|
תצילו אותי (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה לעשות, אתה יודע מה, יש ערסים ויש ערסים-צפונים, אתה רוצה שאני אסווג אותך כערס-צפונבון, זכית.
|
"פוקימונים" (ערסים שמשחקים אותה צפונים)
זה הזן הכי גרוע שיש
ונכון טעות שלי
הפעם זה היה סתם בליין באיזור
פעם שעברה זה היה מאבטח
קיצר לא חסר אירועים באמת יש יותר מדי !!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואגב ערסים - אני לא גזען בקשר לעדות או משהו כזה - אבל ספציפית ערסים
הלוואי וכולם יעלמו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כי בגללם יש כל יום מכות על סתם
בגללם אם אתה צופר בכביש ולא גומר בבית חולים אתה הולך לומר ברכת הגומל
בגללם נרצח לפני מספר ימים מאבטח במועדון רק משום שהוא לא הסכים להכניס אותם - ואל תגיד שזה העונש כי אם הם כן היו נכנסים אז מישהו בתוך המועדון היה נרצח
כי ככה הם - יוצאים מהבית עם סכין - מחפשים ללכת מכות
יש בארץ רמת אלימות כ"כ גבוהה
והקטע שאין לנו מטורפים כמו בשאר העולם (רוצחים סדרתיים או קניבלים שמחפשים מישהו לאכול לו את המוח)
אבל יש את הערסים....
שחר - אני בטוח שישר תתעצבן שתראה את זה אבל אין מה לעשות זו המציאות במדינה |
מזה השטויות האלהההההה...
אף אחד לא מסתבך אם הוא לא מכניס תצמו לזה חלאס כבר די
בגלל אנשים כמוך עצרו אותנו בסינמה סיטי
יש רמת אלימות גבוהה זה לא בגלל האנשים שאתה מתכוון אליהם
נכון אני מתעצבן כי זה לא נכון אתה מכליל אנשים שאם תראה חברים שלי אתה תגיד שהם כאלה והם לא
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני גם מהמערב
יש מצב לאיזה שידוך?:tongue3 |
חחחחחחחחחחחח עד לידידות שלי :D |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה השטויות האלהההההה...
אף אחד לא מסתבך אם הוא לא מכניס תצמו לזה חלאס כבר די
|
כמו בסצינת הסיום המצמיתה מ"החיים על פי אגפא", חזרה בשישי האחרון חבורת בליינים למועדון הרוקו ביץ' בחיפה וריססה במתכת וגופרית את המאבטחים שמנעו את כניסתם למועדון. נידל מנסור ז"ל בן ה20 שנהרג מהאש, לא יהיה קורבן "טרור המועדונים" האחרון. השימוש בביטוי "טרור מועדונים" איננו מקרי. האלימות בחיי הלילה, היא כבר לא "תופעה", אלא חלק מהשיגרה כמו סמים וסקס בשירותים, להבדיל אלף אלפי הבדלות:
ארקדי בלובשטיין, מאבטח מועדון 'הלונה' החיפאי נרצח ביריות בפתח המועדון בפברואר האחרון לאחר שלא אפשר לקבוצת בליינים בעייתיים להיכנס לשטח המועדון; פואד מליקוב, נער בן 16, בילה במועדון 'אמנזיה' הראשל"צי, נדקר באותו ערב ומת מפצעיו מספר שעות מאוחר יותר. במרץ האחרון פתח תושב טירת הכרמל באש על מאבטחי מועדון 'האומן 17 – חיפה'. המאבטחים נפצעו קל עד בינוני. מלחמה. על פי ועדת עמית שהגישה לאחרונה את מסקנותיה בנוגע לאלימות במועדונים, בשנת 2004 אירעו 1,184 אירועים פליליים במועדוני הלילה, מתוכם 508 מקרי דקירה בנשק קר. זו עלייה של 15% לעומת 2003.
אלה הן עובדות
זה מכתבה במגזין לילה
עובדות
כל אלה חיפשו למות????
הם לא
ואני לא מכיר אותך אישית ובטח שלא את חברים שלך
אבל תקשיב טוב - מי שמסתובב עם סכין
ולא חסר ילדים בני 15-16 שמסתובבים עם סכין
גם אם הם ילדים טובים
יבוא יום שהם יריבו עם מישהו סתם...על שטות
ויוציאו את הסכין, לא כי הם רוצים לרצוח
סתם כדי לאיים. ומתוך סערת הרגשות בטעות הם ידקרו
ואותו בן אדם שאותו דקרו ימות, ואז הם רוצחים
אלה הם האנשים שצריכים להיעלם
ובד"כ אלה לא ייהיו צפונבונים, סקייטרים וגם לא פריקים...
תעשה לבד את החשבון |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחח עד לידידות שלי :D |
יאללה זרוק לה מילה עלי :cool: |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
בונא ימכוער חחח הלוואי עליך להיות חפרן כמוני
סבבה שאתה מתבייש בעצמך אנלא בא בטענות אבל אל תזרוק את זה עלי
עכשיו פרנציפ כשתהפוך לפריק אומלל אני יזרוק עליך זין אחושרמוטה
וכן על הזין שלי כל הפריקים ואם תשומע תמוזיקה הזאת גם אתה על הזין
היה בטוח שפריקים שהם אנשים חסרי בטחון שכל החיים שלהם התבאסו עליהם מחלאס |
אתה באמת ערס אידיוט
אני לא מתבייש
הפוסט הזה בא לבקש עזרה שאיבדתי חשק למוזיקה אלקטרונית
אני גאה במה שאני שומע
עכשיו רק מחר אני יקרא את כל מה שרשמתם פה
וסבבה אני על הזים שלך
לפחות אני בוגר |
|
|
| Black Dragon |
אני לא מבין למה מדביקים פה תויות
אני אישית שומע גם קצת רוק מה שיפה ונשמע טוב בעיניי.
אין שום דבר בלשמוע כל סוג של מוזיקה, זה לא בהכרח אומר שמישהו פריק, ערס או לא יודע מה.
הפורום ממש התדרדר לצערי.
בכל אופן, לגבי פרודיג'י..אני הייתי מטורף עליהם, איזה הופעות היו דופקים
הייתי גם בהופעה שלהם בארץ..אין דבר מדהים!!
שיהיה לך צום קל וגמר חתימה טובה
יש לכם הרבה סליחות לבקש :)
ואם אני כבר בנושא אני מבקש סליחה בכל מי שפגעתי אם פגעתי מהפורום הזה.
:) c ya |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב צר לי להגיד את זה אבל שוב ים של שטויות נשפך לאויר
אני עם דותן בגדול - העובדות מדברות וימשיכו לדבר בעד עצמן
הפוסט האחרון שלך הוא פשוט תמצית האמת הכואבת בארץ
שחר...אם נחזור לקטע המוזיקלי...אתה מנסה ליצור מוזיקה נכון?
אני באמת מאחל לך בהצלחה אבל סיכוייך לא גבוהים...בן אדם הכי כשרוני שיהיה שייחשף אך ורק לאלקטרונית "יישרף" מהר מאוד אחרי כמה קטעים כי השראה היא דבר שצריך לבוא מעולם רחב של השפעות מוזיקליות. ובלי לקבל השפעות מרוק וג'אז שתופתע אבל המוווון קטעים בכל קשת סגנונות המוזיקה האלקטרונית שאבו השראה והשפעות של מוזיקת רוק..אז צרות האופקים שלך תפגע בך בתחום היצירה
ואם נחזור לרעיון שהטרד הזה משום מה התגלגל אליו...צר לי שחר אין כמעט נקודה בפוסטים של היום האחרון שאני יכול להסכים עליה איתך
יש הרבה לכתוב ולמזלי חן ודותן עשו עבורי את מרבית העבודה
ובכל זאת
דבר ראשון: מזרחים לא אינטרסנטים? מוזר...מעניין איך אתה קורא לכל הפוליטיקאים (שמעניין שבעיקר בליכוד שם מסתובבים התכסיסים המגעילים בלי בושה בולטים בעיקר המזרחים)
דבר נוסף מזרחי קודם יחשוב על לעזור לאחר בלי לחשוב על מה זה ייתן לו? אמא שלי לא מזרחית ואני גדלתי על הערכים האלה מצד שני פגשתי בחיי לא מעט מזרחים שדבר חוץ מהתועלת האישית שלהם לא חשוב - אפילו לא כבוד הזולת
תבין אחת ולתמיד שיש אנשים ויש אנשים
ולדוגמא כואבת לי לפחות:
כשסבא שלי נפטר יום שני שעבר שתי השכנות שישר באו לעזור כששמעו את הצעקות של אמא שלי בבוקר הן מזרחיות
מצד שני.. השכן ששמע וידע על זה אבל רב עם אמא שלי לפני כמה חודשים בגלל שהשכנים בחרו גנן שהוא לא הסכים שיעבוד אצלנו ואמא שלי היא הוועד אז הוא האשים אותה - אותו שכן מזרחי שלא תהיה לא מחילה איחל לאמא שלי שהכסף הזה יהיה לתרופות
ובטח שהגאווה שלו ואותו "כבוד" שהוא יעני מעניק מתוקף היותו מזרחי לא הספיקו כדי שלפחות יבוא ייתן כבוד לאדם מבוגר שתמיד אבל תמיד נהג בכבוד לכולם
הוא לא רב איתו
הוא לא התווכח איתו
ושורה תחתונה הוא לא נתן לו כבוד - והבן אדם כבר לא בן החיים ולי זה כואב אז אל תגיד לי מה כל מזרחי
יש עוד כמה שכנים כאלה שהכירו אותנו שנים ולא מצאו תזמן לעלות להגיד מילה שתיים וללכת הלאה והם ידעו והתייחסו בזלזול (אני ראיתי במו עיני שכן מתעלם מחברה של אמא שלי שאומרת לו שסבא שלי נפטר)
אז שחר
לא מעניין אותי מה אתה רואה בסביבה שלך
יש עולם בחוץ
ואתה מתעקש לא לראות אותו
אז בבקשה אל תשתף אותנו בחוויות שלך מהכירות עם 10-20 אנשים שאינם מייצגים את הכלל
כמו שאני לא יגיד שכל המזרחים הם נוטרי טינה ורודפי בצע (כשסבא שלי היה בריא והיה מחלק שוקולדים לכל הילדים בשכונה אז הם ידעו להגיד שלום אבל לתת כבוד למת זה הם לא יודעים..ממש דוגמא לערכים)
אני מקווה שזה מסיים תויכוח המטופש על עידות
אהה ורק אוף דה רקורד
סבא שלי לא תפקד כבר 3 חודשים בעצמו זה אומר להתלבש להתקלח ללכת ואפילו תסלחו לי לשבת על האסלה
הכל הוא היה צריך עזרה
זרקנו אותו בבית אבות?
לא! עשינו את משהיה צריך לעשות עם כל הסבל של אמא שלי שדי סבלה נפשית מהמצב!
יש ביטוי קצר באנגלית שיתאים למקרה הזה שחר והוא
please, cut the bull! |
|
|
| DjChook |
ובנימה יותר אופטימית
(אילן אני באמת מצטער על סבא שלך ואין לי יותר מה להגיד בנושא)
אשכנזים נמצאים בבית אבות כי הם מבזבזים את הכסף שיש להם על דברים הגיוניים
ולא עושים מרוץ חימוש על המרצדס הכי יקרה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222 אלה הן עובדות
זה מכתבה במגזין לילה
עובדות
כל אלה חיפשו למות????
הם לא
ואני לא מכיר אותך אישית ובטח שלא את חברים שלך
אבל תקשיב טוב - מי שמסתובב עם סכין
ולא חסר ילדים בני 15-16 שמסתובבים עם סכין
גם אם הם ילדים טובים
יבוא יום שהם יריבו עם מישהו סתם...על שטות
ויוציאו את הסכין, לא כי הם רוצים לרצוח
סתם כדי לאיים. ומתוך סערת הרגשות בטעות הם ידקרו
ואותו בן אדם שאותו דקרו ימות, ואז הם רוצחים
אלה הם האנשים שצריכים להיעלם
ובד"כ אלה לא ייהיו צפונבונים, סקייטרים וגם לא פריקים...
תעשה לבד את החשבון |
יש אנשים ויש אנשים
תלא יודע מה הם לקחו באותו זמן
אם הם היו שיכורים
ועדיין זה לא אומר שאלה חברים שלי
קח סתם דוגמא
בן דוד שלי ביום הראשון שלו בצבא הביא מכות למפקד בבקום
נכנס למעצר והביא מכות למשק עצירים
אחרי שהוא פסל קרבי הוא הגיע לקורס והביא מכות לאיזה מפקד שהעיר את החדר שלו ב 3 בבוקר
ואז ראה קבן וקיבל 9-5 יומיות
אז זהו תקרא לו ערס למה הוא הביא מכות?
לכל דבר יש סיבה אמרתי לך
אתה מהאנשים שרק מחכים שמישו ירים תיד בשביל להגיד האא הנה הוא ערס
וואלה כן יש לי חברים שמסתובבים עם סכין..עד היום יש לי צלקת קטנה בברך מידידה שלי שחתכה אותי פעם בטעות עם סכין של חבר
אבל וואלה סיפרתי פה כבר פעם שהיינו הולכים לצהלה לידידות בימי שישי בכיתה ט' ופעם עברנו דרך מקום מוזר ושמענו קולות שם אז חבר שלי הוציא תשפיץ ליתר בטחון
תבא להגיד שהוא ערס?
