return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
תצילו אותי (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר אתה שוב מסתכל על העולם הצר שלך
ומה אתה מביא לי עכשיו דוגמאות מסרטים ? למה שזה יהיה קשור למציאות

אתה לא מבין שורה חיצונית לא אומרת כלום על הבנאדם

צורה חיצונית היא דרך לנסות להביע מה אתה מרגיש באותו רגע
או לעיתים יותר גרועות, מה אתה מנסה להרגיש

אני יודע שיש לי הרבה חולצות שחורות והיה תקופה שממש אהבתי ללכת עם חולצות של להקות מטאל, אתה יודע מה הכי מצחיק? באותה תקופה נרשמתי ל
TRANCEADDICT

בקשר לעגילים, תסלח לי אבל שלושה עגילים זה הרבה יותר ממה שיש ל 90 אחוז מהפריקים שאני מכיר


מה עולם צר
והבאתי דוגמאות מסרטים כי גם בסרטים יש השקפה על המציאות
איך אתה מסביר את זה שבהרבה סרטים מראים לך בנאדם פריק בתור בנאדם מטורף כזה שמזריק לעצמו או חותך תצמו ותמיד שומע מטאל?
זה במקרה דימיון של אותו במאי?
אתה לא פריק וטוב שככה
אני דברתי על אלה שהולכים עם חולצות שחורות קרועות
מכנסיים שחורים לא קשורים לא אופנתיים
כאלה שענקיים בכמה מידות
עם חגורות מוזרות...
ואתה בטוח יודע עלמה אני מדבר כי בביצפר יש כזה
ולמה ללכת רחוק
נעמה שעכשיו בכיתה יא עשתה גלח בחצי ראש תיודע?
חברה של שיר
זה לא נראה לך טירוף?
תגיד שערסים עושים פנסים וזה..אבל וואלה עדיין זה לא מה שיגרום לאנשים להסתכל עליך ולהגיד אמאאאא מה הוא עשה לעצמו?
ואני מדבר על בנאדם ממוצא
תראה לו בנאדם שיש לו קרחת ופנסים
ותראה לו בחורה שעשתה גלח בחצי ראש
נראה ממי הוא יותר יבהל סבבה

ומה קשור 3 עגילים?
אם התכוונת למה שאמרתי אז וואלה כשיש לך עגיל בפיטמה ואחד בכל אוזן זה לא סרט
כי תפיטמה גם ככה רואים רק בים
ובנות אוהבות את זה רצח
ואני מדבר על זה שפריקים עושים מליון עגילים באותו מקום
יעני 10 עגילים באוזן
ועוד 7 באף
והם עושים את זה במקומות שכואב אחושרמוטהההההה!!!
באף בין הנחיריים וזה
קיצור דברים שבנאדם שפוי לא יעשה נו
נכון שבפיטמה כואב
אבל יש הבדל בין לעשות עגיל בפיטמה ולהגיד וואלה תראו איזה גוף בנזונה יש לי
לבין לעשות עגיל באף ולהראות כמו הזה שעושים לחזירים ולהגיד "כואב לי רצח" ... זה אנשים שעושים תדברים האלה בשביל להראות מוזרים
מה נסגר?
ושוב תחשוב אם פריק הולך לקבן ומספר לו על זה הוא משתחרר בלי ויכוח
Meltdown
שחר, אתה עושה פה הכללה גסה, כי באופן אישי, אני שמעתי רוק הרב לפני שהתחלתי לשמוע מוזיקה אלקטרונית לסוגיה, ובחיים לא הלכתי עם"בגדים קרועים, ועגילים בכל מקום" כפי שכתבת.

ומוש, אם אתה מחפש המלצות לגבי להקות שווה לך לשמוע את
ALTER BRIDGE
שזאת הלהקה החדשה של 3 מחברי קריד המקוריים, עם סולן חדש
וכמו כן כדאי לך לשמוע את
12 STONES
SALIVA
KORN
SEETHER
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, אתה עושה פה הכללה גסה, כי באופן אישי, אני שמעתי רוק הרב לפני שהתחלתי לשמוע מוזיקה אלקטרונית לסוגיה, ובחיים לא הלכתי עם"בגדים קרועים, ועגילים בכל מקום" כפי שכתבת.

ומוש, אם אתה מחפש המלצות לגבי להקות שווה לך לשמוע את
ALTER BRIDGE
שזאת הלהקה החדשה של 3 מחברי קריד המקוריים, עם סולן חדש
וכמו כן כדאי לך לשמוע את
12 STONES
SALIVA
KORN
SEETHER


כי אתה לא פריק
DjChook
שחר תפסיק להשתמש במילה הזאת
אתה מתאר סוג אחר של אנשים וקורא להם פריקים
m0sh
עזוב שחר חי בעולם אחר


קריד התפרקו?
מה קרה לסולן שלהם?
KrazyDJs
מוש יצא לך לבדוק את הקטעים?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
שחר תפסיק להשתמש במילה הזאת
אתה מתאר סוג אחר של אנשים וקורא להם פריקים


מה לעשות שזה משותף לכל האנשים האלה?
יש פה אנשים שמתארים סוג של אנשים וקוראים להם ערסים

וכן יש מלא פריקים והאנשים שתארתי אותם הם פריקים וכ-ל בנאדם שיסתכל עליהם ייגעל ויבהל
חוץ מהם עצמם שהם חיים בבועה אחושרמוטה
אבל אפילו בנאדם שהוא לא ערס יסתכל על איזה פריק ישר הוא יבהל
אז כן עדיף שיקראו לך ערס ותהיה ערס מאשר תהיה פריק
OREN
וואי אני לא ישכח ת'יום הראשון שלי בתיכון חשבתי נכנסתי לכנסיה כולם בשחור כל אחד יותר יצור מהשני
בא איזה אחד פריק רצח עם עגיל בזין ובורג בלשון
המורה שואלת אותו מה אתה אוהב לעשות הוא אומר לה לחורר את עצמו

תכלס עדיף להיות ערס מאשר בנאדם כזה
Shahar
quote:
Originally posted by OREN
וואי אני לא ישכח ת'יום הראשון שלי בתיכון חשבתי נכנסתי לכנסיה כולם בשחור כל אחד יותר יצור מהשני
בא איזה אחד פריק רצח עם עגיל בזין ובורג בלשון
המורה שואלת אותו מה אתה אוהב לעשות הוא אומר לה לחורר את עצמו

תכלס עדיף להיות ערס מאשר בנאדם כזה


+1
על כאלה דברים דברתייייי
כל המגעילים המוזנחים האלה שלא מטפחים תצמם והולכים כמו הומלסים
Meltdown
מוש, קריד פשוט סגרו את הבאסטה, הדיסק של
ALTER BRIDGE
הוא חזק ביותר, יש לי אותו
ולגבי הסולן של קריד, סקוט סטאפ, אמור לצאת לו בנובמבר דיסק סולו,
קריד הוציאו אוסף + DVD
כאשר ה די.וי. די הכיל את כל הקליפים שלהם

Glenn-Holmes
אוי לי ואבוי לי כמה שטויות נשפכו פה לאוויר

שחר הבעיה מספר אחת שלך ואני מודה שזו בעיה שיש ליותר מדי אנשים היא שאתה חייב לתייג אנשים תחת סטיגמות
רוק? - פריקים
עגילים באוזניים פריקים
אולי אתה זה שפריק?
אולי אני פריק?
מי קבע מה נכון ומה לא?
ומי אתה שתקבע מה נכון ומה לא?
אתה נבהל? זו בעיה שלך אל תסתכל
ודרך אגב גם אתה אדון אורן הנכבד שהיום הראשון ללימודים היה עבורך סיוט
כולנו פריקים במידה זו אחרת גם בפני עצמנו וגם בפני האחרים
כדאי מאוד שתתחיל לכבד גם תאנשים האלה שכל כך שונים ממך
אני אישית מעדיף אנשים שדוקרים את עצמם בידים ולא כאלה שמתגרים מילולית סתם כדי להפחיד ומחכים למילה הלא נכונה שתיזרק לעברם כדי לשלוף את הסכין ולהכנס לעיתון בעוד כתבה מזעזעת על כמה זולים הפכו להיות החיים במדינה - לא שמעתי על "שומעי מוזיקת רוק" שעושים את זה
למעשה אין לי מושג מי עושה את זה יותר אשכנזים מרוקאים אנשים מכוכב מאדים או כלבים שמאמינים שהם בכלל היו צריכים להיות שימפנזה - זה לא מעניין
אז די

ערסים
פריקים
אשכנזים

אני לא מבין איך עוד לא נמאס לכם לקרוא את המילים האלה בפורום


אהה ולידידי מוש בעל הדיעה הפרטית שההבדל בין רוק לאלקטרונית הוא המילים
צר לי לאכזב אותך סביר להניח שאם ננתח את הפרשנות הזו שלך מבחינה פסיכולוגית נגיע מהר לתשובה שזה הניסיון שלך לתת תסיבה מדוע כיום אתה פחות נמשך למוזיקה שכל כך אהבת ואתה עדיין אוהב ואתה מוצא את עצמך שומע הרבה יותר רוק
אפשר להגיד שזה הניסיון שלך לתת במה לצד היותר רגשי שבך - ושירים עם מילים נוגעות שמתארות מצבים אם במפורש ואם ע"י מטאפורות הם דבר מאוד עמוק
אין ספק שזה סוג העומק שאין באלקטרונית
אתה לא יכול לנתח ווקאל בדרך כלל בקטעים אלקטרוניים
אבל בהחלט אי אפשר להגיד שהעומק הזה הוא שנותן יתרון...למה? מהסיבה הפשוטה שהמילים לבד לא נותנות הרבה בלי המוזיקה

יש אולי משהו במשאמרת אבל זו עדיין דעתך הפרטית
ואני מדבר בתור אחד שכתב שירים בילדותו והפסיק עם זה אבל תמיד יש בי איזשהי תשוקה מפעם לפעם לשבת ולשפוך על דף לכדי שיר את משעובר עלי בתקופות שונות

יצא לי שיר ממש מצוין (כולל לחן שעד היום יושב לי בראש) בזמן הצבא...אני כתבתי אותו בתקופה לא קלה ויש קטעי מוזיקה אלקטרונית שמרגשים אותי יותר
אתה מבין? יושב לו יוצר באולפנו הקט ויוצר את הקטע שעליו הוא חשב אבל ממש אין לקטע הזה קשר ישיר אלי
בקטע אין מילים
וזה עדיין מרגש אותי יותר ממשהו שאני כתבתי
ומדבר עלי
בתקופה שהייתי מאוד רגיש

זה מוכיח רק דבר אחד
משאמרת הוא מאוד אינדיבידואלי
לגביך אולי זה נכון
לגבי זה לא
לגבי עוד 4 מיליארד איש אולי נכון משאמרת אבל זה לא דבר מוחלט..
זהו
זה היה ארוך
תפסיקו כבר עם הויכוחים האלה זה גורם לי לכאבים ביד ימין כשאני בא להגיב ואז לא נשאר לי כוח לעשות ביד

שנה טובה

אתה מבין? קטע שמיש
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוי לי ואבוי לי כמה שטויות נשפכו פה לאוויר

שחר הבעיה מספר אחת שלך ואני מודה שזו בעיה שיש ליותר מדי אנשים היא שאתה חייב לתייג אנשים תחת סטיגמות
רוק? - פריקים
עגילים באוזניים פריקים
אולי אתה זה שפריק?
אולי אני פריק?
מי קבע מה נכון ומה לא?
ומי אתה שתקבע מה נכון ומה לא?
אתה נבהל? זו בעיה שלך אל תסתכל
ודרך אגב גם אתה אדון אורן הנכבד שהיום הראשון ללימודים היה עבורך סיוט
כולנו פריקים במידה זו אחרת גם בפני עצמנו וגם בפני האחרים
כדאי מאוד שתתחיל לכבד גם תאנשים האלה שכל כך שונים ממך
אני אישית מעדיף אנשים שדוקרים את עצמם בידים ולא כאלה שמתגרים מילולית סתם כדי להפחיד ומחכים למילה הלא נכונה שתיזרק לעברם כדי לשלוף את הסכין ולהכנס לעיתון בעוד כתבה מזעזעת על כמה זולים הפכו להיות החיים במדינה - לא שמעתי על "שומעי מוזיקת רוק" שעושים את זה
למעשה אין לי מושג מי עושה את זה יותר אשכנזים מרוקאים אנשים מכוכב מאדים או כלבים שמאמינים שהם בכלל היו צריכים להיות שימפנזה - זה לא מעניין
אז די

ערסים
פריקים
אשכנזים

אני לא מבין איך עוד לא נמאס לכם לקרוא את המילים האלה בפורום


אהה ולידידי מוש בעל הדיעה הפרטית שההבדל בין רוק לאלקטרונית הוא המילים
צר לי לאכזב אותך סביר להניח שאם ננתח את הפרשנות הזו שלך מבחינה פסיכולוגית נגיע מהר לתשובה שזה הניסיון שלך לתת תסיבה מדוע כיום אתה פחות נמשך למוזיקה שכל כך אהבת ואתה עדיין אוהב ואתה מוצא את עצמך שומע הרבה יותר רוק
אפשר להגיד שזה הניסיון שלך לתת במה לצד היותר רגשי שבך - ושירים עם מילים נוגעות שמתארות מצבים אם במפורש ואם ע"י מטאפורות הם דבר מאוד עמוק
אין ספק שזה סוג העומק שאין באלקטרונית
אתה לא יכול לנתח ווקאל בדרך כלל בקטעים אלקטרוניים
אבל בהחלט אי אפשר להגיד שהעומק הזה הוא שנותן יתרון...למה? מהסיבה הפשוטה שהמילים לבד לא נותנות הרבה בלי המוזיקה

יש אולי משהו במשאמרת אבל זו עדיין דעתך הפרטית
ואני מדבר בתור אחד שכתב שירים בילדותו והפסיק עם זה אבל תמיד יש בי איזשהי תשוקה מפעם לפעם לשבת ולשפוך על דף לכדי שיר את משעובר עלי בתקופות שונות

יצא לי שיר ממש מצוין (כולל לחן שעד היום יושב לי בראש) בזמן הצבא...אני כתבתי אותו בתקופה לא קלה ויש קטעי מוזיקה אלקטרונית שמרגשים אותי יותר
אתה מבין? יושב לו יוצר באולפנו הקט ויוצר את הקטע שעליו הוא חשב אבל ממש אין לקטע הזה קשר ישיר אלי
בקטע אין מילים
וזה עדיין מרגש אותי יותר ממשהו שאני כתבתי
ומדבר עלי
בתקופה שהייתי מאוד רגיש

זה מוכיח רק דבר אחד
משאמרת הוא מאוד אינדיבידואלי
לגביך אולי זה נכון
לגבי זה לא
לגבי עוד 4 מיליארד איש אולי נכון משאמרת אבל זה לא דבר מוחלט..
זהו
זה היה ארוך
תפסיקו כבר עם הויכוחים האלה זה גורם לי לכאבים ביד ימין כשאני בא להגיב ואז לא נשאר לי כוח לעשות ביד

שנה טובה

אתה מבין? קטע שמיש


שמע אתה סתם הופך מה שכתבתי
הם נקראים פריקים שים לב שכל הקבוצה הזאת מתנהגת אותו דבר
מי שיש לו עגיל אחד באוזן לאו דווקא פריק
אבל מי שיש לו 8 עגילים באותה אוזן
או עדיל ענקי באף שעובר בין שני הנחירים
זה ב99% מהמקרים גם בנאדם שיתלבש זרוק עם בגדים קרועים
ובנאדם שישב בחדר ויצר כל הזמן גולגולות או מזרקים וישמע מטאל עצבני
תתחיל לשים לב לדברים האלה ביום יום ותראה שאני צודק

ושוב אני יגיד לך
נכון לפעמים אנחנו אוהבים להסתלבט על אנשים ולהציק והכל
אבל מי שלא פותח תפה ולא עושות סתם ככה פוזות לא יקרה לו כלום
זה שאתה קורא בעיתון שאנשים נדקרים וזה תאמין לי להכל יש סיבה
אף אחד לא נדקר סתם ככה כי מישהו הסתלבט עליו ואז הוא הגיב ונדקר
תלוי איך הוא הגיב

ותאמין לי שעדיף להיות ערס מאשר להיות פריק
בנאדם שפוגע בעצמו זה הפרעה נפשית יותר מאשר בנאדם שאוהב לריב עם אנשים
(וגם עם זה אנלא מסכים כי הכל בצחוק עד שאנשים לוקחים את זה רציני ונסחפים עם ז)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement