return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 
Check die Films!!! - Part V (pg. 25)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
Notebook heb ik ook nog niet gezien, staat hier ook nog steeds op de hdd te wachten :)

Vandaag twee films gekeken:

Mean Creek - http://www.imdb.com/title/tt0377091/
Groep jongeren willen wraak nemen op een pestkop, maar het loopt wat uit de hand.

Geweldig acteerwerk van die kinderen, vooral van het meisje (die pas 14 is!)

Collateral - http://www.imdb.com/title/tt0369339/
Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde :)
Remy D
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy:

*doet een dansje naast zijn stoel* hihi :tongue2 :tongue2
Teknikol
quote:
Originally posted by BaRTeZ

Kent iedereen hier denk ik wel. Goede sfeer in het eerste uur, vooral het begin tussen Annie & Max in de taxi is geniaal. Na zo'n zeventig minuten was ik het een beetje kwijt. Goed einde :)

Collateral vond ik ook erg goed. Tom Cruise een keer als bad guy en nog overtuigend ook. Een 8.

quote:
Originally posted by ahp2002
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!

Nou met deze stonden ik en mn vriendin na 4 videotheekbezoeken dan eindelijk voor de dvd speler. (we vonden elke keer een ogenschijnlijk leukere).

Maar nadat ik hem gezien had dacht ik van: Nou is dit het nou? Hij begint inderdaad veel te traag, maar hij komt daarna ook niet meer op gang. Ik zat echt te wachten tot ie onslagen werd, maar ook dat was langdradig. Je wist van tevoren al zo'n beetje wat er ging gebeuren. Een 5
Matthijs
quote:
Originally posted by BaRTeZ

Heb 'm van de week ook gezien, zeker een goeie film!!
TimeportE
quote:
Originally posted by Remy D
Heb vanmiddag de Director's cut van Donnie Darko gekocht voor 12,50 bij Fame Amsterdam :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy:

netjes hoor.. vond alleen de directers cut te "uitleggend" zeg maar.. origineel is beter :)
SnuggLe
quote:

Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar ;)
eXos
quote:

CLICK

Genre: Drama / Sci-Fi (more)

Tagline: Some secrets we keep. Some are kept from us.

Plot Summary: Taken spans five decades and four generations, centering on three families: the Keys, Crawfords, and Clarkes... (more) (view trailer)

User Comments: THE BEST MOVIE I EVER SEEN!!! (more)

User Rating: 7.6/10 (1,834 votes)

User Comments:

1 out of 1 people found the following comment useful:-
THE BEST MOVIE I EVER SEEN!!!, 12 December 2002

Author: bjderry87 from Coeur D' Alene, Idaho

I thought this movie would be lame but when the first night was over I was hooked. This is the most intresting and almost real movie I have ever seen. I was moved by the little girl and her role into helping everyone and settling their peace with those who passed on. When this movie comes out on video, I am getting it.

Vette serie van 12 delen!!

het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen ;)
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gvd, heb alleen origineel voor 15 euro. Hmm...inruilen dan maar ;)

Tis dat ik het orgineel al heb anders had ik hem zo'n lieve als jij bent wel geruild hihi :stongue: :tongue2
SnuggLe
quote:
Tis dat ik het orgineel al heb anders had ik hem zo'n lieve als jij bent wel geruild hihi :stongue: :tongue2

Kusje voor Remy :crazy:
Phortje
quote:
Originally posted by eXos

het zijn eerder films opzich dan sfleveringen. Te verkrijgen op 6DVD op verschillende plaatsen ;)

10 delen, ongeveer anderhalf uur elk :) 2 per DVD. DVD6 is extras :p
Maar echt een topserie inderdaad!

Phortje
quote:
Originally posted by eXos

10 delen, ongeveer anderhalf uur elk :) 2 per DVD. DVD6 is extras :p
Maar echt een topserie inderdaad!
moogwai
Der Untergang gezien. Indrukwekkend!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 
Privacy Statement