|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| tycker fan det lutar åt förfest om nån har möjlighet att hosta. :) nån som känner sig manad? ;) |
|
|
| CJ InterCity |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
Steve hade nåt i görningen ;) |
|
|
| Kongo_kim |
| 99.6% på att jag drar på detta |
|
|
| JayBee |
| sålänge jag inte ligger i lumpen så kommer jag till 265% :D |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
Steve hade nåt i görningen ;) |
Cham - fyller 20 år samma dag ;) då får man hit ferry! precis som de ska vara |
|
|
| gurra |
| quote: | Originally posted by JayBee
sålänge jag inte ligger i lumpen så kommer jag till 265% :D |
10 pinnar MUCK för min del :wtf:
helt lagom, då hinner jag vila upp mig och fylla 20 år innan den 5:e :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Vad gäller förfest har jag & Daniey definitivt nåt på gång ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Vad gäller förfest har jag & Daniey definitivt nåt på gång ;) |
Entrecort eller Fläskkarre? :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad gäller förfest har jag & Daniey definitivt nåt på gång ;) |
ute eller inne? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag ber er alla att be till våra gudar AVB, PVD eller vilka just du har för att det blir fint väder den 5 juni... Besvarar det din fråga Peter ;)
AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin |
|
|
| euphoria_ibiza |
| skal dit .. :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
AVB vår som bor i himlen, helgad vara din musik... tillkomme remixer. Ske dina val, så på spelarna såoch på golven.
Vår dagliga dos giv oss idag
Och förlåt oss våra snedsteg, såsom våra skor oss snubbliga äro.
Och inled oss icke i frestelse. utan fräls oss från Hip hop. Ty golvet är ditt och musiken och publiken.
Armin |
HAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAH
Steve har skapat en odödlig klassiker |
|
|
|
|