|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag & Daniey har en grej på gång, vi har lite detaljer kvar kring det hela att lösa så tills dess dom är lösta säger jag inget...
|
om det är vad jag har hört så skulle jag jättegärna komma och stoppa pinnar i elden... istället för pinnar i hjulet.. ;)
(edit)
Kom på en bättre ordvits som lät bättre i mitt huvud än här.. äsch |
|
|
| Aendy |
| Jag och syrran åker till NY dagen efter, läge att pumpa ut sig helt kvällen innan så att man kan sova hela resan... Måste bara fixa biljetter bara... |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag hörde att alla biljetter va slut men tydligen va dom inte det. :D
Blir väl till att åka in och handla biljetter till mig och Viz efter skolan imorn da :)
Hoppas bara att det finns kvar på cum för jag har ingen aning om vart pitch ligger :rolleyes: |
äsch dom var inte slut igår (onsdag) på cummet iaf. |
|
|
| Aendy |
| Fixat från C.U.M. idag. Blir kalas att höra Corsten igen... |
|
|
| Vizay |
| pjox fixade våra två biljetter idag så nu e man på det torra med den festen också :D |
|
|
| CJ InterCity |
| jösses! hela SWETA ska ju med på detta! härligt! :D |
|
|
| Daniey |
| quote: | Originally posted by jofawe
om det är vad jag har hört så skulle jag jättegärna komma och stoppa pinnar i elden... istället för pinnar i hjulet.. ;)
|
Det räcker med att andra stoppar käppar i hjulet! *suck*
Jaja , inget som stoppar oss (hoppas jag)! ;) |
|
|
| jofawe |
vilka kommer då?
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
?? |
|
|
| ShyTrance |
| tror ni man kommer in med biljett om man är 17 år och 360 dagar gammal ? om svaret e ja, vill jag diiiiiiit!! |
|
|
| Amnezia |
| hm tror ja har tenta runt denna dag men kan inte hjälpas...I'll be there:cool: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
pjox fixade våra två biljetter idag så nu e man på det torra med den festen också :D |
Japp som vanligt är Peter alltid snabbare än mig på att skriva så jag behyöver egentligen inte skriva att jag kommer :o |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
vilka kommer då?
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
?? |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz |
|
|
|
|