return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
תצילו אותי (pg. 16)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
לא קראתי את כל דברי החוכמה....

אבל זה המפתח - אבא שלך הלך לנציב תלונות
וביטלו לו את הדו"ח

לפי כל מה שרשמת עד המשפט הזה
אתה או בן דוד שלך או כל החברים שלך
הייתם נותנים לאותו פקח מכות
"כי הוא לא בא לי בטוב"


ותדע לך שגם אם אדם יבוא ויעמוד לך במרפסת של הבית וכל היום יקלל אותך ואת כל המשפחה שלך וישחק אותה עבדאי
גם אז אין לך זכות לדקור אותו
למה מי אתה שמשחק אותה אהה ????
מה כי לא אכפת לך מאחרים אז אתה מישהו מיוחד ????

אני לא רוצה ללבות את היצרים...
אבל בגדול - שתבין שאתה וכל הסביבה שלך אתם כלום !!!
מסתובבים עם סכינים חושבים שאתם מלכי השכונה אההה
יבוא יום ועוד תצטערו על הזמנים האלה....
חבל בשבילכם

ואגב המשפט הוא
מי שתולה אקדח במערכה הראשונה [של המחזה] שלא יתפלא אם ירו בו במערכה שלישית...
ואמר אותו צ'כוב

וזה מאד מאד נכון


מה קשורררר לא בא בטוב
הוא עושה דאווינים ומחרטט רק בשביל לתת דוח
m0sh
שחר לא זילזלתי באף אחד
הם זלזלו בי

הערסים בטירונות כל הזמן הציקו לי
אז ברור שבאיזשהו שלב אמרתי להם שהם נחותים חסרי תרבות

הקטע עם הגבינה היה מוצדק

יום לפני אני מחכה שעות לאכול ופתאום הם באים ועוקפים אותי
אז בכוונה לא הבאתי להם עוד גבינה שלא הגיעה להם
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שחר לא זילזלתי באף אחד
הם זלזלו בי

הערסים בטירונות כל הזמן הציקו לי
אז ברור שבאיזשהו שלב אמרתי להם שהם נחותים חסרי תרבות

הקטע עם הגבינה היה מוצדק

יום לפני אני מחכה שעות לאכול ופתאום הם באים ועוקפים אותי
אז בכוונה לא הבאתי להם עוד גבינה שלא הגיעה להם


אמרתי כבר..
אף אחד לא היה מציק לך סתם ככה
לא מציקים סתם ככה לבנאדם
ועוד אתה אומר שזה היה כל הזמן
כנראה היית עושה עליהם פוזות ובגלל זה החזירו לך
גם אצלנו היו אנשים שנפלנו עליהם אחושרמוטה
למה היה להם דיבור של מניאקים הם היו עושים דאווינים אז החזרנו להם

בקשר לשקם לא נראה לי שאתה עמדת שם לבד בתור והם אמרו וואלה נעקוף אותו כדי לעצבנתו
גם אני בטירונות הייתי עוקף וגם בתור לאוטובוס אני עוקף וכמוני יש עוד 3948934839483948 בנים ובנות
אז לכל אחד מהם לא היית מביא גבינה?
אתה לא הבאת להם כי אתה לא אוהב אנשים שיותר כהים ממך והחלטת שהם ערסים
אז די חלאס
הכל מתחיל בזה שאתה גזען
ואני אומר לך אורגינל עם גישה כזאת אתה תסתבך עוד הרבה בחיים וחבל למה זה עוד יגמר רע
תתחיל לשנות תגישה שך ולא לזלזל סתם באנשים בגלל איך שהם נראים
Glenn-Holmes
שחר הוא אולי גזען
ואתה הרוצח הבא של בן אדם שיהיה טיפה גזען מדי לטעמך
ואולי הם כן הציקו לו סתם?
מי אתה שתקבע עובדות בשטח?

ושוב אתה מתעלם מהנושא פעם אחרי פעם אחרי פעם

אתה וכל חבריך שמסתובבים עם סכינים עבריינים
אל תעביר נושא
תתיחס לקביעה הזאת
אתה עבריין! ואתה צריך לשבת בכלא אם אתה לא משאיר תסכין בבית אלא יוצא איתה לרחוב

ותתחיל לקרוא גם תפוסט שלי יא מעצבן
אתה לא מתייחס לזה שאותו פקח מסכן רק מבצע הוראות
ואבא שלך הוא דוגמא חיובית לאיך צריך להתנהג אזרח במדינת ישראל וחבל לי שהוא לא הצליח להחדיר תערכים האלה בך
או שהוא הצליח אבל כנראה שהחברים שלך הרסו אותם

אתה אומן הויכוחים פה שחר
אבל הנה העובדשות שאתה לא יכול להתמודד איתן

1. אתה וחבריך פושעים
2. אתה מצדיק דקירה של מישהו אם זה "מגיע" לו - ולו חושב אפילו על זה שאין בחיים סיבה שתצדיק אפילו לשרוט מישהו שלא לדבר על לדקור
3. אנשים שלא עושים משאתה רוצה לפעמים זה בגלל התפקיד שלהם ולא כי הם מה זה נהנים שכהה העור שמולם מקופח
Meltdown
אוקיי, קראתי את רוב מה שנכתב כאן, ומה שיש לי לומר, למעשה בחלקו כבר נאמר על ידי אחרים, אבל עדיין יש לי מה להוסיף.
שחר, אמרת שהאשכנזים חושבים איך לדאוג לעצמם ולדפוק אנשים אחרים? אז בוא אני אתן לך דוגמה אחרת, בזמנו בצבא כשמישהו ממוצא מרוקאי אם אני זוכר נכון, היה צריך לצאת לאבט"ש והתחמק ממנו בצורה כזאת או אחרת, אז העניין נפל עליי, ואני יצאתי במקומו לאבט"ש כאשר הדבר נודע לי יום לפני האבט"ש ב 6 בערב, כך שיש מקרים ויש מקרים.
וכמו כן, במסגרת הצבא, כפי שכבר סיפרתי בזמונ, אני הסתדרתי הרבה יותר טוב וכך גם כל מחלקת האפסנאות עם המפקד האשכנזי שלי, מאשר עם המפקד העירקי שלי, שלא ידע איך לנהל מחלקה, וגרם למרמור מאוד גדול בקרב אנשי האפסנאות, מה שלא היה בזמנו של המפקד האשכנזי שלי.
לסיכום, שחר, כפי שכבר אמרתי בעבר, זה שאתה לא חושב שאתה גזען ומדביק תוויות, לא אומר שהדברים הללו לא נכונים, אתה מכלילי ובגדול לגבי הפריקים, שכולם סוגדים לשטן, לבושים מוזנח, ובעלי נטייה להתאבדות לפי דעתך, ואחר כך אתה לא מבין למה מקטלגים אותך כערס, תלמד קודם לא להדביק סטריאוטיפים לאנשים אחרים, ואז אולי לא ידביקו לך סטריאוטיפים.
ועוד משהו קטן, יש אנשים חארות בכל סוגי , זה ממש לא קשור למוצא שלהם, כבר יצא לי להכיר אנשים ממוצא "מזרחי" שאני יכול לקרוא להם החברים /ידידות הכי טובות שלי, ולהפך, יצא לי להכיר אנשים אחרים ממוצא "מזרחי" שהם חרא של אנשים, ואותו דבר לגבי אנשים ממוצא אשכנזי.
שחר, אמרתי לך את זה בעבר, וגם אחרים אמרו את זה, אתה חייב ללמוד לקבל דעות של אנשים אחרים, ולכבד אותן גם אם אותן דעות הן ממש לא מה שאתה חושב.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר הוא אולי גזען
ואתה הרוצח הבא של בן אדם שיהיה טיפה גזען מדי לטעמך
ואולי הם כן הציקו לו סתם?
מי אתה שתקבע עובדות בשטח?

