom. Echt te simpel.......Logisch nadenken is echt zeer moeilijk.


Van dezelfde schrijver als Phone Booth ;)
Jappio
quote:
Originally posted by Tim81
Ik heb The Grudge ook hier liggen, maar hoe zijn verder de reacties (behalve die van Tomaz)? Is het de moeite om hem te kijken...


Vond het echt een "enge" film, denk alleen wel dat je een goed geluidsetje moet hebben om de volle effecten eruit te halen. Paar x goed geschrokken. T verhaal is wat minder, maar ach, who cares :)
dj_spare
quote:
Originally posted by eXos
Van dezelfde schrijver als Phone Booth ;)


ik vond phone booth wel goed, cellular ga ik vanavond kijken :)

Gisteren The Grudge gezien, wat een wankfilm zeg. Zonde van die 4.5gb :(
Dj_Day-V
Ik moet deze film dus zien he :

http://www.apple.com/trailers/param...rlds/large.html

trailer 2 :

http://www.apple.com/trailers/param...s/large_sb.html
Cosmic
Alexander, wat een rukfilm. Ellenlange dialogen, onsamenhangend verhaal, (te) weinig actie scenes. Maar goed dat ik m niet in de bios gezien heb.
Tomaz
Vet hard: Gave remake van Old men in new cars. Heb echt genoten van de harde acties en vrouw-onvriendelijke momenten. Maar de film komt vooral tot zijn recht dankzij de acteurs: Jack Wouterse, schitterend hoe die zijn rol speelt, echt heel goed. Kurt Rogiers, vond 't eerst maar een prutser door zijn Costa-rol, maar hier is hij echt goed. En Bracha van Doesburgh, goed filmdebuut, lastige rol, maar ze doet 't echt leuk. Alleen Johnny de Mol en Cas Jansen spelen wat minder vind ik. Die typetjes zijn in de originele versie leuker.
Phortastic
quote:
Originally posted by ahp2002
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!



idd, zeer onderschatte film. Kreeg wat weinig aandacht, maar is zeker de moeite waard!
moogwai
quote:
Originally posted by Tim81
Verder nog The Big Lebowski gekocht!


The Dude :p

Wel een lache film in tegenstelling tot Fargo (van dezelfde regisseur).
Is er hier iemand die Fargo wel goed vind? Snap niet dat deze zo'n hoge rating heeft op IMDB.

eXos
quote:
Originally posted by New Wave
Ik probeer die film nu al 4 weken binne te trekken maar schiet maar niet op :whip:
Weet iemand misschien een leuke URL waar ik iets flink rap kan downen want ik beginnu echt heel erg kwaad te worden :p


Er is nu DVDSCREENER-DVDR van uit met NL SUBS
Tim81
Remy D: vanavond naar Meet the fockers??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement