return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 18)
View this Thread in Original format
FredAcler
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. Fred Acler din spjuver.. vad är det för jäkla kort du tar på mig?
Ser jag inte ut som en turk så ser jag ut som om jag är nykär :P

Hahaa, ja visst blev dom bra ;):D
*Åhhh Ferry, me love you so much* :tongue2
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ExOn
Aj då, verkar som damerna inte vill vara i närheten av Steve. :tooth:

Haha... ummm... Jo men visst ;)

Helena är rolig med sina grimascher :toothless
jofawe
quote:
Originally posted by Braxen
Jofawe

fått id på d där videoklippet som du inte visste vilken d va ?
'id_please-jofawe.avi'

jaförtusan.. Doter hjälpte mig :)

FB feat. Edun - Who's Knocking (Ferry Corsten Remix)
sjukt bra låt om jag får säga det själv
SteveTranz4ever
Nu finns det 70 nya och fräscha bilder uppe på Liquidsunset.org

Tänkte jag skulle göra ett litet specialkonto igen på min FTP så kan ni som har sköna filmklipp från kvällen slänga upp dom här så kan alla få tag i dom lättare...

ftp://ferry:[email protected]:7171

Jag slänger upp mina från min 'Canon ixus i'... fast dom e kassa :D
CJ InterCity
Jag gjorde 2 små klipp uppifrån light-editing rummet, lägger upp dem imorgon :)

Sen gjorde jag en video intervju med Ferry på hotellet före showen. Filen är 170 MB men om någon vill se så kan jag väl lägga upp den oxå :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Jag gjorde 2 små klipp uppifrån light-editing rummet, lägger upp dem imorgon :)

Sen gjorde jag en video intervju med Ferry på hotellet före showen. Filen är 170 MB men om någon vill se så kan jag väl lägga upp den oxå :p

Skiter björnen i skogen ?
CJ InterCity
sagt o gjort ;)
Glorie
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Glorie

hehe yeah... coolt att du kände igen mig på Svaj ändå :p jag var tvungen att gå fram, kunde inte låta bli :p haha.. hur tusan kommer du ihåg att jag inte var på Tiesto-förfesten den gången (03)? rätt imponerande.. att du ens "kom på" vem jag var iofs :D :) det e ju inte så att jag lägger upp massa bilder på mig själv precis

visst fick du hälsningen från David? asså jag pratade med honom dagen innan och han sa att han skulle ringa dig precis efter.. iaf.. så var jag grymt nyfiken på "davids kompis" (alltså du) eftersom han visste om förfestEN (den som bara folk på tc och ta visste om...) och jag börja luska.. och han sa: "han heter peter" näe sa jag.. vet inte :p han är från malmö..fortf. no bell ringing, men sen sa han: Han har varit dj i Ungern! och då ba... "wtf, äre Intercity?" :eyes: :stongue: och det vare ju. cool

måste bara få säga en till sak ang hur du uttalade mitt nickname, heheee....jag e van lazslos, connectors, jeremys och andrews glåååri, haha.. jag har t.o.m. hört om en person som säger glorie med o (låter ungefär lika dåligt som folk som uttalar godisbiten Plopp med O! haha ) ;)

men ditt franska uttal ;) var du f-n först med ;) lät ju rätt mysigt får jag erkänna :p

nåja, ang festen! satan i gatan vilket tryck HELA kvällen. EN helt enorm upplevelse... ferry är gudomlig. dock verkade det bara var jag på hela festen som inte tokdiggar hans egna produktioner som han lirade.. punk, rock your body och nån till) för alla blev verkligen mad på dansgolvet :) nåväl... snackade med dancemania (han som var med ferry) men han introducerade mig inte för ferry, dammit :p närå men jag hade ändå inte vågat hälsa typ :) har dock lyckats få en väldigt bra bild på ferry men de finns inte online än.. för gurgel på TC är lite seg på att uppdatera siten :/ ja iaf...som vanligt var det lika kul att träffa alla igen. Fisken var det första gången jag hälsa på...samma med Intercity :)... samuelzone är ju inte här va? aja...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie dock verkade det bara var jag på hela festen som inte tokdiggar hans egna produktioner som han lirade.. punk, rock your body och nån till) för alla blev verkligen mad på dansgolvet :)

Kan inte påstå att jag gillar just dom låtarna heller.... Rock your body rock är tydligen en egen favvo hos Ferry vilket framgår från Peters videointervju... har aldrig gillat den !
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Glorie
men ditt franska uttal ;) var du f-n först med ;) lät ju rätt mysigt får jag erkänna :p

det kom ju naturellt ;) jag blev lika förvånad att du kände igen mig, vi får tacka David för det :p

dancetherapy
hi there,

Sorry for posting in English in this topic, but I was searching about some info about Ferry's gig in Stockholm from a few weeks ago.
My name is Twan aka Dancemania and I travelled together with Ferry to Sweden and it was one of my best parties ever, really! You guys know how to make a party! :eyes:
We Dutchies are soooo spoiled with all those parties... :o

Anyway, I saw that some people were searching for the full tracklisting. Here it is:

Tracklisting Ferry Corsten : Mondaybar, Stockholm, Sweden (05-06-2005)

01. Ferry Corsten - Galaxia
02. Mirco de Govia – Voller Sterne (Super 8 Remix)
03. BT Feat. JC Chasez - Force Of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Remix)
04. Ron van den Beuken - Sunset (Ron van den Beuken Remix)
05. ID (New Ferry Corsten production!)
06. ID (New Ferry Corsten production!)
07. FB Feat. Edun - Who's Knockin’? (Ferry Corsten Remix)
08. Ferry Corsten - Insolation
09. Sublunar - Sanctuary
10. Signalrunners - 3000 Miles Away (Probspot Remix)
11. Yilmaz Altanhan – Eighties (Özgür Can Remix)
12. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
13. Airbiscuit – Lately (Riley & Durrant Mix)
14. Ronski Speed - 2Day
15. Dogzilla – Without You
16. The Thrillseekers - Synaesthesia (Ferry Corsten Remix)
17. System F - Out Of The Blue
18. Ferry Corsten - I Love You
19. Ferry Corsten - Right Of Way
20. Marco V - More Than A Life Away (Original)
21. Fisherspooner – Never Win (Benny Benassi Remix – Ferry Corsten Re-Cut)
22. Ferry Corsten - Punk
23. Ferry Corsten - Cubikated
24. Ferry Corsten – Rock Your Body, Rock (Ferry Corsten Remix)
25. Veracocha - Carte Blanche
26. Ferry Corsten vs The Thrillseekers - Sublime
27. William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)

My review from my weekend is still not finished, but... I'm working on it!

Ciao! :cool:
jofawe
quote:
Originally posted by dancetherapy

05. ID (New Ferry Corsten production!)
06. ID (New Ferry Corsten production!)

Well spank my ass and call me charlie.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Privacy Statement