ושוב אתה מתעלם מהנושא פעם אחרי פעם אחרי פעם

אתה וכל חבריך שמסתובבים עם סכינים עבריינים
אל תעביר נושא
תתיחס לקביעה הזאת
אתה עבריין! ואתה צריך לשבת בכלא אם אתה לא משאיר תסכין בבית אלא יוצא איתה לרחוב

ותתחיל לקרוא גם תפוסט שלי יא מעצבן
אתה לא מתייחס לזה שאותו פקח מסכן רק מבצע הוראות
ואבא שלך הוא דוגמא חיובית לאיך צריך להתנהג אזרח במדינת ישראל וחבל לי שהוא לא הצליח להחדיר תערכים האלה בך
או שהוא הצליח אבל כנראה שהחברים שלך הרסו אותם

אתה אומן הויכוחים פה שחר
אבל הנה העובדשות שאתה לא יכול להתמודד איתן

1. אתה וחבריך פושעים
2. אתה מצדיק דקירה של מישהו אם זה "מגיע" לו - ולו חושב אפילו על זה שאין בחיים סיבה שתצדיק אפילו לשרוט מישהו שלא לדבר על לדקור
3. אנשים שלא עושים משאתה רוצה לפעמים זה בגלל התפקיד שלהם ולא כי הם מה זה נהנים שכהה העור שמולם מקופח


מה תדפוק תגיד לי?
הפקחית הבת שרמוטה שאבא שלי דיבר איתה זאת פקחית שמבצעת תהוראות? בגלל זה ביטלו לו תדוח? לבצע הוראות זה לשקר לבנאדם ולהגיד לו שהמכונה עובדת בזמן שהיא מקולקלת!?

ואנלא מצדיק דקירה ואנלא פושע
אני דוגמן :D

quote:
Originally posted by Meltdown
אוקיי, קראתי את רוב מה שנכתב כאן, ומה שיש לי לומר, למעשה בחלקו כבר נאמר על ידי אחרים, אבל עדיין יש לי מה להוסיף.
שחר, אמרת שהאשכנזים חושבים איך לדאוג לעצמם ולדפוק אנשים אחרים? אז בוא אני אתן לך דוגמה אחרת, בזמנו בצבא כשמישהו ממוצא מרוקאי אם אני זוכר נכון, היה צריך לצאת לאבט"ש והתחמק ממנו בצורה כזאת או אחרת, אז העניין נפל עליי, ואני יצאתי במקומו לאבט"ש כאשר הדבר נודע לי יום לפני האבט"ש ב 6 בערב, כך שיש מקרים ויש מקרים.
וכמו כן, במסגרת הצבא, כפי שכבר סיפרתי בזמונ, אני הסתדרתי הרבה יותר טוב וכך גם כל מחלקת האפסנאות עם המפקד האשכנזי שלי, מאשר עם המפקד העירקי שלי, שלא ידע איך לנהל מחלקה, וגרם למרמור מאוד גדול בקרב אנשי האפסנאות, מה שלא היה בזמנו של המפקד האשכנזי שלי.
לסיכום, שחר, כפי שכבר אמרתי בעבר, זה שאתה לא חושב שאתה גזען ומדביק תוויות, לא אומר שהדברים הללו לא נכונים, אתה מכלילי ובגדול לגבי הפריקים, שכולם סוגדים לשטן, לבושים מוזנח, ובעלי נטייה להתאבדות לפי דעתך, ואחר כך אתה לא מבין למה מקטלגים אותך כערס, תלמד קודם לא להדביק סטריאוטיפים לאנשים אחרים, ואז אולי לא ידביקו לך סטריאוטיפים.
ועוד משהו קטן, יש אנשים חארות בכל סוגי , זה ממש לא קשור למוצא שלהם, כבר יצא לי להכיר אנשים ממוצא "מזרחי" שאני יכול לקרוא להם החברים /ידידות הכי טובות שלי, ולהפך, יצא לי להכיר אנשים אחרים ממוצא "מזרחי" שהם חרא של אנשים, ואותו דבר לגבי אנשים ממוצא אשכנזי.
שחר, אמרתי לך את זה בעבר, וגם אחרים אמרו את זה, אתה חייב ללמוד לקבל דעות של אנשים אחרים, ולכבד אותן גם אם אותן דעות הן ממש לא מה שאתה חושב.


לא הבנתי מה קשור הדוגמא שך
אתה דוגמא לאשכנזי גזען ואמרתי את זה כבר לאנשים פה
אתה תכלס דוגמא לאשכנזי שאני שונא ובחייייים לא יתקרב אליו בגלל האופי המסריח שלו
ואשכנזים כמוך אסור שיסתובבו לידי
הלוואי שהאשכנזים היחידים שאני יכיר זה אנשים כמו יגאל וחן ורועי(גם הוא אשכנזי לא?) אשכנזים כמוך הורסים תעולם ובגלל זה מזרחים רוצים לשבור לכם את כל הפנים על האופי המסריח שלכם

סיכמתי תטרד הזה אני מקווה
Meltdown
שחר, מצער שאתה מתבטא ככה, כנראה ששכחת כמה וכמה נסיעות משותפות ביחד, אבל לא נורא, זה בסדר, תאמין לי שגם לי אין סיבה מיוחדת לרצות להיות
בקשר איתך, ואם לדעתך אני גזען, אז אתה אבא של הגזענים, וזאת לא רק דעה אישית שלי, אלא דעה של עוד כמה וכמה אנשים שכתבו כאן, ושל אנשים אחרים ששנינו מכירים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מה תדפוק תגיד לי?
הפקחית הבת שרמוטה שאבא שלי דיבר איתה זאת פקחית שמבצעת תהוראות? בגלל זה ביטלו לו תדוח? לבצע הוראות זה לשקר לבנאדם ולהגיד לו שהמכונה עובדת בזמן שהיא מקולקלת!?

ואנלא מצדיק דקירה ואנלא פושע
אני דוגמן :D


כן אני שפוק והיא מילאה תהוראות ואם אתה לא מבין את זה חבל שאני יטרח לנסות להסביר - אבל אני יכול לחתום לך שזה המצב
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, מצער שאתה מתבטא ככה, כנראה ששכחת כמה וכמה נסיעות משותפות ביחד, אבל לא נורא, זה בסדר, תאמין לי שגם לי אין סיבה מיוחדת לרצות להיות בקשר איתך, ואם אתה קורא לי גזען, אז אתה האבא של הגזענים.


זה הבעיה אצלך כל פעם שתעושה טובה למישהו אתה חושב קדימה איזה טובה לבקש ממנו בחזרה ואנלא יתחיל לפרט אבל יש פה אנשים שיודעים על מה אני מדבר אם הם ירצו הם יכתבו לך למה אנלא רוצה לערב אותם סתם

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן אני שפוק והיא מילאה תהוראות ואם אתה לא מבין את זה חבל שאני יטרח לנסות להסביר - אבל אני יכול לחתום לך שזה המצב


אתה סתם מזיין תמוח תיודע למה?
למה אם היא הייתה ממלאה תהוראות היא הייתה אומרת לו "נכון המכונה לא עובדת אבל החלטתי לתת דוח כי בלה בלה בלה בלה" אבל העובדה שהיא אמרה שהמכונה כן עובדת מראה שהדוח לא היה מוצדק
Meltdown
שחר, איך אומרים, יחס גורר יחס, ואני בטוח שתבין למה שאני מתכוון, או איך שאתה אוהב לומר "תיתן כבוד ותקבל כבוד"

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
זה הבעיה אצלך כל פעם שתעושה טובה למישהו אתה חושב קדימה איזה טובה לבקש ממנו בחזרה ואנלא יתחיל לפרט אבל יש פה אנשים שיודעים על מה אני מדבר אם הם ירצו הם יכתבו לך למה אנלא רוצה לערב אותם סתם



אתה סתם מזיין תמוח תיודע למה?
למה אם היא הייתה ממלאה תהוראות היא הייתה אומרת לו "נכון המכונה לא עובדת אבל החלטתי לתת דוח כי בלה בלה בלה בלה" אבל העובדה שהיא אמרה שהמכונה כן עובדת מראה שהדוח לא היה מוצדק


שחר כל פעם שעשית משהו זה לא היה מתוך מחשבה קדימה על מה תקבל מזה? אז אתה שקרן אם כן...בסופו של דבר כולנו חושבים לפעמים כשאנחנו עושים משהו על מה נקבל מזה...כשזה נהיה מוגזם אז זה כבר דפוק והופך בן אדם לאגואיסט

ואני לא ייכנס לויכוח על הפקחית תחשוב משבא לך יש אנשים שעושים תעבודה שלהם ומשממש יפה במערכת שמעסיקה אותם זה שמשמלמדים אותם לעשות והם צריכים לעשות בפועל גורם לכל הכעס של לקוח רגיל להיות כלפיהם במקום שיהיה כלפי המערכת שקבעה להם לעבוד כך
אתה כרגיל חושב שאתה יודע יותר על זה ותמשיך להתווכח במקום לסמוך על המילה של מישהו שעובד 4 שנים במקום עם דפוס חשיבה ועובדה שכזה שגורם לעובד לחטוף את כל הכעסים של הלקוחות מהנהלים של המנהלים
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, איך אומרים, יחס גורר יחס, ואני בטוח שתבין למה שאני מתכוון, או איך שאתה אוהב לומר "תיתן כבוד ותקבל כבוד"


זה משהו שאתה אמור להפנים לא אני

ואמרתי כבר שאנלא רוצה להתחיל לפתוח דברים פה זה לא המקום אבל רק בשביל הפרוטוקול
תסתפק בציטוט מהשיחה הראשונה שלו שאמרתי לך שאני מרוקאי ואמרת "אהה זה מסביר הכל" תחשוב לבד מי גזען
יאללה צ'או

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר כל פעם שעשית משהו זה לא היה מתוך מחשבה קדימה על מה תקבל מזה? אז אתה שקרן אם כן...בסופו של דבר כולנו חושבים לפעמים כשאנחנו עושים משהו על מה נקבל מזה...כשזה נהיה מוגזם אז זה כבר דפוק והופך בן אדם לאגואיסט

ואני לא ייכנס לויכוח על הפקחית תחשוב משבא לך יש אנשים שעושים תעבודה שלהם ומשממש יפה במערכת שמעסיקה אותם זה שמשמלמדים אותם לעשות והם צריכים לעשות בפועל גורם לכל הכעס של לקוח רגיל להיות כלפיהם במקום שיהיה כלפי המערכת שקבעה להם לעבוד כך
אתה כרגיל חושב שאתה יודע יותר על זה ותמשיך להתווכח במקום לסמוך על המילה של מישהו שעובד 4 שנים במקום עם דפוס חשיבה ועובדה שכזה שגורם לעובד לחטוף את כל הכעסים של הלקוחות מהנהלים של המנהלים


יגאל אתה האחרון שאני צריך להתחיל להסביר לו עכשיו על אייל אז עזוב אם תרצה לדבר על דברים כאלה או אחרים יש מסנג'ר

ובקשר לפקחית אני לא מאמין שבמערכת שמעסיקה אותה לימדו אותה שאם לקוח אמר שהמכונה מקולקלת ללכת ולהגיד לו "לא נכון לפני שניה היא עבדה ואני לא מוכנה לבדוק אם היא עובדת" אני בטוח שהמערכת שמעסיקה אותה תומכת ביושר... ואמרתי לך כבר ההוכחה הכי טובה שביטלו לאבא שלי תדוח
אז מה אתה מתווכח בכלל?

אם אתה עדיין אומר שהיא הייתה צריכה לשקר לו בפנים אז אתה באמת זה שמזיין תמוח עכשיו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement