return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 12)
View this Thread in Original format
Kvicket
quote:
Originally posted by CJ InterCity
lite små-mulet är ju ingen fara, så länge det inte öser ner :)

Jag har nog aldrig varit så laddad inför något som jag är nu... ifall det blir inställt sliter jag håret av mig :( Ferry Corsten i all ära, men en riktigt grym TA-förfest slår allt :toothless

FÖRRESTEN
Hur tar man sig till Tanto med lokaltrafik? Jag kommer ju med polare till Cityterminalen, och ingen av oss har varit i Sthlm förut :p

Om jag inte misstolkar bilderna steve har slängt upp så tror jag att det är en bättre ide att ta röda linjen till zinkensdamm, alltså stationen innan hornstull.
Bör vara närmare och framför allt lättare att hitta. När ni kommer upp ur tunnelbaneuppgången så går ni bara rakt fram längs med ringvägen, förbi zinkensdamm och över första gatan som korsar.
Fortsätt sedan längs ringvägen en 50-100 meter tills ni kan gå upp i "skogen" :) sen är det bara rakt in där helt enkelt, ni lär väl höra var folk är :rolleyes:
mr_fisken
quote:
Originally posted by Vizay
då blire förfest hemma hos dig om det börjar regna dårå! ;)

ahh visst, får trycka in så många som möjligt;) kan bli tajt om det kommer typ 100pers dock :toothless

Intercity: Du ska vara längst fram i tåget och gå upp på vänster sida när du kommer upp vid spärrarna, tror som pjox säger att det kan stå Tantolunden men Långholmen ska det iaf inte stå, då är du åt fel håll:D
Pjox
quote:
Originally posted by mr_fisken
ahh visst, får trycka in så många som möjligt;) kan bli tajt om det kommer typ 100pers dock :toothless

Intercity: Du ska vara längst fram i tåget och gå upp på vänster sida när du kommer upp vid spärrarna, tror som pjox säger att det kan stå Tantolunden men Långholmen ska det iaf inte stå, då är du åt fel håll:D

Samma uppgång kanske? Du går ju inten åt andra hållet när du ska till långholmen eller hur?

Men om han/dom åker till zinken så så gäller väl inte samma sak som om han åker till hornstull? Eller? Från zinken går man väl mer rätt fram?
SteveTranz4ever
Eller så promenerar man i 10 minuter :)
staz
quote:
Originally posted by Pjox
Ni tar röda linjen mot Norsborg eller Fruängen (valfritt) och går av vid Hornstull. Just nu blev jag jätte osäker om ni ska vara längst fram eller längt bak i tåget. Men ni ska i alla fall gå upp mot bussarna. Tror nästan att det står tantolunden eller långholmen på skyllten. Osäker på det med :p
Men sen så går ni upp för första trappan till vänster (när ni är utanför spärrarna) när ni är uppe vid vägen går ni vänster igen och går rakt över vägen och går ner mot parken, Tanto :D

länst fram i tåget
Kvicket
quote:
Samma uppgång kanske? Du går ju inten åt andra hållet när du ska till långholmen eller hur?

Men om han/dom åker till zinken så så gäller väl inte samma sak som om han åker till hornstull? Eller? Från zinken går man väl mer rätt fram?

Från zinken är det raka vägen fram ja, tror han får det mkt svårare att hitta från hornstull särskilt då förfesten är på andra sidan tanto :)
mr_fisken
quote:

När du väl gått upp i rätt uppgång har du tre olika alternativ att välja:
1. Rakt fram (du hamnar på "fel sida")
2. Höger och du går mot Långholmen (fel håll)
3. Vänster och du går mot Tanto (rätt)

Men som kvicket sa så är Zinkensdamn absolut enklast, raka vägen, går inte att missa, du passar zinkensdamns ip och sedan har du Tanto.
CJ InterCity
tackar så hjärtligt för era insatser!! fast nu blev jag smått förvirrad :toothless vad EXAKT ska jag göra? :o så här långt fattar jag: röd tunnelbana från cityterminalen till hållplats Zinken, längst fram i tåget...?
staz
ska du av på zinken så är det mitten av tåget, finns bara en uppgång där.. sen är det raka vägen ut ur tunnelbanan.. sen till höger när du har skog på höger sida, upp på kullen där, efter idrottsplatsen.
CJ InterCity
quote:
Originally posted by staz
ska du av på zinken så är det mitten av tåget, finns bara en uppgång där.. sen är det raka vägen ut ur tunnelbanan.. sen till höger när du har skog på höger sida, upp på kullen där, efter idrottsplatsen.

nu har jag nog fått det rätt... tack än en gång! :)

Idag tog jag upp en stor sten och slängde den mot skyn. Kanske jag lyckades skrämma bort molnen :p

Aendy
quote:
tackar så hjärtligt för era insatser!! fast nu blev jag smått förvirrad :toothless vad EXAKT ska jag göra? :o så här långt fattar jag: röd tunnelbana från cityterminalen till hållplats Zinken, längst fram i tåget...?

För säkerhets skull kanske jag ska tillägga att Zinkens namn på i tunnelbanenätet (och i övrigt annars också) är Zinkensdamm men det hade du nog listat ut ändå...
SteveTranz4ever
quote:

Eller så tar man en promenad på 10 minuter... se kartan
http://progg.mine.nu/forfesttanto2.jpg

Då var det också klart med tillståndet att ha öppet till 04:00 istället för 03:00... med andra ord kör Ferry Corsten från 00:00 - 04:00

Upplägget för golvet kommer även vara som när Digweed spelade så folk kan stå på scenen och dansa.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement