|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Mietje? Waar spreken we 4 juni af? Dan kan ik je kop ff verbouwen :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Nee, maar ik ga niet meer, want ik heb besloten dat ik eigenlijk alleen Armin wil zien, en aangezien dat niet gaat lukken.... 4 Juni is er trouwens nog een ander feest in Buren.... :D:D:D |
nou zie je daar dan:) |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Roger
ik sleep je gewoon mee dus je hebt niet eens keus:p |
Als er iemand gesleept wordt hier ben jij het wel, lang zat om als aanhanger te dienen jij, kunnen er mooi een paar kratjes bier mee :stongue: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Als er iemand gesleept wordt hier ben jij het wel, lang zat om als aanhanger te dienen jij, kunnen er mooi een paar kratjes bier mee :stongue: |
:tongue2 :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Als er iemand gesleept wordt hier ben jij het wel, lang zat om als aanhanger te dienen jij, kunnen er mooi een paar kratjes bier mee :stongue: |
:o
alleen een probleem... ik heb geen wielen;) maar jij bent rond genoeg dus rol jij dr maar achteraan:tongue2
| quote: | Originally posted by Asperge
:tongue2 :D |
nee jij krijgt geen bier:o tiesto fans drinken toch breezers?:p |
|
|
| Lynxx |
Ben ook aanwezig, mits het niet uitverkocht raakt.
Heb voorlopig nog geen geld omkaartje te kopen:confused:
er is echt iets serieus mis met mijn uitgaven patroon |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Lynxx
er is echt iets serieus mis met mijn uitgaven patroon |
Speed is een stuk goedkoper dan coke. Misschien heb je daar wat aan? :happy2: |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by jp
Speed is een stuk goedkoper dan coke. Misschien heb je daar wat aan? :happy2: |
:wtf: |
|
|
| yaman |
| how match long it will be? |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Roger
dat weet toch iedereen wel dat die komt:) maar ze zit nogsteeds niet op TA dus zet ik ze er niet bij;) ik zou als ik jou was wel nog een spandoek meenemen met "jolijn is ook mee hoor" erop:rolleyes:
ow en nog op alfabet:p
@win:p
Andijvie
Arnoud
Bartez
Daanq
DjDavid
Eieregooie
Engeltje
Esrem
Franzelare
Hardkiller
JP
MaGiK54
MaGiKaL_MiKe?
Marciemarcs
Matthijs
M_Peror
Phortje
Remy D?
Roger
Stephan B
Tomaz
Tom Lont
Trancezoner |
damm kom ik ook weer :o
weer die vent met die nare camera :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Morgen maar een kaartje kopen :) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Roger
:o
alleen een probleem... ik heb geen wielen;) maar jij bent rond genoeg dus rol jij dr maar achteraan:tongue2
nee jij krijgt geen bier:o tiesto fans drinken toch breezers?:p |
Jongen je zit nog op de middelbare school je weet niet eens hoe een biertje smaakte voordat je er een kreeg van mij:haha: :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Morgen maar een kaartje kopen :) |
Na veel zoekwerk in de frs gelukkig het kaartje gevonden, dus gekocht :) |
|
|
|
|