return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 2)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
Eftersom det är 18 på förköp funderar jag starkt på detta. Men förköps ställen verkar bara finnas i Stockholms området. Finns det något sätt att boka på internet eller telefon? eller finns det någon jätteschysst SWETA som kan ligga ute med 250.- ifall jag bestämmer mig? :o

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vi har sökt tillstånd
att ha öppet till 04, men vi har inte fått besked om det ännu.


WTF?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Eftersom det är 18 på förköp funderar jag starkt på detta. Men förköps ställen verkar bara finnas i Stockholms området. Finns det något sätt att boka på internet eller telefon? eller finns det någon jätteschysst SWETA som kan ligga ute med 250.- ifall jag bestämmer mig? :o


WTF?



Här är en som kan hjälpa till en snäll person som du...
Cham
quote:
Originally posted by Kvicket
Samma sak med Cham här på forumet, själv är jag överlycklig, fyller nämligen 21 juni o ville inte missa Ferry... Nu slipper jag chansa :cool:


va bubblar du om?
Krille du e helt lost, jag fyller 20 år den 5, som var perfekt till kryssen.. fattar ej va du syftar på me de du skrev..
mr_fisken
quote:
Originally posted by AC.
Läste nyhetsbrevet idag :)
Klart man är där, var juy ett par år sedan man hörde Corsten...

ang. Mondos lokal tycker jag den har för mycket discokännsla över sig. Tycker mycket bättre om tex GK som känns mycket mer som en liten klubb. Den stora dyra lasern gör varken till eller från för mig men verkar väldigt poppis bland andra, men för mig kan de lika gärna sattsa mer pengar på ljudet och djs..


Håller helt och hållet med dig om att GK är skönare, mysigare, mera klubbig men med lite för litet dansgolv kanske.

Den här gången så verkade det ju bli både laser och dj för pengarna. Sen tycker jag personligen att mondaybar har bra ljudkvalité på festerna.
Men det är klat, går väl alltid att få det ännu bättre:toocool:
K-PAXian
Bestämde mig just för att jag ska gå på det här. :D
Ska åka och kirra biljett i helgen. :)

Får se till att försöka hitta på några av er också. :toothless
CJ InterCity
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Här är en som kan hjälpa till en snäll person som du...

min absoluta tacksamhet stiiv! jag återkommer nästa vecka när jag har (förhoppningsvis) listat ut hur jag ska ta mig till sthlm :D
Daniey
Bokat ;)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Daniey
Bokat ;)

hur, om man får undra? :o
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
hur, om man får undra? :o


Med ett "X" i kalendern ;)
Pjox
Ohh känns som om jag måste ta o köpa en biljet till detta nu när jag facktiskt är 18 år :toothless

Daniey
quote:
Originally posted by CJ InterCity
hur, om man får undra? :o


;) Gigantiskt stort X i kalendern!!! :)
jofawe
jag vill jag vill jag vill!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement