return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 22)
View this Thread in Original format
After_Forever
quote:
Originally posted by Kamaya
hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, en ik heb deze thread ook niet helemaal doorgelezen...

Maar toch wilde ik jullie even zeggen dat jullie allemaal de film
OLDBOY
móéten zien!!!

echt supermooie geniale koreaanse film, stoere actie, een ontknoping waar je u tegen zegt en een supermooie (klassieke) soundtrack!
Gaat over een kerel die 15 jaar zonder reden gevangen zit en daarna 5 dagen de tijd heeft om te achterhalen waarom ie werd vastgehouden. erg indrukwekkend...

dus....ZIEN!!!

Zo he, ik hou wel van dit soort films! En als hij een 8,5 op IMDB heeft.........dank voor de tip!
jp
http://www.vethard.nl/media/trailer.wmv

Alleen maar goede verhalen gehoord dus zaterdag maar eens checken :)
Muppy
Gisteravond was Three Kings op tv...is best wel een grappige film om te zien, maar niet echt spectaculair vernieuwend
ahp2002
Discovery of Heaven gezien. Had een muf verhaal verwacht, maar was best tof uiteindelijk!
Tomaz
quote:
Originally posted by jp
http://www.vethard.nl/media/trailer.wmv

Alleen maar goede verhalen gehoord dus zaterdag maar eens checken :)

Ik ben benieuwd hoe deze versie is. 't origineel Old men in new cars is echt genieten!

Heb net Ocean's twelve gezien. Echt tof dit tweede deel! De cast schittert weer, leuke wendingen in het verhaal, humor en een goed einde!
Muppy
quote:
Originally posted by Tomaz
Ik ben benieuwd hoe deze versie is. 't origineel Old men in new cars is echt genieten!

Heb net Ocean's twelve gezien. Echt tof dit tweede deel! De cast schittert weer, leuke wendingen in het verhaal, humor en een goed einde!

Ik vind Ocean's Twelve ook echt keigaaf! Wil hem binnenkort op DVD hebben:rolleyes:
Tim81
Gister nog maar even Ocean's Eleven gekeken, zodat ik binnenkort inderdaad Ocean's Twelve kan bekijken...

Verder nog The Big Lebowski gekocht!
Tomaz
quote:
Originally posted by Tim81
Gister nog maar even Ocean's Eleven gekeken, zodat ik binnenkort inderdaad Ocean's Twelve kan bekijken...

Verder nog The Big Lebowski gekocht!

Schijnt een goeie te zijn niet?

Vanmiddag Cube Zero maar 's kijken. Dit derde deel is beter dan het tweede en als je het eerste deel leuk vond moet je deze zeker kijken, aldus imdb. Vond de eerste beter dan de tweede, dus ben benieuwd!
DJ_Siesta
meet the fockers is idd een vette film!! :crazy:
TimeportE
quote:
Originally posted by Tomaz
Vanmiddag Cube Zero maar 's kijken. Dit derde deel is beter dan het tweede en als je het eerste deel leuk vond moet je deze zeker kijken, aldus imdb. Vond de eerste beter dan de tweede, dus ben benieuwd!

de tweede film was zelfs enorm slecht! de eerste film zal denk ik nooit overtroffen worden in zijn simpelheid en zijn genialiteit.. echter je moet er wel van houden :)

BaRTeZ
Afgelopen avond The Incredibles gekeken, erg geestig :D
After_Forever
Snatch (11 euro), The Salton Sea (5euro39) en Bottom serie 1 gekocht op DVD.

Vanavond Old Boy kijken (divx)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 
Privacy Statement