|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Parkprylen låter hardcore, jag droppar nog förbi med några polare.
Se om ni har mognat något sen man träffa er senast :eyespop: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Parkprylen låter hardcore, jag droppar nog förbi med några polare.
Se om ni har mognat något sen man träffa er senast :eyespop: |
vi kommer nog aldrig bli riktigt mogna ;)
fan slog mig just att det blir lite knas å lyckas ta sig till det här å samtidigt ta bilen eftersom morsan kommer hem vid 21-tiden med bilen :/
får se hur jag löser det hela... |
|
|
| CJ InterCity |
| Jag har med mig 20 paraplyer ifall att... hellre det än att ställa in! :p |
|
|
| Vizay |
problemet löst :D
ser fram emot det här som fan nu, e många på den där listan jag inte träffat ännu :D |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
problemet löst :D
ser fram emot det här som fan nu, e många på den där listan jag inte träffat ännu :D |
Jag vet att du löste det, vet inte om jag hjälpte dig för jag minns värkligen inte hur det blev.
Det ända jag minns av vårt samtal var;
- Vad vill du dricka?
- Cider
- Lilla knäppis, knasboll... Vad vill du dricka?
Men jag tänkte fråga en fråga som facktiskt har lite med ämnet att göra. Om det blir dåligt väder ska vi/ni ställa in det helt och hållet eller finns det någon chans att man kan förflytta det? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Pjox
Men jag tänkte fråga en fråga som facktiskt har lite med ämnet att göra. Om det blir dåligt väder ska vi/ni ställa in det helt och hållet eller finns det någon chans att man kan förflytta det? |
ahh tacka vetja bo på södermalm, blir det regn har man inte långt hem:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pjox
Men jag tänkte fråga en fråga som faktiskt har lite med ämnet att göra. Om det blir dåligt väder ska vi/ni ställa in det helt och hållet eller finns det någon chans att man kan förflytta det? |
Frågan är isf vart man skulle förflytta det ?
Som det ser ut på SMHI just nu så blir de skit :(
Men som sagt, hur de blir vet vi först söndag EM. |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Frågan är isf vart man skulle förflytta det ?
Som det ser ut på SMHI just nu så blir de skit :(
Men som sagt, hur de blir vet vi först söndag EM. |
Jo vädret värkar ju inte bli någe roligt och med tanke på att vi blir rätt många så blir det ännu svårare att hitta på något annat ställe man kan leta sig till om det regnar.
Det finns väl ingen form av regnskydd i tanto? Om man bortser från dom små söta träden :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ahh tacka vetja bo på södermalm, blir det regn har man inte långt hem:D |
då blire förfest hemma hos dig om det börjar regna dårå! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jo vädret verkar ju inte bli någe roligt och med tanke på att vi blir rätt många så blir det ännu svårare att hitta på något annat ställe man kan leta sig till om det regnar.
Det finns väl ingen form av regnskydd i tanto? Om man bortser från dom små söta träden :) |
Saken om man nu bara ska ta skydd under träden så försvinner den där sköna ligga i gräset i solen å softa feelingen rätt rejält... istället blir det stå under ett träd å huttra i 5 timmar i 13 grader känslan
Men med tanke på dagens väder här i centrala Sthlm så blir det att säga ja eller nej först runt klockan 15-16 för det har vart sol, det har vart regn och så har det blitt sol nu igen till kvällen...
I annat fall lär väl folk sitta på varsit håll & förfesta sen kommer jag & Daniey + sällskap i alla fall sitta på nån krog i närheten från 19-20... antingen Bar 54, Bullwinkle eller Krönet, detta utifall det inte blir Tanto. |
|
|
| CJ InterCity |
lite små-mulet är ju ingen fara, så länge det inte öser ner :)
Jag har nog aldrig varit så laddad inför något som jag är nu... ifall det blir inställt sliter jag håret av mig :( Ferry Corsten i all ära, men en riktigt grym TA-förfest slår allt :toothless
FÖRRESTEN
Hur tar man sig till Tanto med lokaltrafik? Jag kommer ju med polare till Cityterminalen, och ingen av oss har varit i Sthlm förut :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
lite små-mulet är ju ingen fara, så länge det inte öser ner :)
Jag har nog aldrig varit så laddad inför något som jag är nu... ifall det blir inställt sliter jag håret av mig :( Ferry Corsten i all ära, men en riktigt grym TA-förfest slår allt :toothless
FÖRRESTEN
Hur tar man sig till Tanto med lokaltrafik? Jag kommer ju med polare till Cityterminalen, och ingen av oss har varit i Sthlm förut :p |
Ni tar röda linjen mot Norsborg eller Fruängen (valfritt) och går av vid Hornstull. Just nu blev jag jätte osäker om ni ska vara längst fram eller längt bak i tåget. Men ni ska i alla fall gå upp mot bussarna. Tror nästan att det står tantolunden eller långholmen på skyllten. Osäker på det med :p
Men sen så går ni upp för första trappan till vänster (när ni är utanför spärrarna) när ni är uppe vid vägen går ni vänster igen och går rakt över vägen och går ner mot parken, Tanto :D |
|
|
|
|