|
תצילו אותי (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה שטויות להגיד שהם נגררים ובלה בלה
תהיה בטוח שאנשים שכותבים תשירים האלה לא כותבים אותם בשביל להרוויח כסף וכדי שהם יתפרסמו ברדיו
הפרסום שלהם עובר מפה לאוזן
מאנשים ששרים את זה לאנשים
מהופעות
לא מהרדיו ומהמסחור שלהם |
אוי שחר...לא ילך לך טוב בפסיכומטרי
ענה על השאלה למה מתייחסת המילה "הם" במשפט הבא:
גם כשכתבתי היה שלב שבו הפסקתי שירים באמצע כי הרגשתי שהם נגררים לקיטש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי שחר...לא ילך לך טוב בפסיכומטרי
ענה על השאלה למה מתייחסת המילה "הם" במשפט הבא:
גם כשכתבתי היה שלב שבו הפסקתי שירים באמצע כי הרגשתי שהם נגררים לקיטש |
מה קשור עדיין אני אומר שהם לא כאלה.... |
|
|
| m0sh |
אילן פרסם
אני מאמין שאתה יכול לכתוב אבל זה מאד קשה לעשות שיר ממש גאוני...יש הרבה להקות שלא מצליחות להגיע לרמה כל כך גבוהה
בלי קשר למשהו שאמרת לפני כמה עמודים שאמני פופ משתמשים באומנים אחרים שיכתבו להם מילים
...
לדעתי זה רע בגלל שזה לא בא מהם...לא בא מהלב שלהם
נגיד שירי מימון שרה על איזה אחד שלא אוהב אותה וואללה יש לה חבר מלא זמן אז מה זה החרטא הזה
לעומת זאת חמי רודנר שאיגי וקסמן בגדה בו כתב לה שיר בואי נפרד...
אתה מבין
אבל עכשיו נגיע לעיקר הפוסט הזה
כל בן אדם נדבק לסגנון של מוזיקה והסגנון ההוא נותן לו בעצם את תשוקה,רגע ואושר
ואצל כל אחד זה משהו אחר ושום דבר שאני יגיד לה ישנה את הדעה שלך וכנ"ל אליך
עכשיו לחזור לטופיק
פעם הייתי שומע טראנס ואוהב רוק אבל לא מוריד ובעצם לא היה אפכת לי להפסיד בעצם שנים של מוזיקה
ועכשיו קורה לי דבר הפוך
אני עדיין אוהב מוזיקה אלקטרונית...בעיקר האוס שוודי אבל אני לא מסוגל להוריד ובעצם אני כבר לא יודע מה הולך בסצנה...יצאתי ממנה לגמרי...וזה די קשה
אליאור נתן קצת החייאה אני מקווה אבל זה לא יספיק...אמרת שאתה מלך הפרוג טרנאס? |
|
|
| Glenn-Holmes |
ני יודע? אני מאוד אוהב פרוגרסיב טראנס לצערי חודש חודשיים אחרונים טיפה בפיגור משעדיין לא ימנע ממני להמליץ על
Gabriel & Dresden Feat. Molly - Tracking Treasure Down
Motorcycle - My Blue Heart (G & D Chocolate Popart Dub)
וכמובן
ozgur can - changed (gabriel & dresden remix)
תבדוק גם בטרד המלצות http://www.tranceaddict.com/forums/...pagenumber=1010
המלצה אחרונה בעמוד הזה
ונמשיך עם פרוגרסיב טראנס
funabashi - daylight
max graham vs. coldplay - talk
Pharmacy Of Sound - Searching For Substance
Rio Addict - Crossroads (Perry O'Neil Remix)
maor levi - lital
Hidden Logic pres Luminary - Wasting (Andy Moor Remix)
Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Remix)
Opticane - Valley Cruiser
Manipura - Slitz
Seroya - Beautiful (Noel Sanger Remix)
Markus Schulz feat Departure - Without You Near (Markus Schulz Coldharbour Remix)
Alex Stealthy - Able To Forget
Wippenberg - Earth / Air
Nikola Gala - Nomad Soul
Nicholas Bennison - Archetype (Chris Cowie Remix)
BCML - Mr. Horowitz
Hernan Cattaneo - Warsaw
Jose Zamora And Damien DP - Transatlantic (Andy Moor Remix)
Jon O'Bir - Promise
David West feat Andreas Hermansson - Larry Mountains 54
Tiesto - A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
כולם קטעים נפלאים ועשיתי פה משהו נדיר שאני לא נוטה ולא אוהב לעשות וזה סתם לזרוק רשימת קטעים... |
|
|
| Glenn-Holmes |
לגבי השיר הוא באנגלית מחר כשאני חוזר מעבודה אני יפרסם אותו...
