|
תצילו אותי (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
ושוב תודה לאליאור
אני יוריד את זה לפני כיפור או אחרי
תודה רבה
ושחר אני יספר לך סיפור על איך כמעט נדקרתי בטירונות
עזוב שבטירונות יש את כל היצורים והמפגרים
אני עומד איזה 20-30 דקות בתור של השקם לאכול
פתאום בה איזה כמה ערסים ופשוט נדחפים ועוקפים אותי בלי שום סיבה
ואני ממש התעצבנתי ולא נתתי להם ואני חושב שאחד הצליח בסופו של דבר
בקיצור יום אחרי הייתי בטירונות מטבח
ובבוקר הייתי אחראי על לשים גבינות על השולחן
עכשיו לא אמורים לשים הרבה
בקיצור החבורה של הערסים האלו באו וביקשו עוד גבינה
ואני זיהיתי אותם אז לא רציתי לתת להם
והם התחילו לקלל וכאלה אז התחצפתי חזרה
אז הערס האידיוט הזה עם הכבוד שלו שהוא בכלל לא נותן
בא אלי ואמר בוא נצא החוצה אם אני גבר
אמרתי לו שיעזוב אותי
בקיצור כמה ימים אחרי ראיתי אותו בשקם ברחבה בחוץ והוא עושה לי בוא רגע
פתאום באמצע השקם הוא מצמיד לי סכין לבטן
כמו איזה גבר מוציא סכין
חבל שלא אמרתי לו שידקור
מוציא סכין במקום הכי מרכזי בערך
בסוף הוא הוריד את הסכין
ושחר אצלך מי שמוציא סכין ולא משתמש בו הוא לא גבר נכון?
זה כאילו דבר שאסור לעשות
עכשיו אני ויתרתי על להלשין עליו כי לא היה לי כוח להתעסק עם האידיוט הזה
אם הוא היה איכשהו פוגע בי אז הוא היה שומע על זה עד היום
ועוד משהו
שחר ערסים מתכחשים לעצמם
אם תשאל כל ערס אם הוא ערס אז הוא יגיד שהוא לא
אז רק שתדע
אתה ערס! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
ושוב תודה לאליאור
אני יוריד את זה לפני כיפור או אחרי
תודה רבה
ושחר אני יספר לך סיפור על איך כמעט נדקרתי בטירונות
עזוב שבטירונות יש את כל היצורים והמפגרים
אני עומד איזה 20-30 דקות בתור של השקם לאכול
פתאום בה איזה כמה ערסים ופשוט נדחפים ועוקפים אותי בלי שום סיבה
ואני ממש התעצבנתי ולא נתתי להם ואני חושב שאחד הצליח בסופו של דבר
בקיצור יום אחרי הייתי בטירונות מטבח
ובבוקר הייתי אחראי על לשים גבינות על השולחן
עכשיו לא אמורים לשים הרבה
בקיצור החבורה של הערסים האלו באו וביקשו עוד גבינה
ואני זיהיתי אותם אז לא רציתי לתת להם
והם התחילו לקלל וכאלה אז התחצפתי חזרה
אז הערס האידיוט הזה עם הכבוד שלו שהוא בכלל לא נותן
בא אלי ואמר בוא נצא החוצה אם אני גבר
אמרתי לו שיעזוב אותי
בקיצור כמה ימים אחרי ראיתי אותו בשקם ברחבה בחוץ והוא עושה לי בוא רגע
פתאום באמצע השקם הוא מצמיד לי סכין לבטן
כמו איזה גבר מוציא סכין
חבל שלא אמרתי לו שידקור
מוציא סכין במקום הכי מרכזי בערך
בסוף הוא הוריד את הסכין
ושחר אצלך מי שמוציא סכין ולא משתמש בו הוא לא גבר נכון?
זה כאילו דבר שאסור לעשות
עכשיו אני ויתרתי על להלשין עליו כי לא היה לי כוח להתעסק עם האידיוט הזה
אם הוא היה איכשהו פוגע בי אז הוא היה שומע על זה עד היום
ועוד משהו
שחר ערסים מתכחשים לעצמם
אם תשאל כל ערס אם הוא ערס אז הוא יגיד שהוא לא
אז רק שתדע
אתה ערס! |
שמע
אני זוכר שגם אמרת שבטירונות היית מזלזל באנשים כהים והיית אומר להם שהם נחותים
אז וואלה אם הוא היה דוקר אותך לא הייתי מתפלא וואלה זה היה מגיע לך
ואתה זה שעשית להם דווקא כי לא הבאת להם
יכלת להביא
וגם אם הם קיללו אותך יכלת לא להגיב
אמרתי כבר שזה לא חוכמה לשחק אותה ראש קטן ולהגיד "אני יעשה מה שבא לי אם הם יפגעו בי הם אשמים" אתה באת שיחקת אותה גבר הגבת
בעיה שך
גם אנחנו היינו מבקשים עוד ווואלה היו אנשים אמרו לנו "שמע זה שאחראי על זה יושב שם הוא מסתכל תבוא אחר כך" לא עשינו להם כלום אבל כן אם מישו בא בפוזה עושה לי "לא בזין שלי להביא לך" אני יתעצבן כן |
|
|
| DjChook |
שחר אז מה שאתה אומר בעצם זה שאם אני אגיד לך עכשיו שאני לארוצה שתכתוב פה יותר, אתה תבוא אלי הביתה ותדקור אותי כי עשיתי עליך פוזות ?
הרי אני האחראי פה, ולי יש את הכח, ואני גדול ממך רק בשנה... אז מי אני בכלל?
מגעיל אותי לחשוב שאתה מסוגל להסכים עם מישהו שהולך אלימות מילולית לפיזית
אתה מגעיל אותי. זהו, סופית. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אז מה שאתה אומר בעצם זה שאם אני אגיד לך עכשיו שאני לארוצה שתכתוב פה יותר, אתה תבוא אלי הביתה ותדקור אותי כי עשיתי עליך פוזות ?
הרי אני האחראי פה, ולי יש את הכח, ואני גדול ממך רק בשנה... אז מי אני בכלל?
מגעיל אותי לחשוב שאתה מסוגל להסכים עם מישהו שהולך אלימות מילולית לפיזית
אתה מגעיל אותי. זהו, סופית. |
בוא נגיד ככה..
יש הבדל בין להגיד לא לכתוב
לבין משהו שעושים בביטס בורד שזה הולך ככה:
מי שכותב שטראנס זה סגנון מסריח וצריך להעלים אותו ...מחזקים את הפוסט שלו ופרגנים לו
ומי שיכתוב שזה לא בסדר מה שההוא כתב..או בכלל יגיב משהו נגד הפוסט שלו...ימחקו לו את הפוסט
על זה אני מדבר אתה מבין |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע
אני זוכר שגם אמרת שבטירונות היית מזלזל באנשים כהים והיית אומר להם שהם נחותים
אז וואלה אם הוא היה דוקר אותך לא הייתי מתפלא וואלה זה היה מגיע לך
ואתה זה שעשית להם דווקא כי לא הבאת להם
יכלת להביא
וגם אם הם קיללו אותך יכלת לא להגיב
אמרתי כבר שזה לא חוכמה לשחק אותה ראש קטן ולהגיד "אני יעשה מה שבא לי אם הם יפגעו בי הם אשמים" אתה באת שיחקת אותה גבר הגבת
בעיה שך
גם אנחנו היינו מבקשים עוד ווואלה היו אנשים אמרו לנו "שמע זה שאחראי על זה יושב שם הוא מסתכל תבוא אחר כך" לא עשינו להם כלום אבל כן אם מישו בא בפוזה עושה לי "לא בזין שלי להביא לך" אני יתעצבן כן |
בן אדם שדוקר ולא משנה מה הסיבה צריך לשבת בכלא
כנ"ל אותו בן אדם שאיים על מוש שבכלל צריך להעיף אותו לכל הרוחות מהצבא ולשלוח אותו לאיזה שנה לקרר תמזג החם שלו בבית סוהר
מוש יכול להגיד שהם כהי עור מסריחים לא מתורבתים ערסים מגעילים ושהם לא מקבלים אפילו עשירית גרם גבינה
אם מישהו מהם ייגע בו הוא פושע שצריך לעצור
תבין כבר תמשוואה הזאת שחר
אני לא אומר שלהתגרות באנשים זה חכם אני רק אומר שאין תירוץ לדקירה
ואין תירוץ להחזקת סכין
משמחזיק סכין הוא הרוצח הבא
תקרא טוב תמילים האלה ותכניס את זה כבר לראש |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
המפקד שלי יכל באותו רגע למלא טופס תלונה נכון?
