|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Of je blijft bij iemand logeren :p |
Ja dat kan ook wel denk ik...
Lekker dan van Amsterdam naar Geldermalsen :toothless |
|
|
| Arnoud |
| verdomme! herinner me net dat mijn pa de volgende dag zijn 50e verjaardag viert. Dan gaan we de hele dag iets doen.. vanaf vroeg al.. kan er dus misschien niet bij zijn.. :( |
|
|
| Freezel |
| Ziet er naar uit dat ik bij Ferry Corsten in de Asta ben deze avond, ook niet verkeerd natuurlijk :) |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ja dat kan ook wel denk ik...
Lekker dan van Amsterdam naar Geldermalsen :toothless |
Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ;)
Maar ik ben er dus ook sowieso :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Esrem
Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ;)
Maar ik ben er dus ook sowieso :D |
Hmmm.. Ik zal er even over nadenken, maar ik denk dat het niet lukt, omdat ik altijd samen met Lennart en Chris naar feesten ga :D Denk dat ik maar iets moet regelen dat Chris weer meegaat naar Armin Only en dat we dan vrijdagnacht bij hem kunnen pitte in een of ander gat dat Tricht heet, zodat we zaterdagavond maar 5 kilometer ofzo hoeven te reizen naar Buren....
Thnx anyway Esther ;) |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Esrem
Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ;)
Maar ik ben er dus ook sowieso :D |
TA-Slet :p |
|
|
| Esrem |
Jaloers? :p
Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
|
|
| Roger |
denk dat ik toch ook maar hier heen ga
moet alleen nog wat aanhang zien te regelen |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Tomaz
TA-Slet :p |
Durf je wel! Tegen je eigen vriendin zo openbaar! :p :D
| quote: | Originally posted by Esrem
Jaloers? :p
Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
En bovendien heb ik zelf al 2 jaar een vriendin, dusse :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Esrem
Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
Je snurkt in ieder geval niet ;) |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Esrem
Jaloers? :p
Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen... |
Hap! ;) |
|
|
|
|