return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten (pg. 14)
View this Thread in Original format
SwedeTrance
Hej! En uppdatering på listan, min kompis, "MizzXtazia" har reggat sig som ny medlem på TA, var snälla mot henne! ;) O det är första gången hon följer med på nåt av MondayBars event också så jag hoppas att det blir nåt att minnas!


Jofawe
Vizay
Pjox
Daniey
Steve
fisken
kvicket
staz
CJ InterCity (+2)
JayBee
Cham
Gurra
Aendy & syster
Jace2
FredAcler + fru
SwedeTrance
euphoria_ibiza
slam-tvd
Mats W
Glorie
AC
Amnezia
+babythug evt
integer (+2)
MizzXtazia
Daniey
FÖRFESTEN I TANTO INSTÄLLD PGA AV SVENSKT SKITVÄDER TYVÄRR!!!!!

SPRID ORDET TILL DE SOM INTE HAR TILLGÅNG TILL INET PLEASE
Vizay
Inte så otippat men fett tråkigt ändå. Men vi lär ju synas ikväll ändå :D
Aendy
Vilken kille och vilken publik. Tack alla som var där och visade att Sverige är ett sjukt bra trance-land. Aldrig varit med om något bättre... nu drar jag över Atlanten en vecka... kommer sova gott på flyget. *kärlek*
Kvicket
quote:
Originally posted by Aendy
Vilken kille och vilken publik. Tack alla som var där och visade att Sverige är ett sjukt bra trance-land. Aldrig varit med om något bättre... nu drar jag över Atlanten en vecka... kommer sova gott på flyget. *kärlek*


Då var du inte på t.ex. Agnelli o Nelson? :P
Nej lite smått besviken är vad iaf jag är, tycker inte det var så röjigt, ferry lirar skönt men ett sånt här set lyssnar jag hellre på hemma än på Mondo.

Kul för övrigt att träffa några TAs, steve o jaybe :cool:
St_Andrew
quote:
Originally posted by Aendy
Vilken kille och vilken publik. Tack alla som var där och visade att Sverige är ett sjukt bra trance-land. Aldrig varit med om något bättre... nu drar jag över Atlanten en vecka... kommer sova gott på flyget. *kärlek*


låter grymm, synd att man missa det! anyway, ha det grymmt på den fina sidan av atlanten ;)
NbR
Ferry@Mondo
+Ferry Corsten
+ljudet, det är inte ofta det fladdrar i byxbenen nuförtiden
+Bra låtar i första halvan av settet
+Stämningen :)

-För mkt folk/för litet dansgolv
-Vad hände i andra halvan av settet?
-10:- för ett glas vatten i baren när redbull var slut

Jag hamnade bredvid en trevlig ung dam i baren som aldrig hade varit på någon trance-tillställning tidigare i sitt liv, hon var väldigt imponerad över att det var så skön atmosfär o inget knuff o gruff eller näsan i vädret fasoner. Välkommen till våran värld sa jag åt henne :) Det är något som vi alla kan ta åt oss av :)

Tack för att ni är så sköna kära trance-människor.
Tack för att ni tog hit Ferry Corsten kära Dog House Boys (för det är väl dog house som står bakom mondaybar?)

Nu skall jag sova :) godnatt
Aendy
quote:
Originally posted by Kvicket
Då var du inte på t.ex. Agnelli o Nelson? :P


Jo och väldigt många arrangemang till, detta knäckte allt... Nästan som sista spelningen på kryssnings-känsla... Du vet, då när bara de riktiga addictsen orkar ta sig till dansgolvet
mr_fisken
+ ferry e ju ändå ferry
+ bra röjj på publiken
+ alex var skön

- lite väl segt musikval som sällan kom nån vart
- vatten för 10kr? (wtf?)
- no laser
staz
jag var allmänt neggo igårkväll iofs men alltså

- HETTAN :wtf:
- ANALLÄCKAGE :nervous: (Hade ingen aning om att det var ett så stort hälsoproblem förän röken skingrats)
- Mongon med armbågar på så många ställen de förmår
- Trängsel/Diskostekare som tävlar ikapp om vem som kan spilla ut mest dricka på sin omgivning, fick typ stå i en vrå oftast o röra lite lätt på fossingarna
- Ljuset

+ Musiken
+ Ta's, alltid kul

mindshooter
Jag har inte mycket att klaga på.

Corsten gjorde ett galet jobb om ni frågar mig.
Finns det inte lag mot att köra Out of the blue efter Synaesthesia? Är inte det som alkohol och bilkörning?
Dödlig bladning.

Jag tycker det var mäktigt drag, inte ofta man får höra dansgolvet sjunga med. Och Ferry var glad som vanligt.

Min nära döden upplevelse blev väl under Carte blance såklart och att han skulle följa upp den med Barbers adogue for strings gjorde att jag helt enkelt inte kan tro att han tycker om oss. Jag har aldrig svettats så mycket.

Kanske är det jag som festar för sällan, men jag tyckte han gjorde ett vansinnigt bra jobb. Från början till slut. :eek:
Vizay
håller med kenny, borde finnas en lag mot att spela alla dom där låtarna i samma set och framförallt under samma timme!

när alla sjöng med i out of the blue så vare riktigt häftigt, en av höjdpunkterna helt klart :)

tycker rent musikmässigt att ferry höll lika bra röj som A&N men folkmässigt så va A&N mycket bättre, va på tok för många som staz uttryckte det "discostekare" som inte vet hur man lämnar plats :/ fick använda armbågarna lite väl mycket för att få behålla min plats igår vilket inte va fallet på A&N...

överlag var det ändå en av dom bästa festerna jag varit på, nu har jag fått en klart spikad topp tre iaf, ferry igår...agnelli & nelson @ mondo & armin @ kryssen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 
Privacy Statement