|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Fan vad nice :) Längtar redigt mkt till på söndag...
ps. Steve, svara på PM :whip: |
Nåt du skickat nu elle ?
Kan tillägga att vi tom. har tillstånd från polisen eftersom vi ska spela musik... bara utifall att så man slipper avbryta :)
btw. Har snackat med en ung legend, mindshooter som ev. kommer förbi picnicen :) Får hoppas han kommer poia lite, han är ju inte nådigt säker !
AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin |
|
|
| jofawe |
underbart!
Jag gick miste om min tänkta resa upp till stockholm, flyget från växjö är fullsketet redan nu ...
Så det blir tågbiljett ala sista minuten nångång på lördag :)
Yeah..
I Love IT!
BTW .. vädret
Natt söndag
13°
SV
6 m/s
Dag söndag
16°
SV
7 m/s
Källa: SMHI såklart :P |
|
|
| Daniey |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan tillägga att vi tom. har tillstånd från polisen eftersom vi ska spela musik... bara utifall att så man slipper avbryta :)
|
Har tillståndet i min hand :)
Som Steve (with a Wonder) sa , det blir picnic modell "avancerad" !
Ses!
Ps. Be för Guds skull nu förvädret!! Ds |
|
|
| SwedeTrance |
Ber för fullt!!! :o
"AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin" |
|
|
| gurra |
fan har inte köpt biljett en... försent? nåja, jag är ju 20 nu så.. ha. :wtf:
tror jag kommer förbi den där parktillställningen, har inte träffat en enda TA än så länge... :confused: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by gurra
tror jag kommer förbi den där parktillställningen, har inte träffat en enda TA än så länge... :confused: |
Då måste du ju komma förbi :D
Säger jag som bara sitter blygt i ett hörn eller gömmer mig bakom Vizay :p |
|
|
| CJ InterCity |
YEEEEEEEEEAAAAAAH räkna med mig + ett par polare :D :D :D
Bra gjort gott folk :) och Steve jag har 2 vinyler till dig, hoppas du lirar dom ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
YEEEEEEEEEAAAAAAH räkna med mig + ett par polare :D :D :D
Bra gjort gott folk :) och Steve jag har 2 vinyler till dig, hoppas du lirar dom ;) |
Vi kommer bara ha CD... men ta med dig dom du =)
PMar dig nu... funderar lite saker... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi kommer bara ha CD... men ta med dig dom du =)
PMar dig nu... funderar lite saker... |
Kommer det bli mustiga högtalare med musik som spränger ljudvallar? |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vi kommer bara ha CD... men ta med dig dom du =)
PMar dig nu... funderar lite saker... |
svarat :)
CD eller vinyl... det är innehållet som räknas ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Kommer det bli mustiga högtalare med musik som spränger ljudvallar? |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Detta är så opretto så det vet ingen... vi kör som vi känner för.
Detta är bara en picnic modell lite mer avancerad :)
Kan bli en rätt mysig grej bara vädret blir bra... det vet vi första på söndag EM :wtf: |
Kommer ta mina hembyggda högtalare (1st 8" i varje)... inga feta grejor... + min hemma stärkare.
Var förbi min brorsa idag å passade på att låna hans 12"bas... den är så liten å smidig så jag snodde den :) |
|
|
| staz |
En polare på fortum har fixat 2 fetinglasrar som han sätter upp på ett par 20m strålkastare som står i tanto, så förvänta er fett drag.
får hoppas de inte blir för svårt o slita sig sen när det ska till att bege sig till medborgarplatsen !
* laserbiten var inte seriöst menad :) |
|
|
|
|