|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-HBtje
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger(+Fritz, Bertus, Karel, Jan, Harrie en Magreet)
-Stephan B
-Tom Lont(+Magicimpuls)
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
-Franzelare(+Camera)
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by franzelare
-Franzelare(+Camera) |
Van Dano tot Perry, van Buzz Fuzz tot Armin
Multitasked :toothless |
|
|
| Joost |
Ik ga er ook heen, ik weet niet of ik naar een meeting ga ofzo, ik zie wel :P Nog niet zo'n geroutineerd TA'er denk ik ;-)
Neem denk ik wel een camera mee! :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Joost
Ik ga er ook heen, ik weet niet of ik naar een meeting ga ofzo, ik zie wel :P Nog niet zo'n geroutineerd TA'er denk ik ;-)
Neem denk ik wel een camera mee! :) |
Niet zo zeuren gewoon komen. Dat is GEZELLIG :o |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Freezel
Van het AvB forum geplukt, weet niet of ie juist is:
|
Denk eigenlijk niet dat al deze DJ's in de hoofdzaal zullen draaien, maar we zullen 't wel zien! :) |
|
|
| Roger |
| hoop iig dat perry er staat, gun ik hm!:) |
|
|
| Lynxx |
Die timetable staat me wel aan,hoop dat ie klopt.
Kan ik mooi na armin naar huis.
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-HBtje
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger(+Fritz, Bertus, Karel, Jan, Harrie en Magreet)
-Stephan B
-Tom Lont(+Magicimpuls)
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
-Franzelare(+Camera
-Lynxx (+vriendin)
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Die timetable staat me wel aan,hoop dat ie klopt.
Kan ik mooi na armin naar huis.
|
Tenzij we bij het slot van Armin ergens midden op het IJ ronddobberen! Of neem je je opblaasboot mee? :p |
|
|
| HBtje |
Remy en Perry hebben stuivertje gewisseld kwa draaitijden geloof ik...
22.00-23.00 BRIAN
23.00-00.15 REMY
00.15-01.30 HARRY
01.30-03.30 ARMIN
03.30-05.00 PERRY
tenminste las zoiets op partyflock... |
|
|
| eieregooie |
Wokkels kan toch niet mee...
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-HBtje
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger(+Fritz, Bertus, Karel, Jan, Harrie en Magreet)
-Stephan B
-Tom Lont(+Magicimpuls)
-MdJ
-Marciemarcs
-Franzelare(+Camera
-Lynxx (+vriendin)
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by Roger
PICS or STFU:p |
Hehe, je koopt maar een posterKlik Denk dat je dan de eerste bent:D
| quote: | Originally posted by Matthijs
Tenzij we bij het slot van Armin ergens midden op het IJ ronddobberen! Of neem je je opblaasboot mee? |
mmm, scherp! Naja, als Perry afsluit blijf ik natuurlijk tot het eind!!! |
|
|
|
|