return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
TranceZoner
quote:
Originally posted by eieregooie
Of je blijft bij iemand logeren :p

Ja dat kan ook wel denk ik...
Lekker dan van Amsterdam naar Geldermalsen :toothless
Arnoud
verdomme! herinner me net dat mijn pa de volgende dag zijn 50e verjaardag viert. Dan gaan we de hele dag iets doen.. vanaf vroeg al.. kan er dus misschien niet bij zijn.. :(
Freezel
Ziet er naar uit dat ik bij Ferry Corsten in de Asta ben deze avond, ook niet verkeerd natuurlijk :)
Esrem
quote:
Originally posted by TranceZoner
Ja dat kan ook wel denk ik...
Lekker dan van Amsterdam naar Geldermalsen :toothless

Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ;)

Maar ik ben er dus ook sowieso :D
TranceZoner
quote:
Originally posted by Esrem
Als je erg omhoog zit heb ik ook nog wel plek, woon in Amstelveen en Geldermalsen is kut reizen, ik spreek uit ervaring ;)

Hmmm.. Ik zal er even over nadenken, maar ik denk dat het niet lukt, omdat ik altijd samen met Lennart en Chris naar feesten ga :D Denk dat ik maar iets moet regelen dat Chris weer meegaat naar Armin Only en dat we dan vrijdagnacht bij hem kunnen pitte in een of ander gat dat Tricht heet, zodat we zaterdagavond maar 5 kilometer ofzo hoeven te reizen naar Buren....

Thnx anyway Esther ;)
jp
Aanwazig :o
Tomaz
quote:

TA-Slet :p
Esrem
Jaloers? :p

Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen...
Roger
denk dat ik toch ook maar hier heen ga

moet alleen nog wat aanhang zien te regelen
TranceZoner
quote:
Originally posted by Tomaz
TA-Slet :p

Durf je wel! Tegen je eigen vriendin zo openbaar! :p :D

quote:

Er zijn mannen die niet overal meteen wat achter zoeken en gewoon vriendschappelijk bij een meisje kunnen slapen...

En bovendien heb ik zelf al 2 jaar een vriendin, dusse :D

jp
quote:

Je snurkt in ieder geval niet ;)
Tomaz
quote:

Hap! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement