|
תצילו אותי (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
אליאור לא יצא לי עדיין
אני עובד כל היום |
אין בעיות קח ת'זמן...פשוט אני רואה שאתם סוטים מהנושא ולא אמרת מילה על הקטעים...
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בדיוק ההיפך הקול שלהם הוא לפעמים מאוד יפה
שירים עצובים זה לא בהכרח דבר רע
אבל אוי המילים...
איזה רדידות בוא נודה לא מושקעת שם שום מחשבה על בתיבה יפה
וזה לא יעזור לך להגיד פה משהו אחר בקשר לכתיבה שחר כי להגיד את משגעת אותי או איך את מבלבלת אותי ולבסס על זה שיר שאין בו אפילו מטאפורה אחת
זה פשוט רדוד
|
שירי מזרחית "שמחה" הם לא דיכאון, אני לא שרוף על מזרחית אבל זה מעצבן אותי שכל הזמן מתבלבלים ביניהם וחושבים שרון שובל או מושיק עפייה זה דיכאון...
אני לא הבן אדם הנכון לתת לך דוג' לשירי דיכאון..
אבל מיכאל די ספץ בעניין עד כמה שאני יודע..
אולי הוא יוכל לתת לך דוגמה טובה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אין בעיות קח ת'זמן...פשוט אני רואה שאתם סוטים מהנושא ולא אמרת מילה על הקטעים...
שירי מזרחית "שמחה" הם לא דיכאון, אני לא שרוף על מזרחית אבל זה מעצבן אותי שכל הזמן מתבלבלים ביניהם וחושבים שרון שובל או מושיק עפייה זה דיכאון...
אני לא הבן אדם הנכון לתת לך דוג' לשירי דיכאון..
אבל מיכאל די ספץ בעניין עד כמה שאני יודע..
אולי הוא יוכל לתת לך דוגמה טובה... |
ועדיין בוא נודה שלא משנה אם אתה אוהב או לא
בהתייחסות לכתיבה שם...היא די רדודה
בינונית או סבירה במקרים הטובים
אף פעם לא משהו עמוק
זו הביקורת העיקרית שלי על מזרחית ולא משנה אם זה דכאון או שירי חתונות
סתם דוגמא בקצה אחר יש דווקא כתיבה לא רעה לעתים
אתניקס הישנים לדוגמה אני אישית לא הייתי שומע אבל אני יכול להעריך את הכתיבה שם שהיא בהחלט לא רדודה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בדיוק ההיפך הקול שלהם הוא לפעמים מאוד יפה
שירים עצובים זה לא בהכרח דבר רע
אבל אוי המילים...
איזה רדידות בוא נודה לא מושקעת שם שום מחשבה על בתיבה יפה
וזה לא יעזור לך להגיד פה משהו אחר בקשר לכתיבה שחר כי להגיד את משגעת אותי או איך את מבלבלת אותי ולבסס על זה שיר שאין בו אפילו מטאפורה אחת
זה פשוט רדוד |
אתה מדבר על מזרחית שמח שתכלס זה שירים שבאים לעשות שמח ולהרקיד
וכיף לרקוד ולשיר אותם אבל למילים אין כזה תוכן
אני מדבר על דיכאון
בוא ניקח לדוגמא שיר של עופר לוי שכולם בטח מכירים
אני ואתתת זו אהבה מהשמיים
אני ואת זה החיבור הכי נכון
רואים אצלנו את האושר בעיניים
להיות איתך זו הרגשה של ניצחון
המילים פה רדודות?
ד"א בהרבה מהשירים כותבים אותם על מקרים מהחיים |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא ניקח לדוגמא שיר של עופר לוי שכולם בטח מכירים
אני ואתתת זו אהבה מהשמיים
אני ואת זה החיבור הכי נכון
רואים אצלנו את האושר בעיניים
להיות איתך זו הרגשה של ניצחון
המילים פה רדודות?
ד"א בהרבה מהשירים כותבים אותם על מקרים מהחיים |
האמת..כן:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ועדיין בוא נודה שלא משנה אם אתה אוהב או לא
בהתייחסות לכתיבה שם...היא די רדודה
בינונית או סבירה במקרים הטובים
אף פעם לא משהו עמוק
זו הביקורת העיקרית שלי על מזרחית ולא משנה אם זה דכאון או שירי חתונות
סתם דוגמא בקצה אחר יש דווקא כתיבה לא רעה לעתים
אתניקס הישנים לדוגמה אני אישית לא הייתי שומע אבל אני יכול להעריך את הכתיבה שם שהיא בהחלט לא רדודה |
סבבה, הכתיבה רדודה ואין לי בעיות להסכים עם זה כי אני לא בן אדם שמחפש משמעויות במילים של השיר, אני לא בן אדם שזה מה שמושך אותו בד"כ...
ושחר, אחלה שיר :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
האמת..כן:rolleyes: |
לא נכון
תשיר את זה למישהי תראה איך תרגש אותה
סתכל על המילים לבד
תחשוב אם היית אומר את זה למישהי בלי שיהיה שיר מפורסם כזה
זה מילים יפות
ויש עוד מלא שירים כאלה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא נכון
תשיר את זה למישהי תראה איך תרגש אותה
סתכל על המילים לבד
תחשוב אם היית אומר את זה למישהי בלי שיהיה שיר מפורסם כזה
זה מילים יפות
ויש עוד מלא שירים כאלה |
מממ כן שחר הנקודה היא שזה לא בעיה לחשוב על מילים כאלה...
דקה וחצי ואני כותב לך משהו ברמה הזו
אין פה שום דבר עמוק
ואני לא חושב שזה כזה מרגש...צר לי אני מצפה כנראה ליותר - הרמה של המילים בשיר הזה היא באמת רמה של שליפה מהמותן
לא שיר שהושקעה בו חשיבה יתרה על הכתיבה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ כן שחר הנקודה היא שזה לא בעיה לחשוב על מילים כאלה...
דקה וחצי ואני כותב לך משהו ברמה הזו
אין פה שום דבר עמוק
ואני לא חושב שזה כזה מרגש...צר לי אני מצפה כנראה ליותר - הרמה של המילים בשיר הזה היא באמת רמה של שליפה מהמותן
לא שיר שהושקעה בו חשיבה יתרה על הכתיבה |
הם כותבים את זה באמת מתוך הלב
ואתה מרגיש את זה
וסליחה השירים של אתניקס
"כתם הפרי"
או
"תותים טם טם טם תותים בואי נקנה רק תותים במקום עוד מכונות של מלחמה"
זה נשמע כמו פרסומת תעשה טובה
או כמו עידוד להיות עובד מטבח בבסיס במקום חייל קרבי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
הם כותבים את זה באמת מתוך הלב
ואתה מרגיש את זה
וסליחה השירים של אתניקס
"כתם הפרי"
או
"תותים טם טם טם תותים בואי נקנה רק תותים במקום עוד מכונות של מלחמה"
זה נשמע כמו פרסומת תעשה טובה
או כמו עידוד להיות עובד מטבח בבסיס במקום חייל קרבי |
תותים צר לי להגיד לך שיר שהכתיבה בו טובה בהרבה מהמון שירים של מזרחית בטח מהדוגמה שהבאת פה
שיר עם מטאפורה שיר עם מסר
שיר שבא מהלב ומהראש שיר אנטי מלחמתי
המזרחית חצי מהשירים שריםפונים לאהובתם וחצי מצטערים על זה שהיא הלכה
תראה לי שיר אחד מזרחי שנכתב ולא היה כל כך אגוצנטרי?
אני אוהב אותך אני משוגע עליך איך עזבת אותי אנחנו שתיים נגד כל העולם אני אני ואני
צאו מהסרט!
שחר חבל באמת על הוויכוח אתה רוצה להאמין שהכתיבה איכותית תאמין
אני שולף משפטים כמו מהמזרחית בשניות
אתה רוצה לראות איך בכמה דקות אני כותב שיר מזרחית למהדרין? אתה חושב שזה כזה קשה ?
אבל שיר כמו של אתניקס ועוד זה דווקא שהבאת תדוגמה...באמת כנראה שאתה מעולם לא היית אדם עמוק בכל הנוגע לשירה ולפילוסופיה זה הכל
ובקשר לזה שהם כותבים את זה מהלב
גם אני כשכתבתי זה זרם אצלי מהלב
אז? מה הנקודה פה?
אתניקס כתבו את תותים בוודאות מהלב ויש בשיר הרבה אמוציות הרבה מעבר לאהבת נעורים של אדון עופר לוי...אם זה בכלל הוא שכתב את השיר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תותים צר לי להגיד לך שיר שהכתיבה בו טובה בהרבה מהמון שירים של מזרחית בטח מהדוגמה שהבאת פה
שיר עם מטאפורה שיר עם מסר
שיר שבא מהלב ומהראש שיר אנטי מלחמתי
המזרחית חצי מהשירים שריםפונים לאהובתם וחצי מצטערים על זה שהיא הלכה
תראה לי שיר אחד מזרחי שנכתב ולא היה כל כך אגוצנטרי?
אני אוהב אותך אני משוגע עליך איך עזבת אותי אנחנו שתיים נגד כל העולם אני אני ואני
צאו מהסרט!
שחר חבל באמת על הוויכוח אתה רוצה להאמין שהכתיבה איכותית תאמין
אני שולף משפטים כמו מהמזרחית בשניות
אתה רוצה לראות איך בכמה דקות אני כותב שיר מזרחית למהדרין? אתה חושב שזה כזה קשה ?
אבל שיר כמו של אתניקס ועוד זה דווקא שהבאת תדוגמה...באמת כנראה שאתה מעולם לא היית אדם עמוק בכל הנוגע לשירה ולפילוסופיה זה הכל
ובקשר לזה שהם כותבים את זה מהלב
גם אני כשכתבתי זה זרם אצלי מהלב
אז? מה הנקודה פה?
אתניקס כתבו את תותים בוודאות מהלב ויש בשיר הרבה אמוציות הרבה מעבר לאהבת נעורים של אדון עופר לוי...אם זה בכלל הוא שכתב את השיר |
זה לא חוכמה לשלוף מילים
זה מילים שתכלס נוגעות בלב
אם תשיר לאישתך שיר כזה אתה תראה שאתה תרגש אותה
זה מה שאני מדבר
זה מילים שאמורות לרגש
לא לתחכם אותך שתתחיל לחפש תמשמעויות
זה מילים שכשאתה שומע אותם אתה מתחיל להזכר בדברים ולהבין מסרים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא חוכמה לשלוף מילים
זה מילים שתכלס נוגעות בלב
אם תשיר לאישתך שיר כזה אתה תראה שאתה תרגש אותה
זה מה שאני מדבר
זה מילים שאמורות לרגש
לא לתחכם אותך שתתחיל לחפש תמשמעויות
זה מילים שכשאתה שומע אותם אתה מתחיל להזכר בדברים ולהבין מסרים |
גם כשכתבתי היה שלב שבו הפסקתי שירים באמצע כי הרגשתי שהם נגררים לקיטש
אני כן אוהב עומק בשיר
אני אוהב מאוד לחשוב על משמעות של שיר
וחלק מהכיף הוא שלשירים כאלה כל אחד יכול לתת פרשנות משל עצמו
שירים שהם חד משמעיים בפרשנות שלהם לא מיוחדים ברובם לדעתי מבחינת המילים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גם כשכתבתי היה שלב שבו הפסקתי שירים באמצע כי הרגשתי שהם נגררים לקיטש
אני כן אוהב עומק בשיר
אני אוהב מאוד לחשוב על משמעות של שיר
וחלק מהכיף הוא שלשירים כאלה כל אחד יכול לתת פרשנות משל עצמו
שירים שהם חד משמעיים בפרשנות שלהם לא מיוחדים ברובם לדעתי מבחינת המילים... |
זה שטויות להגיד שהם נגררים ובלה בלה
תהיה בטוח שאנשים שכותבים תשירים האלה לא כותבים אותם בשביל להרוויח כסף וכדי שהם יתפרסמו ברדיו
הפרסום שלהם עובר מפה לאוזן
מאנשים ששרים את זה לאנשים
מהופעות
לא מהרדיו ומהמסחור שלהם |
|
|
|
|