|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| fan jag såg inte att du var där kenny. har inte sett dig på typ ett år va? |
|
|
| andreas1999 |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
- vatten för 10kr? (wtf?)
|
10 kronor? :) du borde prova köpa vatten på fabric i london, eller vilken annan "knarkvänlig" klubb som helst i london :)..
gissar att mondo höjde priset för de inte förväntade sig någon större alkoholförsäljning. |
|
|
| jofawe |
Ferry var kanon!
Alex var faktist också bra, som uppvärming, Silence och Southern Sun sätter sin prägel på kvällen.
Jag har faktist bara en enda sak att klaga på.. det röda ljuset vid djbåset.. VARFÖR.. VAAARFÖR måste de ha det?!
Man kan ju inte ta hyfsade bilder alls pga det jäkla ljuset som stör kamerans autofokus.. balle är rätta ordet!
Sen de som gnäller lite överallt om att det inte fanns laser... WTF.. Åkte de dit för att se en topprankad Dj eller en billig liten laser?!
Nä.. gnäll nån annanstans, detta var fanemej KANON!
Ferry har iofs en rolig handklappning.. knyter ena handen och slår med den andra handens handflata mot den .. dvs "knullklappen" ;)
Jag vill lägga upp mina bilder på Liquid .. får jag det? :)
(ps.. jag har ett härligt videoklipp från när han spelar Out of blue och vi sjunger.. mäktigt.. daaa daa daaa dööö daaaa döaöööööö) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by jofawe
Sen de som gnäller lite överallt om att det inte fanns laser... WTF.. Åkte de dit för att se en topprankad Dj eller en billig liten laser?!
|
Kanske talar för mig själv bara om jag säger att jag åker dit för helheten. Musiken, dj,folket,ljuset,ljudet,stämmningen.
| quote: |
10 kronor? du borde prova köpa vatten på fabric i london, eller vilken annan "knarkvänlig" klubb som helst i london ..
gissar att mondo höjde priset för de inte förväntade sig någon större alkoholförsäljning. |
Är nog så dyrt på id-t events och på en klubb jag var i paris.
Men detta är sverige och vatten har vi så det räcker och blir över och ska inte kosta ett öre extra på krogen imo. |
|
|
| andreas1999 |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Är nog så dyrt på id-t events och på en klubb jag var i paris.
Men detta är sverige och vatten har vi så det räcker och blir över och ska inte kosta ett öre extra på krogen imo. |
..öh? ja, alltså själva vattnet är ju i princip gratis för dem men har du aldrig undrat varför du betalar 40 kronor för en öl?? |
|
|
| Amnezia |
så har man hitta hem igen efter gårdagen =) Herr Corsten gjorde en riktigt riktigt bra match igår:p,många, sköna låtar från början till slut, och finalen var brutal me klassiker som Carte Blanche och Adagio...en av höjdpunkterna var ju som många redan nämnt, klassikern Out of blue som borde tillhöra hall of fame vid det här laget...publiken va som vanligt bra och bidrog till en bra stämmning och gjorde det hela ännu bättre....
mer positivt va en najs förfest hos doter, och sen som vanligt de Ta's man såg där...steve,glorie,mindshooter,özze,vizay,pjox,staz,esset,jaybee,doter,ac, aendy..hm tror de va alla? va ju ett stort gäng härifrån där igår men man snubbla väl på knappa hälften=)
bra ljud och ännu en lyckad mbar fest...va defenitivt värt de 250 pluringarna:)
- hettan, brutalt varmt där inne, blir badshort å fläkt vid nästa besök;P
har ca 8-10 videoklipp från kvällen ja tänkte slänga upp om ja bara hittar nånstans å hosta dom på=)
nu blire å ladda om till Hernan 3e och får hoppas det blir lika bra
:cool: |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by jofawe
Lite Ljud och lite filmer...
|
najs vids....:) du råkar inte ha plats för nåra till??:cool: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Amnezia
najs vids....:) du råkar inte ha plats för nåra till??:cool: |
Det är tyvärr inte min dator de ligger på .. |
|
|
| staz |
| jofawe haru fått ID på låten? |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by jofawe
Sen de som gnäller lite överallt om att det inte fanns laser... WTF.. Åkte de dit för att se en topprankad Dj eller en billig liten laser?!
Nä.. gnäll nån annanstans, detta var fanemej KANON!
|
Trodde man slapp sånt där på TA, trodde det hörde mer hemma på TC :mad:
Som fisken säger så antar jag att dom flesta går dit för helheten, i helheten ingår både bra ljus och ljud. Särskilt när man faktiskt betalar 250. För övrigt vettefan om man kan kalla lasern för varken billig eller liten :rolleyes:
Lägg ner hackandet på folk som säger vad dom tycker, annars kan du själv skapa en hyllningstråd till Ferry där man ENBART får skriva positiva saker. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Lägg ner hackandet på folk som säger vad dom tycker, annars kan du själv skapa en hyllningstråd till Ferry där man ENBART får skriva positiva saker. |
hackande? han sa ju också bara vad han tyckte...
Själv är jag otroligt tacksam för att de inte hade en massa lasers! Nu slipper man ögon inflammation efteråt. Ljudet var också perfet. helt satans jävla otrolig kväll... definitivt top 5 för mig :nervous: :nervous: :nervous: sen var det underbart att träffa lite gamla o nya. Steve, Mats W och våran vackra Glorie, Christian Rusch och Özgur också ;) tack allihopa för en otroligt härlig kväll!
Ferry's kompis Twan som var med sa att han skulle posta full tracklist i Ferry Corsten's forum, så man kan ju ta en titt där :cool: |
|
|
|
|