|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| Den här kartan borde bli pricken över i'et. Nu kan du inte gå fel:D |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Den här kartan borde bli pricken över i'et. Nu kan du inte gå fel:D |
tjohoo, om jag går fel nu så är jeg rejält korkad... bra tillfälle att testa mig själv :toothless |
|
|
| NbR |
| Djäkligt fint med pikniken, hoppas bara att vädret bättrar sig. Eftersom jag o mina polare inte har förköp så kommer vi nog att lämna pikniken rätt tidigt men det var ett underbart initiativ:tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Den här kartan borde bli pricken över i'et. Nu kan du inte gå fel:D |
Eller så kikar man in denna kartan.
Röd sträckning = gångväg
Blå sträckning = Gång & tunnelbaneväg
| quote: | Originally posted by NbR
Djäkligt fint med pikniken, hoppas bara att vädret bättrar sig. Eftersom jag o mina polare inte har förköp så kommer vi nog att lämna pikniken rätt tidigt men det var ett underbart initiativ:tongue2 |
AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin
Vi kommer ju tyvärr bli tvungna att dra gränsen någonstans och är det för dåligt så blir det helt enkelt inte av...
Uppehåll = On
Regn = Off
Detta kommer att bestämmas på söndag runt 15:00 - 16:00
Daniey kommer att meddela det här då
Glöm inte varma kläder bara ;) Svenskt väder *suck* |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Detta kommer att bestämmas på söndag runt 15:00 - 16:00
Daniey kommer att meddela det här då
|
OM man nu inte kommer ha tillgång till internet från och med imorgon då? Sms?! Dra iväg ett till 0709593877 å meddela läget då.. please! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Eller så kikar man in denna kartan.
Röd sträckning = gångväg
Blå sträckning = Gång & tunnelbaneväg
Glöm inte varma kläder bara ;) Svenskt väder *suck*[/COLOR][/b] |
dög inte min eller? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
dög inte min eller? | Din dög mycket bra men visade inte gångvägen dit... min visar skillnaden påde 2 sätten att ta sig till Mondo :) |
|
|
| CJ InterCity |
Själv drar jag till Jönköping om ett par timmar, så ifall förfesten blir inställd skulle det uppskattas om någon kunde undvara ett SMS: 0704 096196 :o fast om det ösregnar vet man ju redan att det gått åt helsike...
lycka till, vi ses på söndag gott folk! :) |
|
|
| Daniey |
Hola alla kära clubbers! :)
Tyvärr är vädret rätt kasst i Sthlm nu lördag morgon!
Men som Steve redan skrev , inget bestäms förrän imorrn
kl 15-16!
Försök att hålla ögonen öppna här , antingen genom inetcafe
eller vara synska :)
LOVAR INGET , men kanske kan fixa sms!
*sweet dreams are made by me* |
|
|
| JayBee |
jag kan konstatera att jag kommer imorgon dock har jag inga biljetter och de var slut idag så antingen köper jag i dörren eller om någon vill sälja, får hoppas inte platserna tar slut där inne bara. kanske kommer ha lite ömma fötter oxo :) efter en tio mils promenad med jätte stora ryggsäckar :)
jag är längst bak till höger |
|
|
| staz |
| hehe fula mössor :stongue: |
|
|
| Daniey |
Dagen/morgonen har inte börjat nå vidare alls! :(
Jaja igår va det rätt blandat väder så man får väl se
vart det slutar...
JayBee , sätt skavsårsplåster över hela kroppen ;) |
|
|
|
|