|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| HardKiller |
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Roger
-Stephan B
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| M_Peror |
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger
-Stephan B
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| Tom Lont |
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger
-Stephan B
-Tom Lont(+Magicimpuls)
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| Roger |
nah vooruit ik accepteer de nieuwe lijst dan maar:o
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger(+Fritz, Bertus, Karel, Jan, Harrie en Magreet)
-Stephan B
-Tom Lont(+Magicimpuls)
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| moogwai |
| Helaas moet ik deze editie missen want ik heb een voetbalweekend, anders was ik natuurlijk zeker present. |
|
|
| Roger |
sta er soms wel van te kijken hoeveel waarde mensen soms aan een voetbal wedstrijden hechten
sorry als ik hiermee mensen op hun tenen trap, het valt me gewoon op |
|
|
| HBtje |
vanmiddag kaartje gehaald, ben ook van de partij dus vrijdag :D
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" )
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-HardKiller
-HBtje
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Passiva
-Roger(+Fritz, Bertus, Karel, Jan, Harrie en Magreet)
-Stephan B
-Tom Lont(+Magicimpuls)
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Roger
sta er soms wel van te kijken hoeveel waarde mensen soms aan een voetbal wedstrijden hechten
sorry als ik hiermee mensen op hun tenen trap, het valt me gewoon op |
Ik ben een weekendje weg met het voetbalteam en die weekendjes zijn altijd legendarisch :D Dus geen voetbalwedstrijd, dan is de keuze niet zo moeilijk :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ben benieuwd hoe die gaat draaien! hopelijk lekker prog/trance
:D
waar precies ligt de boot eigenlijk vanaf centraal station gezien? |
Met je hoofd richting water kijk je rechts daar zit een hoge toren en muziekcentrum aan het IJ. Dat is de PTA/ligplaats Ocean Diva |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Freezel |
Van het AvB forum geplukt, weet niet of ie juist is:
22.00-23.00 BRIAN CROSS
23.00-00.15 PERRY O'NEIL
00.15-01.30 HARRY LEMON
01.30-03.30 ARMIN VAN BUUREN
03.30-05.00 REMY |
|
|
|
|