return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
תצילו אותי (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
למה אתה חושב שכולם פריקים?

נכון יש המון פריקים אבל מה שונה בהם מהמון ערסים ששומעים מזרחית? או מסייברים?
יאללה שחר אני לא רוצה להגיד אבל אתה משוייך לאחד מהקבוצות האלה

ואני לא שומע אז גם מטאל שהוא טוב ואני לא פריק ואני לא מתלבש בשחור


סבבה בוא נתיחס למה שכתבת סבבה?
ערסים שומעים מזרחית נכון
אבל הם תמיד נראים נקיים ומסודרים
אף פעם לא תראה אותם חותכים לעצמם את היד או מתלבשים עם בגדים קרועים ונעליים חתוכות כאלה כאילו הם יצאו מאיזה פח

והסייברים כנ"ל

יש הבדל ביניהם לבין הפריקים שמה שהם עושים זה הפרעה נפשית
בימינו משחררים בגלל זה מהצבא
ADiSH
הם אולי ערסים וחרא של אנשים, אבל לפחות הם לבושים יפה, כי זה מה שחשוב..
אבל בעצם אתה צודק, אני כל הזמן חותך את עצמי כשאני שומע רוק
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar

יש הבדל ביניהם לבין הפריקים שמה שהם עושים זה הפרעה נפשית
בימינו משחררים בגלל זה מהצבא



שיט למה לא ידעתי את זה לפני 3 שנים :confused: :nervous:
Shahar
quote:
Originally posted by ADiSH
הם אולי ערסים וחרא של אנשים, אבל לפחות הם לבושים יפה, כי זה מה שחשוב..
אבל בעצם אתה צודק, אני כל הזמן חותך את עצמי כשאני שומע רוק


הם חרא של אנשים אולי אל אשכנזים כמוך
מי שמביא כבוד ולא כמו איזה אשכנזי כל היום אומר ערסים ערסים
יקבל כבוד עד הסוף

ווואלה כן יש ים מטאליסטים ששומעים תמוזיקה הזאת ונראים כמו הצרות שלי וחותכים תצמם
שאלו את חן כמה היו בביצפר
וזה לא רק בסביבה שלנו
אפילו בסרטים תמיד רואים את הפריקים עם שיער ארוך ובגדים קרועים מעשנים סמים או חותכים תצמם או דברים קבניסטים שונים

עדיף שאשכנזי כמוך יגיד שאני ערס ואני ידע שאני בנאדם שפוי שלא פוגע בעצמי ולא שומע מוזיקה של מטורפים מאשר שאנשים לא יגידו שאני ערס ואני כל היום יחזיק מחטים

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שיט למה לא ידעתי את זה לפני 3 שנים :confused: :nervous:


כן אה קשה לדעת שאם אתה בא לקבן עם כל מיני ציורים שציירת לך על היד עם מחט הוא ישחרר אותך...
m0sh
שחר אתה מגעיל אותי כמה דעות קדומות מפגרות
תשאל אותו תשאל את חן
תן לי שם של בן אדם אחד שאתה מכיר שחותך לו את הידיים

אני שומע רוק לא סתם
אתה יודע ההבדל המהותי הגדול בין זה לטראנס זה שברוק יש מילים שזה הדבר הכי חשוב
לשיר יש משמעות
נגיד creed
מטיפים לדת
וזה מדהים
my own prison
faceless man

אבל עזוב כפרה נשמה רגליים ידיים
השם שומר עליך

לך תלבש חי על הצוואר תהיה לי ז'ז'ו
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by m0sh
שחר אתה מגעיל אותי כמה דעות קדומות מפגרות
תשאל אותו תשאל את חן
תן לי שם של בן אדם אחד שאתה מכיר שחותך לו את הידיים

אני שומע רוק לא סתם
אתה יודע ההבדל המהותי הגדול בין זה לטראנס זה שברוק יש מילים שזה הדבר הכי חשוב
לשיר יש משמעות
נגיד creed
מטיפים לדת
וזה מדהים
my own prison
faceless man



it

אז מה אם למילים יש משמעות זה ממש לא הדבר שלדעתי צריך לעניין במוזיקה.
אני בא לשמוע מוזיקה בשביל קודם כל להנות ממנה..
מוזיקה לא צריכה מילים בשביל לעניין אותי או לרגש אותי..

קח לדוגמא שיר כמו
Solid Sessions - Janeiro
לא משנה כמה המילים של השיר קיטצ'יות ואולי סתמיות השיר הזה פשוט מדהים ביופיו ומרגש כל פעם ששומעים אותו...
אז אם המילים חשובות לך כ"כ אני מציע שתשים אקפלה של שיר של אביב גפן על קטע האוס אולי ככה תוכל יותר להנות מהמוזיקה... :)

מצטער אם אני קצת בוטה אבל אני לא אוהב שאנשים אומרים דברים כאלה על מוזיקה אלקטרונית!
:thepirate
Viber
המילים בהרבה שירי רוק לא כאלה משמעותיות עם כול הכבוד...

I SAY DONT YOU KNOW? YOU SAY YOU DONT KNOW I SAY - TAKE ME OUT!:stongue:

"When you are with me I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly
This brings tears to my eyes"

לא כזה נעלה על מילים מטראקים אלקטרונים הייתי אומר...אבל זאת רק דעתי
אין לי משו נגד מוזיקת רוק שלא מסריחה אגב.
m0sh
זה לא יעזור ירון
זה החסרון במוזיקה אלקטרונית
אבל תדע שאני תמיד הייתי חובב ווקאל טטראנס והאוס
רק שהם לא שירים טוב והרוב זה סתם מילים שכתבו לזמרת כמו מוזיקת פופ


המילים משפיעות על הלחן

viber
אני לא יודע מה אתה שומע אבל זה הכל תלוי איזה שיר
יש להקות גרועות ויש להקות טובות
תסתכל על המילים של blind melon למשל


אבל עזוב את זה
אני לא חושב שמוזיקה אלקטרונית היא לא טובה אני עדיין נהנה
אבל אני מרגיש כאילו איבדתי שליטה עליה וזה די מבאס
אין לי דחף אליה בכלל
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
סבבה בוא נתיחס למה שכתבת סבבה?
ערסים שומעים מזרחית נכון
אבל הם תמיד נראים נקיים ומסודרים
אף פעם לא תראה אותם חותכים לעצמם את היד או מתלבשים עם בגדים קרועים ונעליים חתוכות כאלה כאילו הם יצאו מאיזה פח

והסייברים כנ"ל

יש הבדל ביניהם לבין הפריקים שמה שהם עושים זה הפרעה נפשית
בימינו משחררים בגלל זה מהצבא


אנשים שחותכים לעצמם את היד הם אנשים עם הפרעה נפשית, בד"כ מניה דפרסיה והם עושים את זה כי זה משחרר אם אני לא טועה אדרנלין בדם וזה גורם להם להרגע... אז עכשיו תכף תגיד לי שלכל ה"פריקים" יש מניה דפרסיה וכולם חותכים לעצמם את היד, נכון? ותגיד לי, מה עם החבר'ה ה"ערסים" משכונות המצוקה שמזריקים לעצמם ומחפשים מכות כל היום כי משעמם? הם גם בטח נקיים ומסודרים, נכון? כי הם לא "פריקים" מלוכלכים ואשכנזים (מישהו אמר יהודים מלוכלכים ומטונפים? היה נדמה לי ששמעתי משהו...) ואנשים שחותכים את עצמם לא קשורים לכל העסק הזה, תאמין לי אני מכיר את התופעה הזאת מאוד מקרוב...
Viber
quote:
Originally posted by m0sh
viber
אני לא יודע מה אתה שומע אבל זה הכל תלוי איזה שיר
יש להקות גרועות ויש להקות טובות
תסתכל על המילים של blind melon למשל


אבל עזוב את זה
אני לא חושב שמוזיקה אלקטרונית היא לא טובה אני עדיין נהנה
אבל אני מרגיש כאילו איבדתי שליטה עליה וזה די מבאס
אין לי דחף אליה בכלל


אני יודע שיש להקות שונות ולהקות דפוקות ושירים טובים ופחות ובים ולכן כתבתי "בהרבה שירים" ולא בכול השירים.

המילים בסוף שכתבתי היו בכוונה משיר של קריד אגב...

דווקא שמעתי הרבה שירי רוק שנידבקו לי בראש ואהבתי אבל היו להם מילים עם משמעות כמו בטראקים של טראנס\האוס פלוס מינוס כך שבשבילי זה לא סיבה כול כך לאהוב רוק יותר או פחות.
מה שכן גם אני מאבד תדרייב פעם-פעמיים בשנה אבל חוזר לזה בסוף ומבין שזאת המוזיקה עם האיכויות שהכי מתאימות לי,מילים זה רק מילים בסופו של דבר ואת זה יש בכול מקום, טראנס\האוס זאת מוזיקה עם משו קצת מעבר מבחינתי.

