|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| quote: | Originally posted by Asperge
Jongen je zit nog op de middelbare school je weet niet eens hoe een biertje smaakte voordat je er een kreeg van mij:haha: :p |
nee ik zit niet meer op een middelbare school :oik doe de havo op een volwassene school(koning willem 1);)
maar waarom kreeg ik ook alweer je biertje? omdat ie te bitter was?:p |
|
|
| Stephan B |
| Kaartje toch maar gekocht deze keer (some know why :rolleyes: :toothless) Ik weer 25 euro lichter, Armada weer 25 rijker. Hopen dat 't gezellig word dan mar :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Ik weer 25 euro lichter, Armada weer 25 rijker. |
Armada is 'maar' 21,75 euro rijker, de verkoopfee gaat er voor hun ook nog af. ;) |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Armada is 'maar' 21,75 euro rijker, de verkoopfee gaat er voor hun ook nog af. ;) | hehe ohja, lekker scherp gezien idd. my bad:toothless |
|
|
| Shadow |
| wij hadden 3 kaartjes voor dit feest, maar afgelopen vrijdag naar Ferry Corsten in Thalia Lounge geweest. Zo goed bevallen dat we op 3 juni toch liever naar Ferry in de Asta gaan. Dus ik heb 3 kaartjes over.... |
|
|
| Shadow |
| iemand nog interesse in 3 kaartjes? |
|
|
| MaGiK54 |
| Prettige wedstrijd om ze kwijt te raken.....dit feessie raakt denk ik niet uitverkocht, gezien het geen solo is en ook dat er een hoop andere feesten zijn....... |
|
|
| Frank-HH |
| many GTA are on the diva!;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
dit feessie raakt denk ik niet uitverkocht |
Lekker rustig bootje varen, en niet wachten op Oakenfold :p
Een beetje afwisseling kan geen kwaad, die urenlange DJ sets zijn zwaar overrated ;) |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Prettige wedstrijd om ze kwijt te raken.....dit feessie raakt denk ik niet uitverkocht, gezien het geen solo is en ook dat er een hoop andere feesten zijn....... |
ja, ik weet dat het moeilijk wordt, maar misschien dat de prijs (€20 p.s.) mensen nog over de streep trekt :-) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Shadow
ja, ik weet dat het moeilijk wordt, maar misschien dat de prijs (€20 p.s.) mensen nog over de streep trekt :-) |
Sterkte met de verkoop, grote kans dat Ei ze uiteindelijk koopt, want die is altijd te laat met kaartjes kopen :toothless
Egg waar ga je nou heen, Asta of Diva ???? |
|
|
| sanderheijnen2 |
| quote: | Originally posted by Shadow
ja, ik weet dat het moeilijk wordt, maar misschien dat de prijs (€20 p.s.) mensen nog over de streep trekt :-) |
je hebt pm. of bel/sms me even op 0616794458 |
|
|
|
|