return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 3)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Daniey
;) Gigantiskt stort X i kalendern!!! :)

jaha så menar du :toothless
K-PAXian
Sket sig med detta för mig. Hade planer redan för den kvällen insåg jag. Doh.. :(
(jo, tyvärr viktigare planer)
anuga
Nice! får väl ta flyget upp och softa i Stockholm :)
Ferry 1337
jofawe
damn.. man kanske skulle köpa sig en biljett imorgon?

jag är så sjukt sugen på att röjja lite .. ni anar inte =)
CJ InterCity
en polare i sthlm har lovat att fixa 2 biljetter på torsdag nästa vecka, tror ni det är försent eller? så fort brukar det väl inte gå åt? :eek:

Förresten, tack för hjälpen Steve men det löser sig! :)
mr_fisken
Rycktas om att bilejtterna tar slut snabbt den här gången, varför har jag ingen aning om:stongue:
NbR
Detta skall nog även jag orka masa mig till... måste bara hitta ngn att masa mig dit med :) Men det skall nog ordnas.

Är det någon som vet om det finns förköp kvar?
Kvicket
quote:
Originally posted by NbR
Detta skall nog även jag orka masa mig till... måste bara hitta ngn att masa mig dit med :) Men det skall nog ordnas.

Är det någon som vet om det finns förköp kvar?

Jag, fisken o staz var just nere på stan o köpte, det var på CUM och jag antar att det finns en del kvar där. Om inte så finns det nog på Pitch, är ju lite krångligare att ta sig dit men dom brukar ha mkt biljetter.
CJ InterCity
fixade biljett - tjohej! :D

någon som fixar förfest? :p
Pjox
Jag hörde att alla biljetter va slut men tydligen va dom inte det. :D
Blir väl till att åka in och handla biljetter till mig och Viz efter skolan imorn da :)
Hoppas bara att det finns kvar på cum för jag har ingen aning om vart pitch ligger :rolleyes:

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
fixade biljett - tjohej! :D

någon som fixar förfest? :p

Jag & Daniey har en grej på gång, vi har lite detaljer kvar kring det hela att lösa så tills dess dom är lösta säger jag inget...

quote:
Originally posted by Pjox
Jag hörde att alla biljetter va slut men tydligen va dom inte det. :D
Blir väl till att åka in och handla biljetter till mig och Viz efter skolan imorn da :)
Hoppas bara att det finns kvar på cum för jag har ingen aning om vart pitch ligger :rolleyes:

Ynglingagatan 2
Pjox
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ynglingagatan 2

Ahh tack så mycket :)
Nu fattar jag vart det ligger.. Tror jag :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement