return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 16)
View this Thread in Original format
mr_fisken
quote:
Originally posted by CJ InterCity
hackande? han sa ju också bara vad han tyckte...


Var EXAKT det jag gjorde också. Då kom förslaget upp om att jag borde skapa en ny "klagotråd".

Känns kanske inte så schysst, eller?
NbR
quote:
Originally posted by NbR
Tack för att ni är så sköna kära trance-människor.


Hmmm .. sa jag för mkt tidigare eller?

PLUR som det hette en gång i tiden

Nu skall jag se lite futurama i sängen o sedan sova som en .. tja ngt som sover gott.
Vizay
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Själv är jag otroligt tacksam för att de inte hade en massa lasers! Nu slipper man ögon inflammation efteråt. Ljudet var också perfet. helt satans jävla otrolig kväll... definitivt top 5 för mig :nervous: :nervous: :nervous: sen var det underbart att träffa lite gamla o nya. Steve, Mats W och våran vackra Glorie, Christian Rusch och Özgur också ;) tack allihopa för en otroligt härlig kväll!

Ferry's kompis Twan som var med sa att han skulle posta full tracklist i Ferry Corsten's forum, så man kan ju ta en titt där :cool:


hallå har du glömt att vi faktiskt hälsade efteråt?! ;)

håller med om lasern, det blir tråkigt och vardagligt om dom ska feta på med laser på varje fest, dock va ljuset lite tråkigt igår. Vore kul om dom testade lite nya annorlunda grejer just ljusmässigt, laser är inte det enda coola man kan göra med just ljus ;)

dock skulle det inte förvåna mig om dom faktiskt skippade lasern pga. ekonomiska skäl med tanke på vad herr ferry lär kosta att hyra in :p
Amnezia
blev ett väldans härj om laser hit och dit:p..personligen har jag minst lika trevligt utan som med laser...vill ja se laser kan man gå till nån krog hemma och samtidigt få höra en übersönderhypad call on me spelas 15ggr irad :wtf: vill man se/höra Corsten spela sockorna av oss så måste man antingen åka utomlands eller till sthlm å mondaybar:p byter gärna ett helt gäng lasers mot att få höra nått vettigt spelas för engångskull:)

känns lite som me glowsticks, för nåra år sen hade varenda kotte minst ett dussin i varje hand och munnen full av småpinnar:wtf: nu har det ju tack å lov det nästan försvunnit å folk verkar ha lika kul för det utan massa lysande pinnar :cool: men visst kan en laser vara trevligt, men det förstör inte kvällen för mig iaf...inte när man får höra nostalgidängor som out of blue m.m:)

nog om detta nu,läggdags för länge sen:p
Kvicket
quote:
Originally posted by CJ InterCity
hackande? han sa ju också bara vad han tyckte...

Själv är jag otroligt tacksam för att de inte hade en massa lasers! Nu slipper man ögon inflammation efteråt. Ljudet var också perfet. helt satans jävla otrolig kväll... definitivt top 5 för mig :nervous: :nervous: :nervous: sen var det underbart att träffa lite gamla o nya. Steve, Mats W och våran vackra Glorie, Christian Rusch och Özgur också ;) tack allihopa för en otroligt härlig kväll!

Ferry's kompis Twan som var med sa att han skulle posta full tracklist i Ferry Corsten's forum, så man kan ju ta en titt där :cool:


Det jag menade med hackande var alltså inte att han själv inte behövde lasern utan att han sa att vi ska gnälla någon annanstans.
Måste väl få säga vad vi tycker här? :)
jofawe
quote:
Originally posted by Kvicket
Måste väl få säga vad vi tycker här? :)


haha.. självklart :)

Jag har ändrat sökvägen till filerna jag postade innan, min router la av igår pga överlastning.
Det laddades hem ÖVER 20gb från mig på mindre än 2 timmar .. lite hårigt.

Men ska ni se filmerna å lyssna på ljuden är det http://supa.mine.nu/download/ferry/filens_namn som gäller..
jofawe
dubbelpost!! :)

Jag kollade igenom mina bilder å ser då att det ligger en mediaspelare av typen Arcos eller liknande framför mixern under både ferrys och alex set, nån som rippat kanske?! :)
Amnezia
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. självklart :)

Jag har ändrat sökvägen till filerna jag postade innan, min router la av igår pga överlastning.
Det laddades hem ÖVER 20gb från mig på mindre än 2 timmar .. lite hårigt.

Men ska ni se filmerna å lyssna på ljuden är det http://supa.mine.nu/download/ferry/filens_namn som gäller..


det funkar inte nu heller??:clown:

btw..någon som vet något litet smidigt program å göra om MOV till WMA??? känns dumt å lägga upp i quicktime...:)
jofawe
quote:
Originally posted by Amnezia
det funkar inte nu heller??:clown:



det ska funka..
tyvärr dör min router när det laddas för mycket genom den .. man tycker ju att netgear borde göra bättre grejer än så.
Braxen
funkar inte :nervous: vill verkligen se filmklippen

jofawe
men.. wtf.. det funkar visst!


http://supa.mine.nu/download/ferry/id1.mp3
http://supa.mine.nu/download/ferry/id2.mp3
http://supa.mine.nu/download/ferry/id3.mp3
http://supa.mine.nu/download/ferry/id4.mp3
http://supa.mine.nu/download/ferry/id5.mp3
http://supa.mine.nu/download/ferry/id6.mp3
http://supa.mine.nu/download/ferry/id7.mp3

http://supa.mine.nu/download/ferry/...nSun-jofawe.avi 15mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/Silence-jofawe.avi 17mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/...vity-jofawe.avi 15mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/id_please-jofawe.avi 16mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/...esia-jofawe.avi 13mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/outofblue-jofawe.avi 32mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/...che1-jofawe.avi 9mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/...che2-jofawe.avi 29mb
http://supa.mine.nu/download/ferry/adagio-jofawe.avi 18mb

varsågoda.. sprid inte vidare dessa är ni snälla..
Braxen
nuså :D .. big-up
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 
Privacy Statement