|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
Jag bor i Malmö, och detta blir faktiskt min första visit i huvudstaden :)
Om du kunde plocka en eller två till mig skulle jag vara evigt tacksam! :tongue2 |
|
|
| Vizay |
| kan se om jag kommer ihåg att göra det, annars hinner du ju göra det antingen innan eller efter festen. sitter som sagt lite här och var ;) |
|
|
| Amnezia |
| alrite...nalkas de något TA pre-party innan de e dags å kila å se Torsten?? vore ju trevligt om de skulle lyckas nu när över 20 st satt upp sig på listan å ska dit :) :disbelief |
|
|
| AC. |
Köpte min och Amnezia biljett idag så räkna med oss som sagt!
yeeeeeeeeeeeeeeeee:cool: |
|
|
| Pjox |
Ohh nära och bra för mig :D
Hoppas det blir fint väder!
Någon som vet hur vädret bör bli? Eller kanske är förtidigt för att veta. |
|
|
| Vizay |
såg nån rapport på aftonbladet.se å det skulle bli uppehåll enl. den iaf :)
steve vem lirar på vilken tid då? :D |
|
|
| FredAcler |
ahh, då får man se till att åka lite tidigare från närkeslätten. Detta vill man ju inte missa :gsmile::gsmile:
EDIT: stavar som en blind gås |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
såg nån rapport på aftonbladet.se å det skulle bli uppehåll enl. den iaf :)
steve vem lirar på vilken tid då? :D |
Detta är så opretto så det vet ingen... vi kör som vi känner för.
Detta är bara en picnic modell lite mer avancerad :)
Kan bli en rätt mysig grej bara vädret blir bra... det vet vi första på söndag EM :wtf: |
|
|
| FredAcler |
Jag tror det blir kanon, bara att be till vädergudarna :)
Skönt med lite picnic, slöa i gräset och lyssna på schysst musik :):) |
|
|
| Integer |
fick otroligt nog tag i biljetter idag! :eyespop:
så listan över swetas ser väl ut såhär nu:
Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Aendy & syster
Jace2
FredAcler + fru
SwedeTrance
euphoria_ibiza
slam-tvd
Mats W
Glorie
AC
Amnezia
+babythug evt
integer (+2)
:) |
|
|
| Kvicket |
Fan vad nice :) Längtar redigt mkt till på söndag...
ps. Steve, svara på PM :whip: |
|
|
|
|