return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 18)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
No problemo :)

U bent ook veilig thuis zie ik :)

Yes en nu zoals ik reeds in de Cor heb gepost een tosti voor het slapen gaan :)
Engeltje
Wat een nacht :crazy: !
Eerst de lekkere pre-party, complimenten aan de kok(kies)!!! Daarna de hellische tocht, file, open bruggen wat wil je nog meer?!
En toen... Heerlijk feesten!!!
Armin viel me een beetje tegen, vond hem echt té hard draaien Perry daarintegen, boven verwachtingen!!!
Roger
wat ben ik gaar zeg! haha maar wat een nacht idd!!!
ongeveer alles wat je op een reis tegen kan hebben; kaartje vergeten, file, nog eens file en bruggen open :eek:
Bedankt nog voor de gezellige pre-party heren(zo'n taart lus ik wel vaker:p ja en engeltje: als ik volgend weekend ga dan gaat er taart mee:))
armin viel inderdaad wel een beetje tegen maar perry maakte voor mij alles goed:crazy: wat een heldenset:eyespop: :eyespop: :eyespop:
hij mag wel vaker afsluiten wat mij betreft!! of hij als main act en armin in het voorprogramma:p
engeltje nog bedankt voor de rit!was weer gezellig:)

btw wat was nou de naam geworden van die geile telefoniste stem?
:p
Engeltje
quote:
Originally posted by Roger
(zo'n taart lus ik wel vaker:p ja en engeltje: als ik volgend weekend ga dan gaat er taart mee:))

Goed plan!
quote:
engeltje nog bedankt voor de rit!was weer gezellig:)

No thanx :)
quote:
btw wat was nou de naam geworden van die geile telefoniste stem?
:p

Hallo, ik ben Esmiralda en hou erg van paardrijden... (Vond esmiralda toch echt te beste ;))
Roger
quote:
Originally posted by Engeltje
Hallo, ik ben Esmiralda en hou erg van paardrijden... (Vond esmiralda toch echt te beste ;))

:haha: :haha: :haha:
@win
Nou vertel, wat draaide Armin allemaal voor Beuqers? :p
jp
Het pre-gebeuren was teh k3wlnezz :toocool:
Mmmm lekker appeltaart met dikke bodem en korst :happy2:
Die zwoele stem van Esmeralda, hoe kun je dan nog slapen? :D

Op het Ocean Diva geheel heb ik toch het een en ander aan te merken. Ten eerste was de opbouw ver te zoeken. Leuk voor PON dat hij af mag sluiten, dat verdient hij wel. Maar tegen 4 stroomde het al snel behoorlijk leeg wat met Armin niet gebeurd zou zijn. Te veel ups en downs in de muziek is erg irritant. De prijs voor een kaartje is natuurlijk aan de forse kant waardoor het jongere publiek zwaar in de minderheid was. Vooral de jong-bejaarden aan boord waren bijna allemaal zwaar onder invloed. Natuurlijk mag iedereen z'n pleziertje hebben, maar met allemaal zwaar zwetende veertigers om je heen kun je een 'moet dat nou' niet onderdrukken. Als laatste lijkt het me beter om in de lounge weer een DJ neer te zetten zodat de mensenmassa wat beter verdeeld wordt. Het was dan wel niet overal druk maar met name de benedenverdieping was stampvol en zeer warm.

Pfff die file en dan de brug open. Hoe verzin je het? :nervous:
MaGiK54
Nog geen fotos op phono......beetje jammer weer.....:o
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog geen fotos op phono......beetje jammer weer.....:o

Ik werken en slapen ja :whip:

Voor de verandering die bende maar eens digitaal bewerken :o
nz-fan
Gidday!

Hehehe, yes nice to see all again ;)

The night was really good, had a lot of fun and it was really funny the story with Perry OīNeil and Passiva!! :D :D :D :D

Armin was playing a differnet set as usual thatsīs good , not getting boring *gg* .

Itīs amazing to see how the crowd get mad and celebrate him.........

greetings to all!
:)

HardKiller
Was weer een top feestje! Jammer dat het zo heet was beneden!
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Ik werken en slapen ja :whip:

Voor de verandering die bende maar eens digitaal bewerken :o

Ben jij nou een professionele party-reporter....:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
Privacy Statement