זה החוק..אסור לחייל להרים עליו יד
אבל הוא לא עשה את זה למה?
כי הוא מעריך את אותו חייל ויודע ששניהם היו לא פסדר
בכל גף אחר שזה היה קורה היו מכניסים את חבר שלי ל14 יום בפנים בלי לדבר בכלל
עם כל הכבוד לך אם זה היה מפקד אשכנזי היה סיכוי יותר גבוה שהוא יעשה דאווינים וילך להראות איזה גבר הוא שהוא יכול לתת תלונה
(כאן באמת אני לא אומר שזה רק אצל אשכנזים אבל עד היום ראיתי מלא אנשים בדרגות יותר גבוהות והרוב הגדול שהתנהג ככה היה אשכנזי..אז אל תביאו דוגמאות של מפקדים עכשיו)
אם פקח נותן לך דוח כנראה עשית משהו
שוב תלוי איזה פקח
וקח סיפור
לאבא שלי היה ישיבה באיזה חברה בקיסריה והוא בא להחנות ליד החברה בכחול לבן
הוא לא הצליח להוציא תו חניה כי המכונה מקולקלת
והוא שם פתק על האוטו "שוטר\פקח ניסיתי להוציא תו חניה והמכונה הייתה מקולקלת אתה יכול לבדוק אותה לבד"..אבא שלי חוזר לאוטו ורואה פקחית רושמת לו דוח
הוא בא אליה ומראה לה תפתק
והיא אומרת לו "המכונה עובדת בסדר גמור" הוא אמר לה אוקי בואי נבדוק
היא לא הסכימה ללכת איתו למכונה לבדוק עד שהוא שיכנע אותה
הם הלכו למכונה והמכונה לא עבדה
אתה יודע מה היא אמרה לו?!
"הרגע היא התקלקלה..לפני כמה דקות מישהי הוציאה פה תו חניה"
בלי בושה היא שיקרה לו בפנים
ולמה? כי היה בא לה לתת לו דוח...
הוא הלך לאיזה מקום שמתלוננים על דוחות והביא תמונה של הפתק שהוא שם ועובדה שבסוף ביטלו לו תדוח
אז אתה עדיין רוצה להגיד שכ-ל פקח בסה"כ עושה את העבודה שלו!? כולם תמימים ועובדים לפי החוק ויש אנשים מניאקים שמתעצבנים בגלל זה? ל-א..אני אומר לך בלי להתווכח בכלל שאם זה היה אח שלי והפקח היה בן ולא בת הוא היה פותח לו תתחת
למה יש גבול לכמה זילזול שבנאדם יכול להביא לך
ומה שהיא עשתה זה מוגזם
|
לכל מטבע יש שתי צדדים אז אם הצד שלך אומר כביכול שיותר אשכנזים לא יוותרו על דבר כזה אז אני אומר שיותר מזרחים הם פשוט חפפנים שלא מבצעים תעבודה שלהם כמו שצריך.
לא מכיר תסיפור יכול להיות גם שהוא יצא חכם כי אם שתיהם אשמים אז הוא יכל לתת לו ריתוק ואז החבר יכל לקבול אותו על תקיפה והנגד היה מפסיד הרבה יותר מזה
אבל נתייחס לדוגמה השנייה
אתה והרבה אולי היו מחפפים
בוא אני יספר לך משהו מהעבודה שלי
אני בן אדם שכשאני עובד אני עובד כמו שמבקשים מני לא סוטה ימינה ולא שמאלה
וכן שחר כמה שאולי תתקשה לקלוט את זה יש עבודות ולדעתי פקח עיריה זה אחת מהן שהסמכות שנותנים לך להחליט משהו היא מצומצמת
וכן מאוד הגיוני שאומרים לה שמשאין לו תו חניה לא משנה מה הוא מספר היא מחויבת לתת לו דו"ח
אז בגלל שהיא עובדת לפי הספר היא צריכה לחטוף מכות?
אתה ואנשים שחושבים כמוך הורסים תמדינה
אתם מצפים שכולם יתקפלו לרצונכם כנראה
תבין זה בדיוק כמו בעבודה שלי המקרה איתה
תקועות לי מצלמות בתוך הבוטקה ואם מישהו לא מראה לי תעודה הוא חייב לשלם מחיר מלא - נקודה
אם הוא יגיע אחרי זה למשרדים וידבר בעדינות עם הבוס שלי (ולא משנה כמה הוא ק'ילל אותי לפני זה) יכול להיות שמהבוס שלי הוא כן יקבל איזשהו שובר הנחה לפעם הבאה
אז מה אני צריך לעשות? לוותר לו? קולטים אותי במצלמות עושה את זה על דעת עצמי אני מפוטר
אתה מבין שחר?
תפסיק לשאול שאלות ולענות בעצמך!
" בלי בושה היא שיקרה לו בפנים
ולמה? כי היה בא לה לתת לו דוח "
בטח...מה זה בחורה יוצאת בוקר ואומרת לעצמה איזה כיף תמורת הפאקין 20 שקל המסריחים לשעה בוא נתעלל קצת באנשים וניתן להם סתם דוחות
משהיא לא יודעת שיש כמה אלפי אנשים שחושבים כמו שחר ועלולים לפוצץ לה תפרצוף כי הם צרי אופקים ופזיזים מדי כדי לחשוב שאולי יש לה הוראות מלמעלה שהיא חייבת לעשות
אז מה אתה רוצה שהיא תבחר בין להשאר בעבודה לבין לחטוף מכות?
אתה לא אנושי אם אתה מצדיק דחיקה של אנשים למצב שכזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בן אדם שדוקר ולא משנה מה הסיבה צריך לשבת בכלא
כנ"ל אותו בן אדם שאיים על מוש שבכלל צריך להעיף אותו לכל הרוחות מהצבא ולשלוח אותו לאיזה שנה לקרר תמזג החם שלו בבית סוהר
מוש יכול להגיד שהם כהי עור מסריחים לא מתורבתים ערסים מגעילים ושהם לא מקבלים אפילו עשירית גרם גבינה
אם מישהו מהם ייגע בו הוא פושע שצריך לעצור
תבין כבר תמשוואה הזאת שחר
אני לא אומר שלהתגרות באנשים זה חכם אני רק אומר שאין תירוץ לדקירה
ואין תירוץ להחזקת סכין
משמחזיק סכין הוא הרוצח הבא
תקרא טוב תמילים האלה ותכניס את זה כבר לראש |
אמרתי כבר
וואלה נכון לא צריך לבוא לדקור
אבל בנאדם שבא ומזלזל באנשים שיצפה לזה
אם זה מכות או דקירה או לא משנה מה
אם אתה בנאדם שלא מכבד תצפה שלא יכבדו אותך
ושוב
אמרתי כבר אלף פעם...זה לא חוכמה להגיד "אני לא נגעתי באף אחד אז למה הם נגעו בי" החוכמה גם לשמור על הפה ולא לשחק אותה אבועלי לדבר הרבה ולבכות אחרי שאוכלים מכות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
משמחזיק סכין הוא הרוצח הבא
|
קראתי איפשהו משפט די חכם, שחכתי מי אמר אותו...
"אם במערכה ראשונה במחזה רואים אקדח, עד סוף המערכה השלישית מישהו ירה בו"...
אם עושים הקבלה קטנה לסכין, וואלה בן אדם שמסתובב עם סכין - גם אם הוא יגיד לך 100 פעם שזה רק להגנה עצמית, או רק עם "לא תהיה ברירה אחרת"...סביר להניח שהוא ישתמש בו בסוף...
והפוסט הקודם עם הטראקים היה כדי לתת לכם רמז קטן..שתפסיקו עם הוויכוח הטיפשי מאוד הזה..
כל מה שהבן אדם ביקש זה המלצות לשירים מסיגנון X כי הוא לא היה מעודכן בזמן האחרון...
זה נחמד והכל לדסקס בנושאים כאלו ואחרים, אבל תפתחו לזה ת'רד משל עצמו וזהו... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
קראתי איפשהו משפט די חכם, שחכתי מי אמר אותו...
"אם במערכה ראשונה במחזה רואים אקדח, עד סוף המערכה השלישית מישהו ירה בו"...
אם עושים הקבלה קטנה לסכין, וואלה בן אדם שמסתובב עם סכין - גם אם הוא יגיד לך 100 פעם שזה רק להגנה עצמית, או רק עם "לא תהיה ברירה אחרת"...סביר להניח שהוא ישתמש בו בסוף...
והפוסט הקודם עם הטראקים היה כדי לתת לכם רמז קטן..שתפסיקו עם הוויכוח הטיפשי מאוד הזה..
כל מה שהבן אדם ביקש זה המלצות לשירים מסיגנון X כי הוא לא היה מעודכן בזמן האחרון...
זה נחמד והכל לדסקס בנושאים כאלו ואחרים, אבל תפתחו לזה ת'רד משל עצמו וזהו... |
חבל שהבנאדם שביקש תשירים נעלב שאומרים לו שמטאל זה סגנון של פריקים וככה הכל הגיע לזה |
|
|
| Sm0keMachine |
אפשר להגיד שזה הט'רד הכי חופר בתולדות טראנסאדיקט
כולם מסכימים ? :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
בלי בושה היא שיקרה לו בפנים
ולמה? כי היה בא לה לתת לו דוח...
הוא הלך לאיזה מקום שמתלוננים על דוחות והביא תמונה של הפתק שהוא שם ועובדה שבסוף ביטלו לו תדוח
|
לא קראתי את כל דברי החוכמה....
אבל זה המפתח - אבא שלך הלך לנציב תלונות
וביטלו לו את הדו"ח
לפי כל מה שרשמת עד המשפט הזה
אתה או בן דוד שלך או כל החברים שלך
הייתם נותנים לאותו פקח מכות
"כי הוא לא בא לי בטוב"
ותדע לך שגם אם אדם יבוא ויעמוד לך במרפסת של הבית וכל היום יקלל אותך ואת כל המשפחה שלך וישחק אותה עבדאי
גם אז אין לך זכות לדקור אותו
למה מי אתה שמשחק אותה אהה ????
מה כי לא אכפת לך מאחרים אז אתה מישהו מיוחד ????
אני לא רוצה ללבות את היצרים...
אבל בגדול - שתבין שאתה וכל הסביבה שלך אתם כלום !!!
מסתובבים עם סכינים חושבים שאתם מלכי השכונה אההה
יבוא יום ועוד תצטערו על הזמנים האלה....
חבל בשבילכם
ואגב המשפט הוא
מי שתולה אקדח במערכה הראשונה [של המחזה] שלא יתפלא אם ירו בו במערכה שלישית...
ואמר אותו צ'כוב
וזה מאד מאד נכון |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yahel222
ואגב המשפט הוא
מי שתולה אקדח במערכה הראשונה [של המחזה] שלא יתפלא אם ירו בו במערכה שלישית...
ואמר אותו צ'כוב
וזה מאד מאד נכון |
קיבלתי את התיקון...
זכרתי רק את הרעיון מאחורי המשפט, לא זכרתי אותו מילה במילה..
וכן, הוא די מתאים לכל הדיון פה על עניין הסכינים - והוא גם די צודק כמו שאמרת..
ושחר, בדיוק כמו שמוש לא היה צריך "להיעלב" מזה שקראת לו פריק ולהתחיל את הוויכוח הטיפשי, אתה יכלת גם לא להמשיך בו...אבל עכשיו זה כבר לא ענייני..
תעשו סולחה, סיימו את הסיפור כמו שצריך ותבינו שאתם קודם כל בני אדם, כמה שהמשפט הזה פלצני זה לא משנה את העובדה שהוא נכון...
יאללה חברה, ברוח זו של יום כיפור בוא נסגור את הת'רד המגוחך הזה..
אני הלכתי לנוח קצת ולחגוג יומולדת..
צום קל וגמר חתימה טובה...
נתראה אחרי יום כיפור... |
|
|
|
|