|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Makkelijk antwoord... |
|
|
| Daanq |
Helemaal goed!
Weet iemand al iets over de kaarten?
Bij Armada kon ik nog niks vinden, Bij Armin staat ie erop...
FRS exclusive weer? |
|
|
| Mindphaser |
| Alleen jammer dat het op vrijdag is.. ben altijd best wel kapot na een week werken |
|
|
| jp |
| Koop je deze keer WEL op tijd een kaartje, Ei? ;) |
|
|
| raoel |
Lijkt me erg vet, Armin Only was ook top.
maar een vrijdag...
Moet zaterdag werken en heb mun geld hard genoeg nodig dit jaar, dus kan ik nie zomaar afzeggen.
Helaas. |
|
|
| BaRTeZ |
ah mooi, eindelijk weer eens een goed feestje op vrijdag :)
Feestjes op zaterdag zijn niet te doen, als je zondagochtend erg vroeg weer moet voetballen :) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ah mooi, eindelijk weer eens een goed feestje op vrijdag :)
Feestjes op zaterdag zijn niet te doen, als je zondagochtend erg vroeg weer moet voetballen :) |
Haha juist en vervoer om 05:00 in de ochtend terug is ook veel beter :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Feestjes op zaterdag zijn niet te doen, als je zondagochtend erg vroeg weer moet voetballen :) |
Zaterdag's werk ik en zondag's voetbal ik... allebei niet ideaal dus.
Feestjes doordeweeks komt mij eigenlijk veel beter uit. OV geldig en treinen die vroeg rijden :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Koop je deze keer WEL op tijd een kaartje, Ei? ;) |
LOL
Beter van wel he? :D |
|
|
| Muppy |
ik ben er net achter gekomen dat ik die week dan op excursie ben met school...
kut dus... (voordeel is dat ik nu niet hoef te kiezen tussen armin/ferry/marco v) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Muppy
ik ben er net achter gekomen dat ik die week dan op excursie ben met school...
|
Waar gaat u heen dan ? |
|
|
|
|