return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 6)
View this Thread in Original format
Daniey
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ber er alla att be till våra gudar AVB, PVD eller vilka just du har för att det blir fint väder den 5 juni... Besvarar det din fråga Peter ;)


AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin


;)
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ber er alla att be till våra gudar AVB, PVD eller vilka just du har för att det blir fint väder den 5 juni... Besvarar det din fråga Peter ;)


AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin


den där va tamejfan klockren! :D

får la göra mig redo å bränna en ny mix för jag antar att nån kommer ha med boomblaster eller bil eller liknande :)
JayBee
oooh shiit förfest ute i solen och allt.. ooooh faaaan sukta mig inte! om man nu skulle vara inne i skitet så tror jag nästan fan att jag får ett svårt fall magsjuka eller ngt :)
Kongo_kim
Operation övertala kompisar

låter typ så här.
- ska du med på Ferry Corsten
- jag vet inte jag sitter hellre hemma och super och sen är det så mycket knarkare där.

fan behöver nya vänner. vill ni bli mina vänner :)
Pjox
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Operation övertala kompisar

låter typ så här.
- ska du med på Ferry Corsten
- jag vet inte jag sitter hellre hemma och super och sen är det så mycket knarkare där.

fan behöver nya vänner. vill ni bli mina vänner :)



Haha inte roligt att ha sånna vänner.

Jag kan bli din vän om du vill ;) Ska ju ändå dit :p
CJ InterCity
Jag jag jag!! har alltid önskat mig vänner som gillar Ferry Corsten! :toothless

Faktum är att en polare ska hänga med till stockholm, men han ska inte med till Mondo... lönt att åka upp då? :rolleyes:
Vizay
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Jag jag jag!! har alltid önskat mig vänner som gillar Ferry Corsten! :toothless

Faktum är att en polare ska hänga med till stockholm, men han ska inte med till Mondo... lönt att åka upp då? :rolleyes:


[Pjox]
det är alltid kul att åka hit :D

Lite nyfiken bara, vafan ska han/hon göra när du är inne på mondo? Sitta utanför o bygga bo? :rolleyes: [/Pjox]
jofawe
Nån som ska dit från södra sverige?
Jag är pigg på att dela bil =)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by jofawe
Nån som ska dit från södra sverige?
Jag är pigg på att dela bil =)

Jag tar buss, de har billiga biljetter på www.swebusexpress.se :)

@Vizay/Pjox
han har en annan polare som han ska träffa... nån hårdrockare :toothless
Kongo_kim
sre inte allt för ljust ut att få med sig någon polare. men detta missar jag fan inte. är man välkommen på eventuell förfest?

November
Alltså jag måste nog gå..
hmm.. Kan nog få det att funka tom..
Vill attans gärna ialf..
Låter sjukt kul!!

Jag bara måste! :toothless
SwedeTrance
, Steve's lilla bön var ju klockren! :D

Jag kommer upp till Stockholm tillsammans med en tjejkompis för att dansa till Ferry... tacka vet jag kompisar med intresse för trance!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement