|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Freezel
Twijfel nog tussen Armada Night of een 4 uurs set van Ferry + special guest in de Asta ;) |
Special guest... Zal dat Steve Helstrip zijn?? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Special guest... Zal dat Steve Helstrip zijn?? |
Zou wel een leuke zijn ja :D |
|
|
| Glaniskanis |
| Lijkt me een easy keuze Freezel... Ferry natuurlijk! |
|
|
| Muppy |
| stel dat het steve helstrip zou zijn, dan zou het toch ferry worden denk ik...vind armin + co verder niet zo boeiend dan... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Lijkt me een easy keuze Freezel... Ferry natuurlijk! |
Net te horen gekregen dat het Ferry wordt :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Lijkt me een easy keuze Freezel... Ferry natuurlijk! |
Mja, ik begin ook meer en meer te neigen naar Ferry... tis goedkoper, tis dichterbij... Tis een degelijke 4 uurs set en Remy en Harry Lemon als DJ's ben ik niet zo'n fan van... |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Fresh Prince
This will be more Armada party than ASOT party |
beetje jammer eigelijk, maar goed dat zal de pret niet bederven:D |
|
|
| @win |
Hmmm geen Markus, MIKE en Signum...
Dan wordt dat feest al een stuk minder interessant. Remy is absoluut niet mijn ding, Brian Cross kan niet draaien en Harry en Perry zijn zeker goed, maar dan zie ik ze anders wel op DV!
Nog maar eens even nadenken.... |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by @win
Hmmm geen Markus, MIKE en Signum...
Dan wordt dat feest al een stuk minder interessant. |
Wel mee eens, erg jammer. Al vind ik idd Perry en Harry ook errug goed te doen, dus ik zal 't er niet voor laten denk ik. Maar toch jammer! |
|
|
| Esrem |
| Iemand al een kaartje weten te bemachtigen? Bij de FRS stond het nog niet in de computer, zeiden ze althans... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Esrem
Iemand al een kaartje weten te bemachtigen? Bij de FRS stond het nog niet in de computer, zeiden ze althans... |
Isset weer zo ver :D |
|
|
|
|