|
[03-06-2005] Armada Night Ibiza Kick-Off Party - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| ik zou je 06 niet zo laten staan.. wie weet wat er mee gebeurt... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sanderheijnen2
je hebt pm. of bel/sms me even op 0616794458 |
Gelieve je kaartjes aan hem voor minimaal 50 euro per stuk verkopen, aangezien hij zijn kaartjes van de voorgaande armada night voor deze prijs op TA probeerde te verpatsen :o :o :o |
|
|
| Matthijs |
Ik had je ook al een pm gestuurd, maar nog niks terug gehoord. :conf:
oh, en ik heb hier nog nooit kaartjes voor de dubbele prijs proberen te verkopen! :D |
|
|
| Shadow |
| matthijs, sorry voor late reactie, maar check PM |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
oh, en ik heb hier nog nooit kaartjes voor de dubbele prijs proberen te verkopen! :D |
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
Die Sanderh moet lekker maar wegblijven hier met zijn naaistreken....:o |
|
|
| _Supreme |
Hoe gaan jullie eigenlijk weer naar huis erna?
Ik woon in Limburg :whip: :nervous: |
|
|
| matt167698 |
Hey everyone,
Im backpacking through europe but will be getting into amsterdam on June 3rd, just in time for Armin. I was just wondering what the dress code is and if thereīll be any sort of TA meetup? Oh yeah, does anyone know how long Arminīs set will be? Thx guys..
Matt |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by matt167698
Hey everyone,
Im backpacking through europe but will be getting into amsterdam on June 3rd, just in time for Armin. I was just wondering what the dress code is and if thereīll be any sort of TA meetup? Oh yeah, does anyone know how long Arminīs set will be? Thx guys..
Matt |
Dresscode => casual....don't know if they allow sneakers (Nike Air Max type of sneakers) inside so try to wear some normal shoes. TA meeting isn't aranged yet, but I think it will be at 1 o'clock at the end of the ship (also the entrance). And Armin will spin 3 hours I think........ |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by _Supreme
Hoe gaan jullie eigenlijk weer naar huis erna?
Ik woon in Limburg :whip: :nervous: |
Vroem vroem |
|
|
| Matthijs |
| kaartjes binnen, nog maar vier dagen te gaan! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Stephan B
Kaartje toch maar gekocht deze keer (some know why :rolleyes: :toothless) Ik weer 25 euro lichter, Armada weer 25 rijker. Hopen dat 't gezellig word dan mar :D |
:stongue: |
|
|
| Joost |
| Ik ga ook. Wordt zeker een vet feest denk ik. Wordt mijn derde keer op de Ocean Diva. Eerste keer was Three DJ's on a Boat en tweede keer was Armada Night (tijdens het ADE). Ik hoop alleen dat ik nu wat meer energie heb, tijdens de Armada Night was ik heel snel al uitgeput, had een hele drukke dag achter de rug. Had niet eens genoeg fut om op te staan en even met Markus Schulz te ouwehoeren! :stongue: Jammer dat hij er dit keer niet is. Stond hij eigenlijk bij de Armada Night wel bij de line-up? Hij zei toen namelijk dat hij moest 'invallen' voor M.I.K.E... |
|
|
|
|