|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| ik ga alleen als er niet te veel kaarten worden verkocht |
|
|
| Matthijs |
| leuk, maar wel jammer dat t op een vrijdag is, zaterdag komt mij altijd beter uit. |
|
|
| Tom Lont |
| Lekker!! :D Ben weer present :) |
|
|
| Muppy |
kut...das tegelijk met marco v
nou maar eens ff kijken wat we doen dan |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Muppy
kut...das tegelijk met marco v
nou maar eens ff kijken wat we doen dan |
En tegelijk met Ferry Corsten L.E.F. in de Asta .... |
|
|
| eieregooie |
| pfff dat wordt kiezen... |
|
|
| Asperge |
Ferry probeer ik 13 mei in Rotterdam bij te zijn, Marco heb ik pas nog gezien op Trance Energy, denk dat ik dan dit maal maar voor Armin moet kiezen:D
Kom ik ook eens een keer op die boot:p |
|
|
| M_Peror |
| Hmm.... wie weet... :) |
|
|
| TranceZoner |
Hmmm, ERG heerlijk dit...
Enige probleem dat ik persoonlijk heb is dat de volgende avond ik naar een ander Trance feestje ga, waar jullie ter zijner tijd ook nog wel wat over zullen horen. En aangezien ik uit Groningen moet komen wordt het gereis dat weekend dan echt heel erg, maarja dat moet ik er maar over hebben:crazy: :crazy:
Mwoah, ik denk wel dat ik hier weer bij ben. De Ocean Diva bevalt me echt enorm, mooie locatie en een vette sfeer altijd! |
|
|
| eieregooie |
| Of je blijft bij iemand logeren :p |
|
|
|
|