|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Esrem
Iemand al een kaartje weten te bemachtigen? Bij de FRS stond het nog niet in de computer, zeiden ze althans... |
Dit keer hadden ze zowaar gelijk; de voorverkoop begint pas op 20 april namelijk. ;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Dit keer hadden ze zowaar gelijk; de voorverkoop begint pas op 20 april namelijk. ;) |
Hoor je dat Ei? :p |
|
|
| Daanq |
Eergister al wel bij FRS al wel in computer, maar de aanvraag kwam retour. Vandaag bij Primera HC Utrecht gekocht.
Hij staat onder locatie Ocean Diva Amsterdam.
Kick Off Party: Armada Night Ibiza Summer 05.
Yes!!! |
|
|
| Esrem |
| Kaartje binnen, ook die voor mn zusje :) |
|
|
| eieregooie |
*sgop*
Ik moet nog kaartje halen... hmm.... Armin Ferry Armin Ferry Armin Ferry... |
|
|
| jp |
| Ferry heeft een iets minder afwisselde inhoud van zijn platenkoffer |
|
|
| Roger |
Helemaal waar!
kom gewoon naar armin;) kunne we weer stuiteren op nirvana:D |
|
|
| Roger |
toch maar even een lijstje maken dan:)
eieregooie:D
JP
Trancezoner
Franzelare
Andijvie
Remy D?
Engeltje
M_Peror
Arnoud
@win
DjDavid
Tomaz
Marciemarcs
Hardkiller
Phortje
MaGiK54
Tom Lont
Daanq
Bartez
MaGiKaL_MiKe?
Esrem
Stephan B
Matthijs
Roger
klopt alles zo een beetje? wordt nog best druk als ik het zo zie |
|
|
| Esrem |
eieregooie:D
JP
Trancezoner
Franzelare
Andijvie
Remy D?
Engeltje
M_Peror
Arnoud
@win
DjDavid
Tomaz
Marciemarcs
Hardkiller
Phortje
MaGiK54
Tom Lont
Daanq
Bartez
MaGiKaL_MiKe?
Esrem +Jolijn
Stephan B
Matthijs
Roger
En nu ook nog op alfabet :p |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Roger
toch maar even een lijstje maken dan:)
eieregooie:D
JP
Trancezoner
Franzelare
Andijvie
Remy D?
Engeltje
M_Peror
Arnoud
@win
DjDavid
Tomaz
Marciemarcs
Hardkiller
Phortje
MaGiK54
Tom Lont
Daanq
Bartez
MaGiKaL_MiKe?
Esrem
Stephan B
Matthijs
Roger
klopt alles zo een beetje? wordt nog best druk als ik het zo zie |
Maar Andijvie is helemaal niet lekker:whip:
Maar ik denk dat ik hier wel bij ga zijn ook omdat ik tegen die tijd mijn kamertje heb:) |
|
|
| @win |
| Zeg Rogier, ik zei toch al dat de avond mij veelste proggie is ;) Dus een No GO! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg Rogier, ik zei toch al dat de avond mij veelste proggie is ;) Dus een No GO! |
BOEE!
Je mag zeker weer niet :p |
|
|
|
|