אני יכול להביא עוד 1000 מקרים כמו שכתבת אז מה
אתה לא יודע בדיוק מה היה בין שני הצדדים ובאיזה מצב שניהם היו אז אל תשפוט ואל תבוא לכל בנאדם שמחזיק סכין ונראה קצת שחום ותקרא לו ערס
אמרתי לך אנשים נדקרים בגלל גישה כזאת
אם לא היו את האפליות האלה העולם היה נראה הרבה יותר טוב
בדיוק מהסיבה הזאת יש אצלנו אשכנזי שעד היום אני אישית דואג למרר לו תחיים אם אני רואה שהאחרים יורדים ממנו
למה יש אנשים עם אופי מסריח והוא בדיוק מהאנשים שיראו מישו קצת שחום ויגידו איזה ערס..
בגלל זה כל החיים שלו הוא יסבול מיחס מסריח
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יאללה זרוק לה מילה עלי :cool: |
אני ישאל אותה אם יש מצב להעביר לך תאייסי שלה
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה באמת ערס אידיוט
אני לא מתבייש
הפוסט הזה בא לבקש עזרה שאיבדתי חשק למוזיקה אלקטרונית
אני גאה במה שאני שומע
עכשיו רק מחר אני יקרא את כל מה שרשמתם פה
וסבבה אני על הזים שלך
לפחות אני בוגר |
שמע מאחל לך להיות ערס כמוני אז די פוזות
תגיד מה שתגיד אבל תכלס תיודע שממטר אנלא רואה אותך
אנלא יתחיל לתת דוגמאות למה מחר יום כיפור וגם לא בא להתלהב פה
אבל תרגיע תדיבור
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב צר לי להגיד את זה אבל שוב ים של שטויות נשפך לאויר
אני עם דותן בגדול - העובדות מדברות וימשיכו לדבר בעד עצמן
הפוסט האחרון שלך הוא פשוט תמצית האמת הכואבת בארץ
שחר...אם נחזור לקטע המוזיקלי...אתה מנסה ליצור מוזיקה נכון?
אני באמת מאחל לך בהצלחה אבל סיכוייך לא גבוהים...בן אדם הכי כשרוני שיהיה שייחשף אך ורק לאלקטרונית "יישרף" מהר מאוד אחרי כמה קטעים כי השראה היא דבר שצריך לבוא מעולם רחב של השפעות מוזיקליות. ובלי לקבל השפעות מרוק וג'אז שתופתע אבל המוווון קטעים בכל קשת סגנונות המוזיקה האלקטרונית שאבו השראה והשפעות של מוזיקת רוק..אז צרות האופקים שלך תפגע בך בתחום היצירה
ואם נחזור לרעיון שהטרד הזה משום מה התגלגל אליו...צר לי שחר אין כמעט נקודה בפוסטים של היום האחרון שאני יכול להסכים עליה איתך
יש הרבה לכתוב ולמזלי חן ודותן עשו עבורי את מרבית העבודה
ובכל זאת
דבר ראשון: מזרחים לא אינטרסנטים? מוזר...מעניין איך אתה קורא לכל הפוליטיקאים (שמעניין שבעיקר בליכוד שם מסתובבים התכסיסים המגעילים בלי בושה בולטים בעיקר המזרחים)
דבר נוסף מזרחי קודם יחשוב על לעזור לאחר בלי לחשוב על מה זה ייתן לו? אמא שלי לא מזרחית ואני גדלתי על הערכים האלה מצד שני פגשתי בחיי לא מעט מזרחים שדבר חוץ מהתועלת האישית שלהם לא חשוב - אפילו לא כבוד הזולת
תבין אחת ולתמיד שיש אנשים ויש אנשים
ולדוגמא כואבת לי לפחות:
כשסבא שלי נפטר יום שני שעבר שתי השכנות שישר באו לעזור כששמעו את הצעקות של אמא שלי בבוקר הן מזרחיות
מצד שני.. השכן ששמע וידע על זה אבל רב עם אמא שלי לפני כמה חודשים בגלל שהשכנים בחרו גנן שהוא לא הסכים שיעבוד אצלנו ואמא שלי היא הוועד אז הוא האשים אותה - אותו שכן מזרחי שלא תהיה לא מחילה איחל לאמא שלי שהכסף הזה יהיה לתרופות
ובטח שהגאווה שלו ואותו "כבוד" שהוא יעני מעניק מתוקף היותו מזרחי לא הספיקו כדי שלפחות יבוא ייתן כבוד לאדם מבוגר שתמיד אבל תמיד נהג בכבוד לכולם
הוא לא רב איתו
הוא לא התווכח איתו
ושורה תחתונה הוא לא נתן לו כבוד - והבן אדם כבר לא בן החיים ולי זה כואב אז אל תגיד לי מה כל מזרחי
יש עוד כמה שכנים כאלה שהכירו אותנו שנים ולא מצאו תזמן לעלות להגיד מילה שתיים וללכת הלאה והם ידעו והתייחסו בזלזול (אני ראיתי במו עיני שכן מתעלם מחברה של אמא שלי שאומרת לו שסבא שלי נפטר)
אז שחר
לא מעניין אותי מה אתה רואה בסביבה שלך
יש עולם בחוץ
ואתה מתעקש לא לראות אותו
אז בבקשה אל תשתף אותנו בחוויות שלך מהכירות עם 10-20 אנשים שאינם מייצגים את הכלל
כמו שאני לא יגיד שכל המזרחים הם נוטרי טינה ורודפי בצע (כשסבא שלי היה בריא והיה מחלק שוקולדים לכל הילדים בשכונה אז הם ידעו להגיד שלום אבל לתת כבוד למת זה הם לא יודעים..ממש דוגמא לערכים)
אני מקווה שזה מסיים תויכוח המטופש על עידות
אהה ורק אוף דה רקורד
סבא שלי לא תפקד כבר 3 חודשים בעצמו זה אומר להתלבש להתקלח ללכת ואפילו תסלחו לי לשבת על האסלה
הכל הוא היה צריך עזרה
זרקנו אותו בבית אבות?