אקיצר הכי טוב זה לערבב הכול עם הכול
:)

Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שחר אתה מגעיל אותי כמה דעות קדומות מפגרות
תשאל אותו תשאל את חן
תן לי שם של בן אדם אחד שאתה מכיר שחותך לו את הידיים

אני שומע רוק לא סתם
אתה יודע ההבדל המהותי הגדול בין זה לטראנס זה שברוק יש מילים שזה הדבר הכי חשוב
לשיר יש משמעות
נגיד creed
מטיפים לדת
וזה מדהים
my own prison
faceless man

אבל עזוב כפרה נשמה רגליים ידיים
השם שומר עליך

לך תלבש חי על הצוואר תהיה לי ז'ז'ו


מה קשור דעות קדומות מה??
היה לי אחד בכיתה קראו לו אורי ליבני (למקרה שתחושב שאני ממציא) הוא כל היום היה מצייר מזרקים וגולגולות וכן הוא היה עושה דברים כאלה
אל תדבר אם תלא יודע זה סתם מביא לי עצבים
אני מדבר על המטאליסטים\שטניסטים וכל הכתות האלה

וכן וואלה יש לי שרשרת יפה אני גאה בה
פעם הייתי שם עליה תדיסקית אחר כך הבנתי שזה סתם מכער תשרשרת

quote:
Originally posted by Vortex_SA
אנשים שחותכים לעצמם את היד הם אנשים עם הפרעה נפשית, בד"כ מניה דפרסיה והם עושים את זה כי זה משחרר אם אני לא טועה אדרנלין בדם וזה גורם להם להרגע... אז עכשיו תכף תגיד לי שלכל ה"פריקים" יש מניה דפרסיה וכולם חותכים לעצמם את היד, נכון? ותגיד לי, מה עם החבר'ה ה"ערסים" משכונות המצוקה שמזריקים לעצמם ומחפשים מכות כל היום כי משעמם? הם גם בטח נקיים ומסודרים, נכון? כי הם לא "פריקים" מלוכלכים ואשכנזים (מישהו אמר יהודים מלוכלכים ומטונפים? היה נדמה לי ששמעתי משהו...) ואנשים שחותכים את עצמם לא קשורים לכל העסק הזה, תאמין לי אני מכיר את התופעה הזאת מאוד מקרוב...


לא יודע איזה הפרעה יש להם אבל וואלה תראה שגם בסרטים שמראים לך בנאדם ששומע רוק תמיד הוא יוצא מהחדר כזה עם מלא עגילים במליון מקומות לא קשורים ועם מזרק או כל מיני דברים מפחידים
(אגדה עירונית, המעניש, אישה רעה ועוד כמה סרטים)

ושתהיה בעניינים ערסים לא מעשנים סמים
אולי יש כאלה שכן
אבל זה לא כזה נפוץ אצל ערסים
ווואלה גם לא כזה מחפשים מכות
נכון לפעמים מחפשים אקששן ובלאגן
אבל אני מכיר מספיק אנשים שתקרא להם ערסים ובחיייים הם לא יריבו עם מישהו סתם
אולי סתם יסתלבטו על אנשים ויפחידו אותם אבל לא יגעו בהם סתם ככה
וכן וואלה תמיד תראה אותנו מסודרים
בגדים שחורים כל היום זה מסריח אחושרמוטה
וגם המקום היחיד שיש לי עגיל זה באוזן ימין ושמאל
והיה גם בפיטמה
אבל יש הבדל בין לעשות עגיל אחד או 2 באוזן לבין לעשות 5 עגילים באוזן ועוד 3 באף וכמה על האוזן השניה

קיצור תיודע לאיזה אנשים התכוונתי ומוזר שזה בדיוק האנשים ששומעים מטאל והולכים זרוק כזה
אף פעם לא תראה בנאדם כזה ששומע דיכאון
DjChook
שחר אתה שוב מסתכל על העולם הצר שלך
ומה אתה מביא לי עכשיו דוגמאות מסרטים ? למה שזה יהיה קשור למציאות

אתה לא מבין שורה חיצונית לא אומרת כלום על הבנאדם

צורה חיצונית היא דרך לנסות להביע מה אתה מרגיש באותו רגע
או לעיתים יותר גרועות, מה אתה מנסה להרגיש

אני יודע שיש לי הרבה חולצות שחורות והיה תקופה שממש אהבתי ללכת עם חולצות של להקות מטאל, אתה יודע מה הכי מצחיק? באותה תקופה נרשמתי ל
TRANCEADDICT

בקשר לעגילים, תסלח לי אבל שלושה עגילים זה הרבה יותר ממה שיש ל 90 אחוז מהפריקים שאני מכיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement