|
Zomervakantie 2005
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Het is weer tijd van het jaar om de vakanties te boeken.
Waar ga jij deze zomer op vakantie? In het "verre" buitenland, in Nederland of helemaal niet?
Dit jaar wordt het in ieder geval Chersonissos met een paar vrienden. Wanneer precies en wie er allemaal mee gaat is nog onduidelijk, ik vind het al heel wat dat we al een bestemming hebben :p Wordt waarschijnlijk wel eind augustus ivb met werk/herkansingen etc, maar goed dan is de prijs ook wat gunstiger :) |
|
|
| Muppy |
Lekker 2 weken weg met mn vriendin naar Zeeland:p
als het maar gezellig is:D |
|
|
| Tim81 |
| Met m'n vriendin verre reis en hopelijk lukt het om (ik denk de laatste keer) toch nog met wat vrienden een weekje Ibiza te pakken!! Helaas vinden de meesten de muziek niet leuk en het daardoor erg duur, maar boekhari en emre....als we het nu niet doen, dan komt het er nooit meer van natuurlijk :toothless |
|
|
| dj_spare |
| ga waarschijnlijk nergens heen, heel misschien een last minute maar ik wil eerst mijn rijbewijs halen en dat kost klauwen vol met geld :( |
|
|
| Freezel |
| Blijf lekker thuis :) Ga in maart al naar Australie en wil volgend jaar naar Amerika en weer Australie ;) Dus wordt wss lekker werken in de zomer en de gebruikelijke feestjes bezoeken :p |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ga waarschijnlijk nergens heen, heel misschien een last minute maar ik wil eerst mijn rijbewijs halen en dat kost klauwen vol met geld :( |
tja.. als je niet kunt rijden....t heeft mij ook teveel gekost.
de vakantie word hoogst waarschijnlijk ergens in frankrijk ofzo met mn vriendin, en een vriendin met vriend...
nog tips iemand? word gewoon kamperen... |
|
|
| basvh |
3 weken Studiereis naar USA, met daaruit volgend een 2 weekige roadtrip
en sinds vandaag 3 dagen in Spaarnwoude camperen.
Mocht ik verder leuke zomerbaan vinden dan wil ik dat geld investeren in een Mac |
|
|
| Blik |
3 weken naar USA, San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas
heb er nu al zin in, ben jarig in San Fransisco. |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by basvh
3 weken Studiereis naar USA, met daaruit volgend een 2 weekige roadtrip
en sinds vandaag 3 dagen in Spaarnwoude camperen.
Mocht ik verder leuke zomerbaan vinden dan wil ik dat geld investeren in een Mac |
mac mini, imac, ibook of powerbook??? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
mac mini, imac, ibook of powerbook??? |

Overigens ga ik liever naar Zwitserland in de winter dan zomers op vakantie te gaan.
De Loveparade in Berlijn is een leuk weekje weg :toocool: |
|
|
| BlueVision |
| Ik weet het nog niet, denk dat het ergens aan de spaanse kust wordt... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
tja.. als je niet kunt rijden....t heeft mij ook teveel gekost.
de vakantie word hoogst waarschijnlijk ergens in frankrijk ofzo met mn vriendin, en een vriendin met vriend...
nog tips iemand? word gewoon kamperen... |
Gewoon een regio (of meerdere) uitzoeken waar je heen wilt, kijken waar de campings zittenm, en gewoon erheen gaan... Zolang je de toeristische plaatsen mijd is dat geen enkel probleem... En ook erg goedkoop!
Vorig jaar met de auto gegaan eerst naar de Vercors en daarna door naar Argeles aan de middelandse zee (bij spaanse grens). Kleine 2 weken weg geweest en voor verblijf + reis (incl veel rondrijden o.a. naar Barcelona) + boodschappen (excl. buiten de deur eten) klaar voor zo'n €350,= pp. Argeles was wel aanzienlijk duurder dan de Vercors, maar daar zijn we maar 3 dagen geweest. En daar was het wel ff zoeken voordat we een plekje hadden op een camping.
Alles bij elkaar een prima vakantie :) |
|
|
|
|