|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SwedeTrance
, Steve's lilla bön var ju klockren! :D
Jag kommer upp till Stockholm tillsammans med en tjejkompis för att dansa till Ferry... tacka vet jag kompisar med intresse för trance! |
[Pjox]
Jag skulle villja ha lite mer kompisar som lyssna på trance.. Men man får väl nöja sig me en pojkvän som lyssnar på det :p
Men det värkar bli en rätt stor skara sweta's som kommer?
[/Pjox] |
|
|
| Aendy |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
+ Aendy & syster |
|
|
| Jace2 |
| Ändra Jace också till listan... :) |
|
|
| Pjox |
| quote: |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Aendy & syster
Jace2
|
Det va ju en hel del människor.. Denna skara är till och med större än min klass :p |
|
|
| FredAcler |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Aendy & syster
Jace2
FredAcler + fru |
|
|
| CJ InterCity |
Hoppas vi möts Acler, tänkte diskutera en sak med dig! :)
MINDRE ÄN 2 VECKOR KVAR :D |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Hoppas vi möts Acler, tänkte diskutera en sak med dig! :)
MINDRE ÄN 2 VECKOR KVAR :D |
Jaså, nu blir jag nyfiken ;) då får vi se till att träffas helt enkelt :) |
|
|
| Vizay |
| steve: dags å informera lite om dina å danieys planer ;) |
|
|
| Daniey |
| quote: | Originally posted by Vizay
steve: dags å informera lite om dina å danieys planer ;) |
Det ser lovande ut ang detta ;)
Alla får väl hålla sin tumme på att det blir kanonväder så att inte
en sån grej ska förstöra!!! :) |
|
|
| slam-tvd |
| Det verkar ju helt underbart att Ferry Corsten ska komma till Stockholm och spela på Mondo. Bara drygt två veckor till innan partyt brakar lös. Kan knappt bärga mig, har längtat hela livet på att få se honom live. |
|
|
| Mats W |
| Jag kommer också på detta! Ska bli riktigt kul att rulla lite hatt med tanke på hur sällan man festar numera. :crazy: |
|
|
| Glorie |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Aendy & syster
Jace2
FredAcler + fru
SwedeTrance
euphoria_ibiza
slam-tvd
Mats W
Glorie
 |
|
|
|
|