|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| word er nog gemeet eigenlijk? |
|
|
| MaGiK54 |
| Meeting is wat mij betreft 1 uur bij de ingang......... |
|
|
| HBtje |
| Ok ik kom toch niet dus, trek het denk ik toch niet zo om morgen nog eens door te gaan op Free Your Mind... Veel plezier allemaal vannacht! |
|
|
| Marc.....S |
| Ik kom ook ff kijken. Special thanxx to Perry :D |
|
|
| Reactic |
| just a quick question: will there be a broadcast? any streams? |
|
|
| eieregooie |
| Hmmm... ik ruik appeltaart :D |
|
|
| HBtje |
wie is er jarig :D
behalve phortje... |
|
|
| Tim81 |
| ze waarschuwen om dit weekend niet het water op te gaan... :o |
|
|
| TranceZoner |
| Veel plezier voor iedereen die gaat :) Maak er wat van :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by HBtje
wie is er jarig :D |
Niemand, JP had wensen :D
Overigens zitten we nu de overgebleven stukjes op te smikkelen :D Dat gaat er wel in na vanavond! Wat ik nog van Remy heb meegekregen was vet! Armin begon goed, had Gone al een tijdje niet meer gehoord... Maar na Allure ging het mis :( Gelukkig maakte Perry dat weer goed :D :D :D
En gelukkig ging de terugweg een stuk voortvarender dan de heenweg :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Niemand, JP had wensen :D
Overigens zitten we nu de overgebleven stukjes op te smikkelen :D Dat gaat er wel in na vanavond! Wat ik nog van Remy heb meegekregen was vet! Armin begon goed, had Gone al een tijdje niet meer gehoord... Maar na Allure ging het mis :( Gelukkig maakte Perry dat weer goed :D :D :D
En gelukkig ging de terugweg een stuk voortvarender dan de heenweg :) |
Sluit me aan bij het commentaar van Egg......en Ei en Simon nogmaals dank voor de gezellige pre-party bij u thuis incl. appeltaart :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
No problemo :)
U bent ook veilig thuis zie ik :) |
|
|
|
|