return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 20)
View this Thread in Original format
eieregooie
Bedankt voor de bedankjes trouwens... En ik neem aan dat ik ook wel voor Simon spreek als ik zeg dat het erg leuk was jullie over de vloer te hebben :D

Een enkeling begon er nog over... Een bijdrage van €4,= voor t eten en drinken mag, maar hoeft niet... PM me maar voor rekening details als je wilt doneren, maar een colaatje of 2 op t volgende feestje mag natuurlijk ook :)
Roger
bedankt voor het bedanken van de bedankjes trouwens:p

en zet me maar op de donor lijst:)
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie

Een enkeling begon er nog over... Een bijdrage van €4,= voor t eten en drinken mag, maar hoeft niet... PM me maar voor rekening details als je wilt doneren, maar een colaatje of 2 op t volgende feestje mag natuurlijk ook :)



Geef me maar een PM......want als iedereen je 2 cola gaat geven op het volgende feest dan heb je aardig wat weg te drinken.....

Is Simon nou al kaal btw.....
yaman
tracklist please>????????
MaGiK54
quote:
Originally posted by yaman
tracklist please>????????



Sorry we didn't had our notebook and a pen with us.........
Asperge
quote:
Originally posted by eieregooie

JP, jij lekkere pijpslet...




Sexy hoor :D



Pre-party-pics dus *KLIK*


Dat jullie naar JP kijken op deze foto:haha: :toothless
Roger
haha hoe jolijn ook kijkt op deze foto:toothless

citeer gedachte: "wat een ongelooflijke sukkel ben jij:rolleyes:"

:toothless
DJ_Siesta
ziet er gezellig uit mensen! alweer een armin solo gemist :(
MaGiK54
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ziet er gezellig uit mensen! alweer een armin solo gemist :(



Armin heeft maar 2 en een kwartier gedraaid.....dus je hebt geen solo gemist ;) Maar wel een leuke avond.
jp
*thread closed*

:stongue:

Roger
hee jp wat doen we nu met die alliance?
jp
Dat is een goede vraag. Ten eerste zullen we ons als vereninging in moeten schrijven bij de KVK. Een dagelijks bestuur is vereist, bestaande uit een voorzitter en penningmeester. Tevens is het nog niet helemaal duidelijk wat het doel van de alliance wordt. Gezien deze vraagstukken lijkt het me handig binnenkort een oprichtingsvergadering te houden :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Privacy Statement