|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| ShyTrance |
| jag kanske försöker komma in, men risken är stor att vakten inte släpper in mig :( |
|
|
| mr_fisken |
| söt bild du har där glorie:haha: |
|
|
| zoric |
| Yeah. Vem fan vill inte se Ferren? |
|
|
| SwedeTrance |
| Ser fram emot att komma till Stockholm igen! Blir 4:e gången det här året, bara pga. MondayBar's arr! O se Ferry igen ska bli kul, har inte sett honom sen 2000... |
|
|
| Amnezia |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Aendy & syster
Jace2
FredAcler + fru
SwedeTrance
euphoria_ibiza
slam-tvd
Mats W
Glorie
AC
Amnezia
+babythug evt |
|
|
| Vizay |
| på affischen står det att dom kör till 04.00 så det verkar som dom fått tillståndet iaf, fast det kanske folk redan visste :p |
|
|
| mindshooter |
Nu var det ett bra tag sen jag skrev här, och ännu längre sen jag var på fest av detta slag!
Ska in och köpa förköp idag, om det finns några kvar! ;)
Drar med mig ett par polare som jag lovat att ta med nästa gång det kommer en bra DJ till Sverige. Nu var ett bra tillfälle.
Jag räknar med att se era fula trynen där! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Nu var det ett bra tag sen jag skrev här, och ännu längre sen jag var på fest av detta slag!
Ska in och köpa förköp idag, om det finns några kvar! ;)
Drar med mig ett par polare som jag lovat att ta med nästa gång det kommer en bra DJ till Sverige. Nu var ett bra tillfälle.
Jag räknar med att se era fula trynen där! |
du lever! :D
va riktigt länge sen man såg dej på fest så jag hoppas verkligen det finns förköp kvar :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
du lever! :D
va riktigt länge sen man såg dej på fest så jag hoppas verkligen det finns förköp kvar :) |
yeah plockade 4 biljetter i stan idag :) ligger i tryggt förvar nu! |
|
|
| CJ InterCity |
| Finns det plansher? kanske någon som kan fixa en till lilla mig? skulle uppskattas :eek: |
|
|
| Vizay |
| planscher finns över hela stan, pjox plockade en nyligen ;) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Finns det plansher? kanske någon som kan fixa en till lilla mig? skulle uppskattas :eek: |
Hehe hela området runt plattan är bombat me plancher.
Plocka en där? Eller bor du inte i stockholm?
Jag har ju ingen aning om vart folk befinner sig i detta avlånga land :p
Men iiih nu börjar jag längta lite till söndagen :) |
|
|
|
|