|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
nee ozzy moest toen invallen geloof ik
markus stond er iig wel bij op de line up:) |
|
|
| marciemarcs |
| Alleen de draaitijden werden aangepast als ik het me goed herinner. |
|
|
| dEEkAy |
Yo Yo Klootzakken :p
De kutmof (dit ben ik) is zeker ook anwezig :toothless |
|
|
| eieregooie |
| Zeg dan niks, Hans Worst |
|
|
| eieregooie |
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" :p :p)
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Roger
-Stephan B
-Wokkels |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog niet zo'n grote groep deze keer......jammer |
|
|
| Matthijs |
Donderdag een leuk opwarmertje voor deze avond op het museumplein in Amsterdam! Uit de Armada-newsletter:
| quote: |
The summer is here and so the Dutch TV Station TMF has decided to throw a 3 day pool party in the centre of Amsterdam. During this pool party Armin van Buuren will record his 200th episode of 'A State of Trance'. Fresh FM will broadcast the recording a week later.
TMF will construct a pool and "fill it up" with girls in bikini's on the Museumplein, right in the centre of Amsterdam.
So come down to the Museumplein in Amsterdam this Thursday between 19:00 and 21:00 and see Armin. Entrance is FREE!
|
|
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by eieregooie
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" :p :p)
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Roger
-Stephan B
-Wokkels |
Zet mij er ook maar bij. :D |
|
|
| eieregooie |
| Kan je dat zelf niet? :p |
|
|
| Roger |
| had ik niet al een prachtig lijstje gemaakt?:p |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Roger
had ik niet al een prachtig lijstje gemaakt?:p |
Ei weet ook wel dat die van jou altijd onbetrouwbaar als de nete zijn :p |
|
|
| Roger |
| nou, moet je toch maar eens verklaren frits, ik volg je niet.. |
|
|
|
|