|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Roger
nou, moet je toch maar eens verklaren frits, ik volg je niet.. |
Nou je had nogal wat mensen in je lijstje geplant die niet gingen, b.v. @win. |
|
|
| Lynxx |
Is er misschien al een timetable bekend?
Hoe draait Armin tegenwoordig eigenlijk? Laatste keer dat ik wat van hem gehoord heb was het allemaal veel te harde techtrance.
Ben namelijk nog een beetje aan het twijfelen... moet er namelijk 500km voor rijden... |
|
|
| Roger |
| maar hij bedenkt zich toch nog wel:p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Is er misschien al een timetable bekend?
Hoe draait Armin tegenwoordig eigenlijk? Laatste keer dat ik wat van hem gehoord heb was het allemaal veel te harde techtrance.
Ben namelijk nog een beetje aan het twijfelen... moet er namelijk 500km voor rijden... |
er is nog niets bekend over een line up geloof ik..
maar ik denk dat armin nu wel minder hard draait aangezien ie tussen de proggers staat |
|
|
| MaGiK54 |
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" :p :p)
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Roger
-Stephan B
-Wokkels
-MdJ
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy
Dit gaat er toch wat meer oplijken :)
ONE O'CLOCK MEETING !!!! AT THE ENTRANCE AT THE BACK OF THE SHIP !!!!!! |
|
|
| jp |
| Gaat die boot niet enorm overhellen dan? :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En Duitse afvaardiging:
|
Gaan ze weer in de garage parkeren? :nervous: |
|
|
| marciemarcs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
-eieregooie(+Frico-Boy en "vraagteken" :p :p)
-Engeltje
-esrem(+Jolijn)
-FunkySimon
-JP
-M_Peror
-MaGiK54
-Matthijs(+Laura)
-Roger
-Stephan B
-Wokkels
-MdJ
-Marciemarcs
En Duitse afvaardiging:
01 NetX
02 Manu
03 Frank-HH
04 Unit-er
05 asdf
06 Rockabye
07 JaL
08 Nachtengel
09 Stiffmaster
10 Nz-Fan
11 RenM
12 dEEkAy
|
|
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Gaan ze weer in de garage parkeren? :nervous: |
Dashboardkastje open en 'niks in de auto'-bordje moeten genoeg zijn |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Dashboardkastje open en 'niks in de auto'-bordje moeten genoeg zijn |
In 't Nederlands of in het Duits? |
|
|
|
|