לא! עשינו את משהיה צריך לעשות עם כל הסבל של אמא שלי שדי סבלה נפשית מהמצב!
יש ביטוי קצר באנגלית שיתאים למקרה הזה שחר והוא
please, cut the bull! |
אני לא חושב שאיתי שמע רוק והוא דוגמא קטנה
ועזוב פוליטיקאים זה כבר עניין משוחד
אני לא מדבר על בנאדם שבת"ז כתוב לו שהעדה שלו מרוקאי
אני מדבר בדיוק על האנשים שאתה קורא להם ערסים
אלה שאנשים פה חושבים שמעניין אותם רק כבוד
זה בדיוק האנשים שיעשו בשבילך דברים לפני שהם יידעו מה יוצא להם מזה
וסבבה אמא שלך עזרה לו והכל..זה לא משקף את כל האשכנזים
מה שבטוח זה שאצל ספרדי שאנשים פה יקראו לו "ערס" אתה לא תראה את זה
לך לבתי אבות ותגיד לי כמה אשכנזים תראה שם וכמה ספרדים
אני יודע שסבתא שלי יכולה בכיף ללכת לבית אבות
לא צריך להתאמץ פה כדי למצוא פוסטים שאנשים אומרים שלא חסר לי כסף
אבל אמא שלי ואחים שלה מעדיפים לטפל בה ולעזור לה
וסבתא שלי לא יכולה לנשום בלי בלון הנשמה שמחובר אליה
ותאמין לי שהכי קל לשלוח אותה לבית אבות ולא עושים למה ברגע שיעשו את זה זה מראה שזורקים עליה אלף זין
ואף אחד מהמשפחה לא יעז לעשות את זה
וסתם בשביל הפרוטוקול
אני לא מדבר על 20 איש שאני מכיר
אתה מסכים איתי שב20 שנה שאני פה הספקתי לעבור במספיק מקומות חוץ מבשכונה שלי נכון?
זה יכול להיות בתור לרופא שאתה תמיד תראה איזה פולניה שמתעצבנת שהרופא עובד לאט, בהיפרכול שתראה איזה פולניה שלא נותת לך לעקוף אותה אפילו שיש לך מוצר אחד וחנית באדום לבן וכן גם בצבא שחבר טוב שלך הולך ומנדב אותך לעשות תאבטש שלו במקומו
המפקד שלי בעצמו אמר היום שנמאס לו כבר ש2 אשכנזים הורסים לו תגף ועושים דאווינים ושצריך לשלוח אוטומטי חיילים כאלה לגפים אחרים
ותאמין לי שהמפקד שלי לא ראה את הטרד הזה
ועוד דוגמא קטנה לסיים
אפילו בביצפר היה לנו אחד בכיתה שהיה הולך קונה משו בקפיטריה מקבל 10 שקל עודף ומבקשים ממנו שקל והוא אומר שאין לו
מה הבעיה להגיד "לא רוצה לתת" "אני צריך תכסף" ? תאמין לי לא היו אומרים לו מילה על זה..שונאים אנשים כמוהו רק בגלל שהם שקרנים פטולוגים
וכן תראה לי איפה האחוז יותר גדול של האנשים האלה
אצל אשכנזים או ספרדים
אני בינתיים נתקלתי בכאלה בביצפר, ברחוב, בצבא
זה לא 10-20 אנשים שמקיפים אותי
זה הרבה יותר אנשים שמקיפים אותי ואותך ואת העולם
אז די חלאס
בינתיים אצלנו בגף לא ראיתי חייל אחד שהסתכל על חבר שלו עובד ואמר חחח תראה איך הוא קורע תצמו
חוץ מה2 אשכנזים המזדיינים האלה שחושבים שהם מזיינים תגף כשהם מנסים להתחמק
אבל בקטנה הם יבלו את יום כיפור\סוכות באבטש\שמירה
:D
הנה סתם עוד דוגמא שממש עכשיו אני נזכר בה
אחד האשכנזים אצלנו נדפק עם אבטש בחג כמו שכתבתי
אז חבר שלי אמר למ"ע שלו לא לשגע אותו בינתיים כדי שהוא יוכל לחפש מחליף (והאשכנזי לא ידע בכלל שהוא הלך להגן עליו..למה חבר שלי לא הולך ומדבר על כל טובה שהוא עושה לבנאדם) והוא בעצמו חיפש לו מחליף כדי לעזור לו
מפה לשם הוא לא מצא והסיפור עבר כבר
היום חבר שלי אמר לו על הדרך אם הוא יכול לזרוק לו 200 שקל
לא זוכר כמה
מה האשכנזי המזדיין הזה ענה לו!? "עזוב..אולי תעשה תאבטש? תרוויח 1000 שקל" תמבין עכשיו על מה אני מדבר
אה ובשביל שלא תתווכח גם על זה - לאשכנזי ההוא לא חסר בכלל כסף אם הוא הציע 1000 לאבטש
וחבר שלי ידוע בתור אחד שתמיד מחזיר למי שמלווה לו
ולא - הוא לא חשב על זה כשהוא עזר לו עם האבטש..כי גם ככה כשהוא עזר הוא עזר לו בשקט בלי לבוא להגיד לו "תראה איזה חבר טוב אני מה אני עושה בשבילך" ..תחשוב לבד מה דעתך
אתה יכול עכשיו להגיד מה שבא לך
את הדעה הזאת את לא תשני
לא סתם יש ביטוי כזה "יא אשכנזי" זה לא ביטוי שלי
ואפילו אשכנזים משתמשים בו
ואתה יודע בדיוק למה הכוונה
אז חבל שתנסה להוכיח שיש יותר ספרדים שמתנהגים ככה מאשר אשכנזים
| quote: | Originally posted by DjChook
ובנימה יותר אופטימית
(אילן אני באמת מצטער על סבא שלך ואין לי יותר מה להגיד בנושא)
אשכנזים נמצאים בבית אבות כי הם מבזבזים את הכסף שיש להם על דברים הגיוניים
ולא עושים מרוץ חימוש על המרצדס הכי יקרה |
כמו שכבר אמרתי
אם המשפחה של אמא שלי הייתה רוצה סבתא שלי היום הייתה גרה בבית אבות הכי מפואר שתוכל למצוא
אחות של אמא שלי גרה בקוטג' ונוהגת על מרצדס
והבן שלה על ב.אמ.וו זד4 נוצצת
ועדיין יש לה כסף לקנות לסבתא שלי דברים לבית ותרופות וכל מה שקשור כדי לטפל בה
אז מה קשור עכשיו כל מה שכתבת?
זה שבנאדם מרשה לעצמו לנסוע על מכונית כזאת ונהנה מהחיים ומהכסף אומר שהוא לא מבזבז תכסף על דברים הגיוניים?
ספרדים פשוט לא יזרקו את ההורים שלהם כשנמאס להם לטפל בהם |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש אנשים ויש אנשים
תלא יודע מה הם לקחו באותו זמן
אם הם היו שיכורים
ועדיין זה לא אומר שאלה חברים שלי
קח סתם דוגמא
בן דוד שלי ביום הראשון שלו בצבא הביא מכות למפקד בבקום
נכנס למעצר והביא מכות למשק עצירים
אחרי שהוא פסל קרבי הוא הגיע לקורס והביא מכות לאיזה מפקד שהעיר את החדר שלו ב 3 בבוקר
ואז ראה קבן וקיבל 9-5 יומיות
אז זהו תקרא לו ערס למה הוא הביא מכות?
לכל דבר יש סיבה אמרתי לך
אתה מהאנשים שרק מחכים שמישו ירים תיד בשביל להגיד האא הנה הוא ערס
וואלה כן יש לי חברים שמסתובבים עם סכין..עד היום יש לי צלקת קטנה בברך מידידה שלי שחתכה אותי פעם בטעות עם סכין של חבר
אבל וואלה סיפרתי פה כבר פעם שהיינו הולכים לצהלה לידידות בימי שישי בכיתה ט' ופעם עברנו דרך מקום מוזר ושמענו קולות שם אז חבר שלי הוציא תשפיץ ליתר בטחון
תבא להגיד שהוא ערס?
ספרדים פשוט לא יזרקו את ההורים שלהם כשנמאס להם לטפל בהם |
כן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בדיוק !!!!!!!!!!!!!!!!!
עלית על העניין !!!!!!!!
בן אדם נורמלי לא היה מרביץ למפקד בבקום !!! מקסימום מסרב להפנות
בן אדם נורמלי לא היה מרביץ למשק במעצר !!!!!
בן אדם נורמלי לא היה מרביץ למפקד כי העירו אותו - כי זה התפקיד שלו זה צבא !!!!!
בן דוד שלך ערס !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
וגם כל החברים שלך לפי מה שאתה רושם !!!!!!!!!!!!!!!!!
חד וחלק
ואני מאחל לך ולהם שלא יקרה לכם כלום
אבל יבוא יום שחר...
שמע לי
יבוא יום
אולי מחר
אולי עוד חודש אולי עוד 10 שנים !!
אבל היום שבו חבר שלך לא יחשוב לרגע וילך מכות ואו ידקור וירצח או יקבל דקירה ויירצח
ואז אתה תגיד - ואי איזה טעות למה הסתובבנו עם הסכין
למה הוא היה צריך להוציא אותו
למה הבן זונה השני שהיה מעורב במכות היה צריך להיות עם סכין ולהוציא אותו !!!!
יבוא יום שתבין הכל....
כרגע אתה מדבר שטויות - אתה מדבר כמו ערס בהכחשה
ילד סליחה על הביטוי אבל ילד טיפש ! שחושב שהוא יודע הכל וראה הכל
אבל אתה לא יודע כלום
ושתע לך שהמדינה שלנו היא חרא רק בגלל אנשיםכמוך שלא רואים משהו פגום בזה שילד קטן שאין לו שערות בביצים ויש לו עוד חלב על השפתיים מסתובב עם סכין
האמת - לא הייתי רוצה להיפגש איתך או עם חברים שלך ברחוב
אתם מפחידים אותי
ולא כי אתם חזקים או יש מאוחריכם איזה גב של עבריין שיעזור לכם
כי עם דברים כאלה תאמין לי שאני יכול להסתדר מצוין
דווקא מאנשים בלי מוח שלא חושבים חצי פעם על המעשים שלהם
מהם אני מפחד
והם אלה שהורסים את המדינה
ואילן אני מזדהה איתך אני לא יפרט ספציפית על מקרים אבל גם בקרבתי היו דברים דומים למה שסיפרת
רק מה - אל תגיד מזרחים
לא צריך להכליל - כי ערסים למשל זה גם מזרחים וגם רוסים וגם אתיופים,
ולי אישית יש חברים עיראקים וטריפוליטאים שיש להם משפחות נהדרות
והם אנשים נהדרים ובטח ובטח שלא ערסים.......
אבל חוץ מזה אני מבין למה אתה מתכוון
אנשים חארות ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
כן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בדיוק !!!!!!!!!!!!!!!!!
עלית על העניין !!!!!!!!
בן אדם נורמלי לא היה מרביץ למפקד בבקום !!! מקסימום מסרב להפנות
בן אדם נורמלי לא היה מרביץ למשק במעצר !!!!!
בן אדם נורמלי לא היה מרביץ למפקד כי העירו אותו - כי זה התפקיד שלו זה צבא !!!!!
בן דוד שלך ערס !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
וגם כל החברים שלך לפי מה שאתה רושם !!!!!!!!!!!!!!!!!
חד וחלק
ואני מאחל לך ולהם שלא יקרה לכם כלום
אבל יבוא יום שחר...
שמע לי
יבוא יום
אולי מחר
אולי עוד חודש אולי עוד 10 שנים !!
אבל היום שבו חבר שלך לא יחשוב לרגע וילך מכות ואו ידקור וירצח או יקבל דקירה ויירצח
ואז אתה תגיד - ואי איזה טעות למה הסתובבנו עם הסכין
למה הוא היה צריך להוציא אותו
למה הבן זונה השני שהיה מעורב במכות היה צריך להיות עם סכין ולהוציא אותו !!!!
יבוא יום שתבין הכל....
כרגע אתה מדבר שטויות - אתה מדבר כמו ערס בהכחשה
ילד סליחה על הביטוי אבל ילד טיפש ! שחושב שהוא יודע הכל וראה הכל
אבל אתה לא יודע כלום
ושתע לך שהמדינה שלנו היא חרא רק בגלל אנשיםכמוך שלא רואים משהו פגום בזה שילד קטן שאין לו שערות בביצים ויש לו עוד חלב על השפתיים מסתובב עם סכין
האמת - לא הייתי רוצה להיפגש איתך או עם חברים שלך ברחוב
אתם מפחידים אותי
ולא כי אתם חזקים או יש מאוחריכם איזה גב של עבריין שיעזור לכם
כי עם דברים כאלה תאמין לי שאני יכול להסתדר מצוין
דווקא מאנשים בלי מוח שלא חושבים חצי פעם על המעשים שלהם
מהם אני מפחד
והם אלה שהורסים את המדינה
ואילן אני מזדהה איתך אני לא יפרט ספציפית על מקרים אבל גם בקרבתי היו דברים דומים למה שסיפרת
רק מה - אל תגיד מזרחים
לא צריך להכליל - כי ערסים למשל זה גם מזרחים וגם רוסים וגם אתיופים,
ולי אישית יש חברים עיראקים וטריפוליטאים שיש להם משפחות נהדרות
והם אנשים נהדרים ובטח ובטח שלא ערסים.......
אבל חוץ מזה אני מבין למה אתה מתכוון
אנשים חארות ! |
"בן דוד שלי לא "ערס
אבל אף אחד לא יצעק לו בפנים למה הוא לא צעק על אף אחד
לא חסר בצבא ילדים שקיבלו רבט ומרגישים עבריינים למה הם יכולים עכשיו להתנהג לחיילים שלהם כמו שבזין שלהם ובן דוד שלי בא להראות לאותו חייל שהוא צריך לתת כבוד אפילו שהוא רבט וזה שהוא מפקד לא מביא לו זכות להתנהג לחיילים שלו איך שבא לו
"ואני מכיר את בן דוד שלי הרבה שנים הוא לא "ערס
וראיתי הרבה שחושבים כמוהו בצבא
אז מה כולם ערסים יעני?
כל החברים שלי ערסים?
כל הבסיס?
אתה אוכל תסרט שך למה אף אחד מאלה שאמרת לא "ערס" ולא מנסה להיות
ושחברה שלי אומרת לי בצחוק ערס אני מתעצבן עליה למה אני יודע שאני לא
ותאמין לי כמו שאתה מכיר אנשים מזרחים עם משפחות טובות ככה בדיוק בן דוד שלי
זה שאנשים לא באו לו בטוב בעין עם הדיבור שלהם זה לא קשור
הא והוא עשה את כל הבלאגן כי הוא שחקן כדורגל |
|
|
| Glenn-Holmes |
דותן אמרתי מזרחים ונתתי דוגמאות משתי הכיוונים
יש כאלה שיעזרו וידאגו ובאמת תרגיש שהם איתך
ויש כאלו שיעלו במדרגות בידיעה שיש משפחה באבל וישירו שירים
זה לא משנה מאיזה עדה הם
שחר כבר נמאס לי לכתוב על דיעותיך הקדומות
אני לא יודע איך ומאיפה להתחיל
ובטח שזה בחיים לא יגמר
אני לא יכול לשכנע אותך? שיהיה אז אני לא ישכנע אותך
גם אתה בטח ובטח שלא תשכנע אותי
גם אני ראיתי יותר אנשים מהשכונה שלי ומהחברים הקרובים תאמין לי
לא רק אתה הולך לסופרים
ולא רק אתה נמצא בבית מרקחת
ותדע לך יש לך חבר שמסתובב עם סכין?
חבר שלך הוא פושע מסוכן שצריך לשבת בכלא !
ואם כל החברים שלך כאלה אז כל החברים שלך צריכים לשבת בכלא
נקודה
ונמאס לי לקרוא ולהבין בפוסטים מסוימים שלך שמבחינתך דקירה היא דבר לגיטימי שעשוי להתרחש כתוצאה מפגיעה בכבוד
אולי די כבר עם הכבוד המזויף הזה?
משדוקר שיירקב כל החיים בכלא מצידי
ומשירה ביום שישי ורצח את החייל לא משנה עם החייל ההוא תמים או הוא התחיל עם חברה שלו או מצידי אפילו זרק לו קללה לא במקום
משחמום מוח שישב בכלא או במוסד מיוחד לאנשים מוגבלים
אבל שלא יסתובב בינינו ובטח שלא עם סכין בכיס
הגיע הזמן להגיד את זה
שחר דרך אגב...אולי תפסיק להגיד שאני קורא לאנשים ערסים?
אני לא קורא לאף אחד ערסים אוקיי?
לא מעניין אותי אם חברים שלך שחומי עור צהובי עור או שהעור שלהם בצבע בז, עם נקודות כחולות ופסים בצבע ירוק בקבוק
אם הם מסתובבים עם סכין באופן קבוע הם הרוצחים/הנרצחים הבאים
אם מערכת המשפט/אכיפה שלנו לא היתה כזו אימפוטנטית האנשים האלה היו כבר בכלא! |
|
|
|
|