return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 4)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag & Daniey har en grej på gång, vi har lite detaljer kvar kring det hela att lösa så tills dess dom är lösta säger jag inget...



om det är vad jag har hört så skulle jag jättegärna komma och stoppa pinnar i elden... istället för pinnar i hjulet.. ;)


(edit)
Kom på en bättre ordvits som lät bättre i mitt huvud än här.. äsch
Aendy
Jag och syrran åker till NY dagen efter, läge att pumpa ut sig helt kvällen innan så att man kan sova hela resan... Måste bara fixa biljetter bara...
mr_fisken
quote:
Originally posted by Pjox
Jag hörde att alla biljetter va slut men tydligen va dom inte det. :D
Blir väl till att åka in och handla biljetter till mig och Viz efter skolan imorn da :)
Hoppas bara att det finns kvar på cum för jag har ingen aning om vart pitch ligger :rolleyes:


äsch dom var inte slut igår (onsdag) på cummet iaf.
Aendy
Fixat från C.U.M. idag. Blir kalas att höra Corsten igen...
Vizay
pjox fixade våra två biljetter idag så nu e man på det torra med den festen också :D
CJ InterCity
jösses! hela SWETA ska ju med på detta! härligt! :D
Daniey
quote:
Originally posted by jofawe
om det är vad jag har hört så skulle jag jättegärna komma och stoppa pinnar i elden... istället för pinnar i hjulet.. ;)


Det räcker med att andra stoppar käppar i hjulet! *suck*
Jaja , inget som stoppar oss (hoppas jag)! ;)
jofawe
vilka kommer då?

Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve


??
ShyTrance
tror ni man kommer in med biljett om man är 17 år och 360 dagar gammal ? om svaret e ja, vill jag diiiiiiit!!
Amnezia
hm tror ja har tenta runt denna dag men kan inte hjälpas...I'll be there:cool:

Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
pjox fixade våra två biljetter idag så nu e man på det torra med den festen också :D


Japp som vanligt är Peter alltid snabbare än mig på att skriva så jag behyöver egentligen inte skriva att jag kommer :o
mr_fisken
quote:
Originally posted by jofawe
vilka kommer då?

Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve


??

Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement