return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
תצילו אותי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Meltdown
מה רע בשלב בין רוק לאלקטרו?
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
מה רע בשלב בין רוק לאלקטרו?


מה אני יגיד לך איזה שילוב
שילוב של אנשים נורמלים ששומעים מוזיקה אלקטרונית
לבין אנשים עם בעיות בראש שקורעים תבגדים ושומעים מטאל
m0sh
quote:
Originally posted by DjChook
מוש
תתחיל לשמוע
Linkin park ;)


איזה לינקין פארק סתם גרועים
incbus
מטורפים
m0sh
איזה הכללה מטופשת
מי שומע מטאל
rage
במקסימום וממש אדיר
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by m0sh
איזה הכללה מטופשת
מי שומע מטאל


אתה...

רייג' ואינקובוס זה מטאל

וואלה מוזיקה זה מוזיקה לא מבין למה להיכנס בכלל להגדרות מטופשות ולהתווכח בנושא, אם משהו שאתה שומע עושה לך טוב אז יאללה שים זיין ושמע...לא חייבים לשלול מוזיקה רק בגלל הסיווג שלה.

אני שומע הרבה רוק, לא מפריע לזה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית...אני אגב שומע גם רגאי וראפ ופופ וזה בכלל לא חשוב העיקר שאני נהנה לשמוע.

שמע
R.E.M
אחת הלהקות...
m0sh
טוב אם זה מטאל אז סבבה

אבל אני בעיקר
pearl jam
blind melon


pink floyd - confortably numb

איזה שיר ענקי
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מה אני יגיד לך איזה שילוב
שילוב של אנשים נורמלים ששומעים מוזיקה אלקטרונית
לבין אנשים עם בעיות בראש שקורעים תבגדים ושומעים מטאל


שחר לא תדקור אותי אם אני יגיד שזה ייכנס גבוה מאוד במצעד הדברים הלא ממש חכמים שאמרת ב-2005?:rolleyes:

וניסחתי את זה עוד בעדינות

מוזר לפני כמה ימים מישהו כאן אמר עלי שאני חושב שאין כלום חוץ מהמוזיקה שאני אוהב...
Sm0keMachine
הממ באמת מוזר איך שדווקא באיביזה ,מכל המקומות בעולם, התחלת לשמוע רוק?!
m0sh
אני רוצה להודות לאליאור
היוזר מספר אחת בכל הפורום הזה כיום
עבדתי איזה 15 שעות היום ושכחתי להגיד את זה
תודה רבה אפילו שלא בדקתי את מה שרשמת...

וירון זה כל האירוניה
אבל תאמת בטרמינל
אבל דווקא רוק רוק יותר רציני התחלתי אחרי
באיביזה זה היה רק קולדפליי ודיימיאן רייס
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
מה אני יגיד לך איזה שילוב
שילוב של אנשים נורמלים ששומעים מוזיקה אלקטרונית
לבין אנשים עם בעיות בראש שקורעים תבגדים ושומעים מטאל

לא להכליל יש ויש, יש כאלה ששומעים רוק ומטאל והם פשוט מתלבשים בשחור..
ויש כאלה שפשוט גזורים מוחית.. (מכיר כמה אישית):crazy:

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר לא תדקור אותי אם אני יגיד שזה ייכנס גבוה מאוד במצעד הדברים הלא ממש חכמים שאמרת ב-2005?:rolleyes:

וניסחתי את זה עוד בעדינות

מוזר לפני כמה ימים מישהו כאן אמר עלי שאני חושב שאין כלום חוץ מהמוזיקה שאני אוהב...


מה קשור?
לא אמרתי מילה על המוזיקה
דברתי על מי ששומע אותה
ומה אני יגיד לך אנשים איכותיים אחד אחד
ביחוד המטאליסטים שדוקרים את עצמם ביד ומתלבשים עם בגדים קרועים כדי להראות בכוונה שונים מכולם
m0sh
למה אתה חושב שכולם פריקים?

נכון יש המון פריקים אבל מה שונה בהם מהמון ערסים ששומעים מזרחית? או מסייברים?
יאללה שחר אני לא רוצה להגיד אבל אתה משוייך לאחד מהקבוצות האלה

ואני לא שומע אז גם מטאל שהוא טוב ואני לא פריק ואני לא מתלבש בשחור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement