|
תצילו אותי (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זאת לא השאלה
השאלה היא האם באמת בשביל זה צמת ביום כיפור
צום הוא לא עוד פוזה
יש לו משמעות
תחשוב על זה ואז תחליט אם אתה רוצה להבין ממקור ראשון (אייל) מה הסיפור בדיוק
אולי הוא צריך לבקש סליחה
אולי שתיכם
משבטוח..שתיכם צריכים להקשיב
(ורק לא אני כי האוזניים כבר כואבות לי...או שזה הידיים מכתיבה והעיניים מקריאה) |
יש אנשים שתמביא להם הזדמנות ועוד הזדמנות והם לא מבינים שהם צריכים להשתנות
ואז נמאס לך לתת להם הזדמנויות
שיגיד תודה שכיבדתי אותו אפילו שהוא עבר תגבול וזהו
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן תשכח מזה ששחר יקשיב
שחר כל ויכוח ינסה לצאת הגבר ולא להדפק
הוא כל כך עקשן שאת המשפחה שלו הוא היה שם בתוך הויכוח הזה רק בשביל לא להפסיד |
בונא יהומו מה תפותח תפה למה תיודע על מה אני והוא מדברים?
עכשיו אורגינל אל תדליק אותי מוש אל תכנס לי לשיחות שתלא מבין |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש אנשים שתמביא להם הזדמנות ועוד הזדמנות והם לא מבינים שהם צריכים להשתנות
ואז נמאס לך לתת להם הזדמנויות
שיגיד תודה שכיבדתי אותו אפילו שהוא עבר תגבול וזהו
בונא יהומו מה תפותח תפה למה תיודע על מה אני והוא מדברים?
עכשיו אורגינל אל תדליק אותי מוש אל תכנס לי לשיחות שתלא מבין |
יש אנשים שזוכרים רק תדברים הרעים
טיפוסים שכאלה
תביט עמוק בעצמך לוודא שאתה לא כזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש אנשים שזוכרים רק תדברים הרעים
טיפוסים שכאלה
תביט עמוק בעצמך לוודא שאתה לא כזה |
זה לא שיחה לפה אמרתי לך |
|
|
| m0sh |
שחר תבין ביקשתי ממך להפסיק את השיחה הזאת לפני כל כך הרבה עמודים ולא עשית
ולא מעניין אותי כמה חן אילן רשמו
בבקשה תפסיקו כבר
אבל למה כל ויכוח שלך צריך להפוך לקרב על המולדת
אני ביקשתי משהו רציני ואתם ממשיכים לזיין במוח
ביקשתי לפני כל כך הרבה זמן וכל פעם מחדש ויתרתי
עכשיו לא מעניין אותי יותר מי ניצח או מה קרה
תהיו כולם בשקט ותחזרו לנושא
אליאור אתה רוצה לרשום את הפוסט שלך שוב בעמוד הזה? .... אני בעד |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר תבין ביקשתי ממך להפסיק את השיחה הזאת לפני כל כך הרבה עמודים ולא עשית
ולא מעניין אותי כמה חן אילן רשמו
בבקשה תפסיקו כבר
אבל למה כל ויכוח שלך צריך להפוך לקרב על המולדת
אני ביקשתי משהו רציני ואתם ממשיכים לזיין במוח
ביקשתי לפני כל כך הרבה זמן וכל פעם מחדש ויתרתי
עכשיו לא מעניין אותי יותר מי ניצח או מה קרה
תהיו כולם בשקט ותחזרו לנושא
אליאור אתה רוצה לרשום את הפוסט שלך שוב בעמוד הזה? .... אני בעד |
טוב בואו נעשה אז סיכום
שחר חושב משהו אחד
כל השאר לא מסכימים איתו
אבל שחר צודק.....
שיהיה
בכל אופן מוש לדעתי אין מה להציל אותך
אתה נהנה אז תשמע מה שבא לך
ובכל אופן אם התחלת לשמוע רוק
אז לך 10-20 שנה אחורה
אחלה להקות
אחלה שירים
ואם כבר אז יש אחלה מיקסים
יש את הנירוונה smells like teens spirit
ומיקס חדש ל u2 - vertigo
וכמובן המיקסים השינם יותר
u2- new years day (paul oakenfold remix)
u2 - staring at the sun (brothers in rhythm remix)
ויש גם
sting - message in a bottle
רמיקס מעולה (לא זוכר של מי)
קיצר יש מספיק שילובים... |
|
|
| Sm0keMachine |
u2 - staring at the sun (brothers in rhythm remix)
שמעתי במסיבה בחוות היען לפני 3 שנים כשאנטוני פפה ניגן!
איזה רגע בלתי נשכח!
:cool: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
u2 - staring at the sun (brothers in rhythm remix)
שמעתי במסיבה בחוות היען לפני 3 שנים כשאנטוני פפה ניגן!
איזה רגע בלתי נשכח!
:cool: |
אני זוכר את המסיבה ההיא
מי האמין שכבר עברו 3 שנים מאז !!!!!!!!!!!!!!!
הזמן טס
בקושי הייתי אז בצבא....
אבל באמת אחת המסיבות |
|
|
| Meltdown |
ההצעה שלי נשארת בעיניה, אם זה יתממש, זה לא תלוי בי,
בזאת מבחינתי העניין נסגר, בלי קשר לאיזה כיוון העניין יתפוס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
ההצעה שלי נשארת בעיניה, אם זה יתממש, זה לא תלוי בי,
בזאת מבחינתי העניין נסגר, בלי קשר לאיזה כיוון העניין יתפוס |
אמרתי כבר אתמול ליגאל שכמו שעד היום ראיתי אותך ולא היה לי בעיה להתעלם זה יכול להימשך |
|
|
| Meltdown |
| איך שבא לך שחר, לא מכריח אותך או אף אחד אחר לשוחח איתי |
|
|
| YoraY |
מוש!!! בא הנה!!!!!
תתקופף!
:whip: :whip: :whip:
ככה תבוגד ככה?!
רוק?#?!@$!@? אאאאאייייייווווווועעעעעעעעכככככסססססססססססס
אחי צריך לחסן אותך ומהר!!!!!
שמע קצת מרקו וי ..... :> |
|
|
|
|