|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Nee want ik moet ook nog boodschappen doen :o
Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie :) |
|
|
| eieregooie |
PICS!
en toen vergat ik me cam mee te nemen :( :tongue2 |
|
|
| Engeltje |
| Leuke foto's weer JP!!! Vooral weer die van Maarten en Ei natuurlijk haha, ga zo door mannen! (zo Roger, ben ik je lekker voor :o ) |
|
|
| eieregooie |
| Hey, waar is de file gebleven? |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by jp
Die boot is zo 2004, tijd voor een nieuwe locatie :) |
In een grote zeppelin ofzo? :p
Affin, ik heb weer geweldig genoten gister. Heerlijke sfeer weer met het gewoonlijke zooitje ongeregeld dat ook van de partij was :D Kwam binnen toen Remy ongeveer begon. Lekkere set, ik houd wel van wat van dat tech-house gedoe op z'n tijd. Daarna begon Armin meteen volgens mij, heb Harry Lemon echt niet gezien in de booth. Of heb ik 't nou fout? Zag 'm later wel ergens bij Armin in de buurt lopen. Ik vond Armin in tegenstelling tot andere mensen niet echt tegenvallen. Vond het wel een lekker setje, natuurlijk zijn er wel betere geweest maar vond het zeker nie verkeerd. Tundra, Top Gear, Language, Silent Waves waren een paar van de hoogtepuntjes. Progressive koning Perry had ein-de-lijk eens een fatsoenlijke settijd aangwezen gekregen, en hij beweest zichzelf meteen. Hij sloot lekker aan op de set van Armin en draaide wat fantastische platen zoals Living The Dream, Sounds Rushing, Wave Force en volgens mij ook de nieuwe Ozgur Can - Changes (G&D Remix). Al in al topavond! :) Bedankt aan al de mensen voor de gezelligheid. Tot de volgende :D
ohja, pics or stfu :o : http://s87274285.onlinehome.us/ASta...2005/index.html |
|
|
| Joost |
Wat een avond! Armin vond ik wel aardig, niet echt heel speciaal maar goed te doen :) Openingsplaat was volgens mij een remix van Love theme dusk? Top Gear was ook wel een hoogtepuntje :)
En Perry, mijn god wat was dat wreed! :D |
|
|
| M_Peror |
Wat een avond... hadden we nog bijna 'de boot gemist'. De brug stond open, je verzint 't niet!
Thnx Ei en Simon voor de heerlijke (letterlijk) pre-party en JP voor 't zwangere-walvis-concert :)
Wat betreft het feest, Armin was goed maar het haalde het niet bij zijn set in Leiden (erg moeilijk aan te tippen ook), daarvoor zaten er wat te veel net-niet-momentjes in voor mij. Van Perry echter van begin tot eind genoten... lekkerrrr! Verdienstelijke afsluiter.
Die Ocean Diva was inderdaad een beetje overbevolkt met net een beetje fout publiek maar afgezien van de hitte op de dansvloer heb ik me nergens echt aan gestoord. En jawel, we hebben gevaren deze keer! :D
Enneh... Esmeralda, komt er al weer geluid uit? :) |
|
|
| Roger |
:stongue: wat een foto's weer:D
| quote: | Originally posted by Engeltje
Leuke foto's weer JP!!! Vooral weer die van Maarten en Ei natuurlijk haha, ga zo door mannen! (zo Roger, ben ik je lekker voor :o ) |
ik lach er niet minder hard door :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Thnx Ei en Simon voor de heerlijke (letterlijk) pre-party en JP voor 't zwangere-walvis-concert :) |
:haha: :haha:
| quote: | Originally posted by M_Peror
Enneh... Esmeralda, komt er al weer geluid uit? :) |
ja confirmed:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by M_Peror
en JP voor 't zwangere-walvis-concert :) |
lol :D |
|
|
| Roger |
| Respect Teh skilzz:crazy: :p |
|
|
|
|