אני מחפש שיר אחר שכתבתי בתקופה שהייתי ממש מדוכא בתחילת השירות אם אני מוצא אותו זה יהיה אדיר... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
maor levi - lital |
+1 |
|
|
| Glenn-Holmes |
יאללה
זמן לפרסום השיר
רקע קצר
כתבתי אותו בסביבות שנה בצבא כשאחרי כל כך הרבה בלאגן שעבר לי בראש וכל כך הרבה באסה מהשירות במבט לאחור השיר הזה סימל אצלי יציאה מהצעירות למרות שבאותו רגע זה סתם היה רגע של תחושת בגרות כלשהי...
אני מרגיש קצת מוזר כשאני קורא אותו היום כי בכמה שנים שעברו טיפה השתניתי ...
My Holly Land
[SIZE=3] Oh little piece of my heart, i'll do anything for you
i'll love you more than anyone could have loved
i'll stop looking at the clock whenever i keep on you my love
this song is written proudly jusy on you
oh little piece of my heart i want to lay down on my knees
just to kiss you like no one ever have kissed
and even when i'll leave you, you won't ever leave my heart
i promise to let you hug me when i'll die
i'm sorry for wishing to leave from here
and for saying people to fly away from you my dear
the guilty concious comes straight from my heart
i promise that we won't ever be apart
(cause)
The sun above you will always shine
the rain that falls on you will fall at the right time
the wind will be soft like the touch of a mom
but without you honey all of this won't count
Oh little piece of my heart i'm glad that i was born on you
it's the greatest honour i ever had in my life
although i'm not a religious man you are still my love
i'm happy just to walk on you my holly land
oh my dear holly land i wear white cause thats what you deserve
when i look at you i can see the power of god
i love you so much i know that you love me too
i promise to have my best years just on you
i'm sorry for wishing to leave from here
and for saying people to fly away from you my dear
the guilty concious comes straight from my heart
i promise that we won't ever be apart
(cause)
The sun above you will always shine
the rain that falls on you will fall at the right time
the wind will be soft like the touch of a mom
but without you honey all of this won't count
oh my dear holly land i want to lay down on my knees
just to kiss you like no one ever have kissed
and even when i'll leave you, you won't ever leave my heart
i promise to let you hug me when i'll die...
זה היה הרבה יותר מרגש עם כל האמוציות שהיו לי לפני כמה שנים
יש לי שיר אחד ממש מרגש שאני לא מוצא וחבל.... |
|
|
| coby |
שיר לא רע לדעתי אבל אני לא מבין הרבה בספרות..
יש לך כמה שגיאות :
seying people = telling people
like no one ever have kissed = like no one has ever been kissed
on you = about you
ויש עוד כמה קטנים פה ושם
עכשיו תכתוב שיר על המיסים הטרור והדקירות בארץ :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by coby
שיר לא רע לדעתי אבל אני לא מבין הרבה בספרות..
יש לך כמה שגיאות :
seying people = telling people
like no one ever have kissed = like no one has ever been kissed
on you = about you
ויש עוד כמה קטנים פה ושם
עכשיו תכתוב שיר על המיסים הטרור והדקירות בארץ :) |
כמו שאמרתי המכשול מספר אחת שלי בכתיבה באנגלית הוא אנגלית קלוקלת |
|
|
| m0sh |
אתה רוצה שאני ידאג לחבר לשיר לחן?
אבל דיקדוק חייבים |
|
|
| DjChook |
חחח קראתי את זה בהתחלה
שיר לחן
יגאל, שוב פעם אתה מפתיע אותי
ישר כח! |
|
|
|
|