|
תצילו אותי (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
לא הייתי קורא לזה ויכוח וזה לא מעניין אותי בכלל
לא יצא לי לשמוע אף אחד מהשירים שרשמת לי בגלל כל הויכוח הדבילי הזה |
|
|
| Sm0keMachine |
יאללה בקיצור רוק זה חרא
וטראנס זה סבבה
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יאללה בקיצור רוק זה חרא
וטראנס זה סבבה
:wtf: |
לא לא
אנלא כמו אלה מביטסבורד שחיים בסרט שהם אוהבים אהוס וכל סגנון אחר צריך להכחד ומי ששומע אותו בנאדם נחות
לא מעניינתי בכלל אם זה חרא או לא
פשוט האנשים ששומעים אותו נראים מוזר ומתנהגים מוזר ולא הייתי רוצה להתקל באחד כזה
אולי בתור לקבן כדי ללמוד ממנו איך לצאת על נפשי |
|
|
| Sm0keMachine |
אז בקיצור...
פריקים זה חרא
קלאברים זה סבבה
:gsmile: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אז בקיצור...
פריקים זה חרא
קלאברים זה סבבה
:gsmile: |
+1
העיקר שזה יצא מהפה שלך ולא שלי
ושלא יגידו אני גזען |
|
|
| m0sh |
| אתה לא גזען,אתה פשוט פעור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה לא גזען,אתה פשוט פעור |
ואתה פשוט חי בסרט
יש פורום של אנשים שחושבים שהם מושלמים וכל השאר נחותים
כנס לשם
http://www.e-a.co.il
הם ישמחו לקבל עוד מישהו לכת שלהם |
|
|
| m0sh |
אני ממש לא חושב שכולם נחותים
אולי אתה כן
אבל די אני לא רוצה להמשיך להתכווח איתך
ביקשתי שתפסיק אז די
חפרת מספיק |
|
|
| omergunr |
לא יודע היום היה לי משעמם רצחחחחח בבוקר.. אז הורדתי דברים של
The Prodigy
לא יודעעע אני שונא רוק כבד שונא שונאאאא איכס איכס כל הצעקות וכל האנשים המוזרים שלובשים שחור ומחוררים את עצמם שונא שונאאאא כל מה שקשור בקיצור..
ולא יודע The Prodigy
דווקא אהבתי.. אולי בגלל שזה משולב עם מוזקיה אלקטרונית..
יש לכם עוד להקות כמו
The Prodigy ?
אני שומע רוק :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by omergunr
לא יודע היום היה לי משעמם רצחחחחח בבוקר.. אז הורדתי דברים של
The Prodigy
לא יודעעע אני שונא רוק כבד שונא שונאאאא איכס איכס כל הצעקות וכל האנשים המוזרים שלובשים שחור ומחוררים את עצמם שונא שונאאאא כל מה שקשור בקיצור..
ולא יודע The Prodigy
דווקא אהבתי.. אולי בגלל שזה משולב עם מוזקיה אלקטרונית..
יש לכם עוד להקות כמו
The Prodigy ?
אני שומע רוק :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
פרודיג'י זה ממש ממש לא רוק...
לא יודע איך הגעת למסקנה הזאת
אני הייתי מעריץ גדול שלהם בילדותי אז תאמין לי שאני יודע !
עוד הרכבים בסגנון של הפרודיג'י?
תנסה מוזיקה ישנה יותר של
CHEMICAL BROTHERS, JUNKIE XL, UNDERWORLD |
|
|
| omergunr |
תודה..
ראיתי לפני כמה שנים את הקליף שלהם עם כל החרקים וזה..
והיום ראיתי ב
MTV 2
את הקליף הזה באיזה מצעד..
MTV2 זה רוק :| |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by omergunr
תודה..
ראיתי לפני כמה שנים את הקליף שלהם עם כל החרקים וזה..
והיום ראיתי ב
MTV 2
את הקליף הזה באיזה מצעד..
MTV2 זה רוק :| |
זה שיש כאלה שמקשרים את זה לרוק זה לא אומר שזה מוזיקת רוק
כמובן שיש להם כמה שירים שהם נשמעים כמו פאנק אבל תמיד יש בהם אלמנטים של מוזיקה אלקטרונית... כמו למשל השיר
fuel my fire
בכל מקרה...
אם אתה רק עכשיו התחלת לשמוע פרודיג'י...
השירים הכי טובים שלהם לדעתי הם
smack my bitch up, serial thrilla, narayan, voodoo people, no good, their law (זה שיר יותר רוקיסטי באמת)
מהדיסק האחרון (שהיה קצת מאכזב):
girls, spitfire
והיותר ישנים
out of space, rythm of life, fire (בילדותי הייתי חולה על זה) :D |
|
|
|
|