|
תצילו אותי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| מה רע בשלב בין רוק לאלקטרו? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מה רע בשלב בין רוק לאלקטרו? |
מה אני יגיד לך איזה שילוב
שילוב של אנשים נורמלים ששומעים מוזיקה אלקטרונית
לבין אנשים עם בעיות בראש שקורעים תבגדים ושומעים מטאל |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש
תתחיל לשמוע
Linkin park ;) |
איזה לינקין פארק סתם גרועים
incbus
מטורפים |
|
|
| m0sh |
איזה הכללה מטופשת
מי שומע מטאל
rage
במקסימום וממש אדיר |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by m0sh
איזה הכללה מטופשת
מי שומע מטאל
|
אתה...
רייג' ואינקובוס זה מטאל
וואלה מוזיקה זה מוזיקה לא מבין למה להיכנס בכלל להגדרות מטופשות ולהתווכח בנושא, אם משהו שאתה שומע עושה לך טוב אז יאללה שים זיין ושמע...לא חייבים לשלול מוזיקה רק בגלל הסיווג שלה.
אני שומע הרבה רוק, לא מפריע לזה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית...אני אגב שומע גם רגאי וראפ ופופ וזה בכלל לא חשוב העיקר שאני נהנה לשמוע.
שמע
R.E.M
אחת הלהקות... |
|
|
| m0sh |
טוב אם זה מטאל אז סבבה
אבל אני בעיקר
pearl jam
blind melon
pink floyd - confortably numb
איזה שיר ענקי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אני יגיד לך איזה שילוב
שילוב של אנשים נורמלים ששומעים מוזיקה אלקטרונית
לבין אנשים עם בעיות בראש שקורעים תבגדים ושומעים מטאל |
שחר לא תדקור אותי אם אני יגיד שזה ייכנס גבוה מאוד במצעד הדברים הלא ממש חכמים שאמרת ב-2005?:rolleyes:
וניסחתי את זה עוד בעדינות
מוזר לפני כמה ימים מישהו כאן אמר עלי שאני חושב שאין כלום חוץ מהמוזיקה שאני אוהב... |
|
|
| Sm0keMachine |
| הממ באמת מוזר איך שדווקא באיביזה ,מכל המקומות בעולם, התחלת לשמוע רוק?! |
|
|
| m0sh |
אני רוצה להודות לאליאור
היוזר מספר אחת בכל הפורום הזה כיום
עבדתי איזה 15 שעות היום ושכחתי להגיד את זה
תודה רבה אפילו שלא בדקתי את מה שרשמת...
וירון זה כל האירוניה
אבל תאמת בטרמינל
אבל דווקא רוק רוק יותר רציני התחלתי אחרי
באיביזה זה היה רק קולדפליי ודיימיאן רייס |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אני יגיד לך איזה שילוב
שילוב של אנשים נורמלים ששומעים מוזיקה אלקטרונית
לבין אנשים עם בעיות בראש שקורעים תבגדים ושומעים מטאל |
לא להכליל יש ויש, יש כאלה ששומעים רוק ומטאל והם פשוט מתלבשים בשחור..
ויש כאלה שפשוט גזורים מוחית.. (מכיר כמה אישית):crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר לא תדקור אותי אם אני יגיד שזה ייכנס גבוה מאוד במצעד הדברים הלא ממש חכמים שאמרת ב-2005?:rolleyes:
וניסחתי את זה עוד בעדינות
מוזר לפני כמה ימים מישהו כאן אמר עלי שאני חושב שאין כלום חוץ מהמוזיקה שאני אוהב... |
מה קשור?
לא אמרתי מילה על המוזיקה
דברתי על מי ששומע אותה
ומה אני יגיד לך אנשים איכותיים אחד אחד
ביחוד המטאליסטים שדוקרים את עצמם ביד ומתלבשים עם בגדים קרועים כדי להראות בכוונה שונים מכולם |
|
|
| m0sh |
למה אתה חושב שכולם פריקים?
נכון יש המון פריקים אבל מה שונה בהם מהמון ערסים ששומעים מזרחית? או מסייברים?
יאללה שחר אני לא רוצה להגיד אבל אתה משוייך לאחד מהקבוצות האלה
ואני לא שומע אז גם מטאל שהוא טוב ואני לא פריק ואני לא מתלבש בשחור |
|
|
|
|